Haul

12:36

Hi.

  Wreszcie, wreszcie, wreszcie udało mi się namówić rodziców na zakupy. Nie chcieli mnie na nie zabrać, ponieważ sądzą że mam wystarczająco ubrań, mimo iż nie mam. Na prawdę! Dobra, szafa jest pełna, ale ubrań letnich, chyba nie będę biegać w lekkich sukienkach, szortach i braletach. Prawda?
  Bardzo chciałam kupić sobie jakiś ciepły sweterek, jakieś spodnie i udało mi się! A do tego chcę zacząć ćwiczyć. Postanowiłam że na wakacjach pojadę na kolonie , może do Bułgarii, może do Hiszpanii. Kto wie? Ale i w tym i w tym kraju na plaży trzeba pokazać się z pięknym ciałem. Więc postanowiłam zacząć pracować nad sobą razem z Ewą Chodakowską. Kupiłam sobie jej dziennik, na rok. Nie wiem czy mi się uda, ale postaram się. Mam motywacje, nie jest to rzecz, a raczej człowiek, chce aby moje ciało było tak piękne, jak wtedy gdy ćwiczyłam, miałam długie nogi, a raczej dalej je mam, ale były bardzo umięśnione, bardzo seksownie to wyglądało, do tego wyrzeźbiony brzuch, zero cellulitu, zero rozstępów, i wychudzenie stwierdzone przez BMI. Trzymajcie za mnie kciuki! XOXO

Pierwszą rzeczą którą chce wam pokazać są te spodnie, bardzo wygodne, dżinsowe, na gumkę, świetnie modelują pupę, niestety, nie mają kieszeni z przodu, a tego nienawidzę, nie mam gdzie włożyć telefonu, ani ulubionego błyszczyka marki GOSH, ale jakoś dam radę.


Pull and Bear 
Następnie mam dla was cieplutki sweterek, szukałam takiego i wreszcie znalazłam, wiele zalet, żadnych wad, co jedynie zdziwiło mnie ze Tally Weijl zmieniło się, ekspedientki nadskakiwały klientom, ciuchy są dość dobrze wykonane i co najważniejsze nie wyglądają dziwkarsko.
See-Through Section Jumper
Tally Weijl

A na koniec sukienka. Jest trochę w stylu MIley Cyrus, wszystko przez tą siateczkę na rękach. 
             
Zara




You Might Also Like

13 komentarze

  1. Cudne rzeczy. !
    Fajnie piszesz, miło się czyta zapraszam do mnie. :)
    Obserwujemy ? :)
    http://nataliacurriculumvitae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdro ci tych ubranek :c A sweter najlepszy :D

    zapraszam serdecznie http://moje-kosmetyczne-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog ♥
    obserwujemy? jak tak to zacznij jak nie to zignoruj ;)
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też muszę namówić mame na zakupy :O

    palyna-paulinablogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama była chora, ciężko było ją namówić, pojechałam z tatą .

      Usuń
  5. Cudowne spodnie <3 poluję na takie ;-)

    zapraszam do siebie na KONKURS! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczny wygląd bloga, jesteś śliczna i do tego masz śliczne ubrania, a do tej sukienki tak samo pomyślałam

    choocomilk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek bardzo ładny, też muszę sobie taki kupić :)
    Co w zasadzie jest w tej książce ? Diety/ ćwiczenia ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwujemy.?
    Jeśli tak to się odwdzięczę a jeśli nie zignoruj.. :*
    http://julia-juuulia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe