25 faktów o mnie.

02:09

  Siemeczka dziewczyny.  Nie wiem jak stoję z internetem, bo mam szlaban, znowu. Nie, to nie wina tego że moi rodzice są za bardzo surowi, to moja wina, wiem, zdaje sobie z tego sprawę, ale to nic. Udało mi się dla was wybłagać tylko godzinę i zaraz spadam do nauki informatyki , matematyki, niemieckiego , angielskiego, historii, chemii, biologii, polskiego, przejebane.
  Dziś coś, dzięki czemu bliżej się poznamy, pewnie mnie już znacie, z tego jak pisze, jak sie ubieram łatwo można wywnioskować mój charakter. Ale dziś to będą raczej fakty, śmieszna, żałosne, głupie fakty o mnie, no ale. Zaczynajmy.

1. Urodziłam się 25.04.1999 (Zaczyna się niewinnie)
2. Mam takie śmieszne zdjęcie z dzieciństwa, na którym wyglądam jakbym chciała kogoś pobić, a wtedy nawet jeszcze nie podnosiłam główki. xd
3. Jak byłam w zerówce, przyjaźniłam sie z taką Kasią (tęsknię za nią. ;c Dziewczyna w wielkim mieście się udziela) i zawsze wymyślałam jakieś debilne przywitania, a ją to denerwowało.
4. W podstawówce bali się mnie wszyscy chłopcy, bo mój tata jest bokserem i mnie trenował.
5. W podstawówce potrafiłam powalić na ziemie chłopaka dwoma palcami. xd
6. Strasznie szybko ufam chłopakom którzy mi się podobają. Chciałam powiedzieć coś o zauroczeniu, ale się nie odmienia tak jak chciałam, a o miłości nie można tu mówić.
7. Nigdy nie byłam zakochana.
8. Zawsze trafiam na palantów.
9. Wchodzimy w tematy miłości , miałam tylko 2 chłopaków . Jeden w piątej, a drugi w szóstej klasie podstawówki.
10. Mój najdłuższy 'związek' trwał tydzień .
11. Sara za mnie zrywała przez sms'a / hahhahahah, booże.
12. Jestem strasznie wrażliwa.
13. Kocham buty.
14. Kocham okulary.
15. Kocham lakiery do paznokci.
16. Kocham drogie gadżety.
17. I tu oddzielny fakt - kocham air maxy. <3
18. Nie jestem fałszywa, choć wiele osób tak o mnie mówi, mimo że mnie nie znają. <beka> moi przyjaciele nigdy się na to nie skarżyli.
19. Mam sobie tunele. <3 4 i 3 mm .<3
20. Moja siostra jest piękna, zazdroszczę jej tego.
21. Wszyscy mi mówią że jestem podobna do taty i to nie tylko z wyglądu.
22. Jestem całkowitym przeciwieństwem mojej siostry, można to zobaczyć nawet z wyglądu (zdjęcie z warszawy)
23. Byłam sobie w trucji i mam dla was już 15 postów przygotowanych. <3
24. Zbieram sobie lajki dla mojego bloga. <3 Więc lajkować #blogomania
iiii .... 25! Mam wiele kompleksów .... chamsko , nie no, nie lubie swojego ciała, bo kiedyś moje ciało wyglądało tak.  nawet miałam taki kaloryfer. ;c
+26 . Ide grać w GTA .<3


karolina_123

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Ewa Chodakowska inspiracją.. ? Dla mnie też ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jej ćwiczenia naprawdę czynią cuda, ale trzeba chcieć, a z tym u mnie gorzej, ale moje siostra ćwiczy, po około 2 tygodniach ćwiczeń naprawdę było widać efekty.

      Usuń
  2. WOW :D też chcę takiego tatę :D Ale bez nauki potrafię :# huhu GTA :3 A w csa grasz???
    6 punkt identycznie :P

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, w cs'a nie grałam, ale grałam w metina swojego czasu.

      Usuń
  3. Fajny blog,jestem tu pierwszy raz ale już mi się podoba
    Zapraszam na mojego początkującego bloga:)
    http://fashion-makeup-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te punkty, a szczególnie te o chłopakach, mam tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahha, każda nastolatka jest podobna.

      Usuń
  5. Ojjj ja też jestem strasznie wrażliwa, wzruszam się nawet na serialach i filmach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej tak nie miałam, a teraz to ciągle... każdy film, wszystko

      Usuń
  6. Hah, mój chłopak ma GTA 5 i jak u niego jestem to sobie jeżdżę taksówką i rozwożę ludzi :) Też zaliczyłam kilka takich "związków", pierwsze były już w zerówce :D Raz nawet mój "chłopak" oświadczył mi się pierścionkiem siostry swojego kolegi (taki odpustowym :p)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam taką akcję, ale w przedszkolu. ;c

      Usuń
  7. No nie dziwię się tym chłopakom hahaha ;D Sama bym się bała xd Fajny post ;) Na miłość jeszcze przyjdzie czas, spokojnie ;)

    obserwuję, zapraszam do siebie - zaobserwujesz i skomentujesz ? będzie mi bardzo miło ;)
    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe