Kompleksy

14:24

Hej.

  Dziś coś z nieco innej beczki, a mianowicie porozmawiamy trochę o kompleksach. Podobny post miała Lucy. Jest to bardzo odważny post, wiele osób może go odebrać inaczej, no ale.
  Czy ja mam kompleksy? A kto ich nie ma? 'Bo ona ma ładniejsze nogi' , 'Chciałabym mieć taką fryzurę' , 'Jakie piękne usta', ale dziewczyny! Wy też macie wiele atutów. Serio, jak nie usta to oczy, jak nie włosy, to nogi, jak nie nogi to pupa, cokolwiek. Każda jest inna. I każda jest na swój sposób piękna. No dobra, nie będę zmieniać tematu, bo tu trochę też chodzi o mnie. Co mi się we mnie nie podoba? Nogi, brzuch, oczy, włosy, twarz. Ale, ale są też rzeczy które mi się we mnie podobają, zawsze są też pozytywy. Bardzo podobają mi się moje usta, są duże, pełne, malinowe, podobają mi się, na prawdę. Jest coś jeszcze, to moja pupa, nie będę jej opisywać, ale to jest jedyna część mojej figury, która mi się podoba.
  Całe moja samokrytyka pojawiła się w podstawówce, pod sam koniec, początkiem gimnazjum. Pewnego dnia wstałam, spojrzałam w lustro i stwierdziłam że mam wiele wad, zobaczyłam trądzik, przestałam trenować i moje ciało się zmieniło, a do tego wiele razy słyszałam okropne słowa o swojej urodzie.
  Kompleksy nie są widoczne, nie odczuwasz ich, masz je daleko gdzieś dopóki nie pojawi się ktoś kto może zauważyć twoje wady, ktoś na kim ci tak cholernie zależy że starasz się ukryć je jak najbardziej i najczęściej pogarszasz swoją sytuacje, za bardzo się tym denerwujesz, to widać, on to widzi, ale skoro z tobą rozmawia, skoro widać że coś jest na rzeczy , skoro widać że mu się podobasz to raczej albo nie widzi tych wad, albo je olewa, albo po prostu podobają mu się je. Może wcale nie jesteś taka okropna jak to widzisz? A nawet jeśli to na pewno jest ktoś kto to pokocha, bo każdy ma przeznaczoną dla siebie porcję miłości. Powinnyście stanąć przed lustrem, uśmiechnąć się i powiedzieć sobie że jesteś piękna, wiem, jest to trudne, sama się o tym przekonuje, ale jeśli będziesz robić tak codziennie to ty w to uwierzysz, wstaniesz z podniesioną głową, pomalujesz oko i wyjdziesz z domu dumna z tego kim jesteś, a to od razu widać, osoby które są z siebie dumne, które są pewne siebie to od razu to widać, ludzie to widzą, wtedy twoje wady nie są ważne, tylko twój uśmiech i ten cholerny blask w oczach.

Proszę was o to abyście zadawali mi pytania na asku, lub w komentarzach pod postami najnowszymi, pytania trafią do jednego z moich postów i na nie odpowiem. Ale! Ale! Jeśli twoje pytanie ma trafić do mojego postu musisz koniecznie dopisać [P] np. [P] Co lubisz robić? . Jeśli chcecie się rozreklamować to zadajcie pytanie po czym dodajcie link do jakiejś swojej stronki, a ja udostępnię ją jako podpis.
Ask - http://ask.fm/asheyolo

You Might Also Like

64 komentarze

  1. Kazdy je ma ;)

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie każdy ma kompleksy i nie pozbędzie sie ich bo nie ma człowieka idealnego ;cc
    obserwujemy?
    http://two-faces-onee-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację. JA się często porównuje z innymi, ale staram się zwracać też uwagę na swoje atuty :)

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. no właśnie każdy ma kompleksy, nikt nie jest idealny ;)

    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. YOU LOOK A GREAT BLOG!!
    Would u like to follow each other? Let me know ;)

    SHAN
    www.memyheelsandi.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A no niestety , chyba nie ma osoby która staje przed lustrem i śmiało mówi '' Jesteś idealna '' to chyba nie możliwe...
    Świetnie prowadzisz bloga , chętnie będę wpadać ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja myślę że żeby żyć trzeba zaakceptować swoje kompleksy i mieć do siebie dystans

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, moje zdanie jest takie same, ale jednak bardzo ciężko jest je zaakceptować .

      Usuń
  8. Znalazłam twój blog na innym blogu i strasznie mi się tu podoba, fajne zdjęcia i design bloga :)

    Obserwujemy ?
    Kiss Kiss :)
    revevelyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ma ludzi bez kompelksow. kazdy ma wady tylko trzeba je akceptowac zeby nie popasc w paranoje;)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś cudowna i urocza♥. Świetny blog, super posty i wygląd też mnie przyciągnął! Oby tak dalej. Pisz i nie przestawaj. Niedługo zaobserwuję :).


    www.ohjullie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny blog! <3
    Obserwujemy? (+facebook)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Trudno jest zaakceptować swój wygląd w całości ale uważam że powinnyśmy deo tego dążyć :)
    Miło zapraszam do nas:
    http://minnianddaisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super blog ! ;-))
    ja już obserwuję i czekam na rewanż :)
    http://camode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdy ma kompleksy! Twierdze że każdy powinien zaakceptować się takim jakim jest <3 Bardzo ciekawy pościk <3333

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja staram sie je zaakceptowac wlasnie ;d

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest bardzo ciężkie . <3 trzymam za ciebie kciuki .

      Usuń
    2. lostdream05.tumblr.com <-- nowiutki, zapraszam, prosze :3 ♥
      sali-pno.blogspot.com

      Usuń
  16. masz naprawdę świetnego bloga , muszę tutaj wpadać częściej ;*

    ŚPIEWAM - http://alexwberry.blogspot.com
    na blogu MOJA NOWA PIOSENKA ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog :* ja obserwuje ;) zapraszam do mnie http://wariata812.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama sie mecze z moim kompleksem nóg, ale powoli widzę u siebie zmiany i z dnia na dzien coraz chetnie przegladam sie w lustrze:)
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny blog ;3 Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :) diana-dianaa-diana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. zgadzam się z Tobą :))

    dusiabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. honey nice blog...let's follow each other????
    if you want come to check my new mistery post on my blog ;))))) here it is :

    NEW POST : http://honeyandcotton.org/2013/10/19/halloween-is-coming-vampire-or-princess/

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam mnóstwo kompleksów ;c świetny blog !
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com - NOWY POST
    graphics--factory.blogspot.com - NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  24. ja mam kompleksy z powodu nosa i swoich uszu

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też mam wiele kompleksów. Jestem za wysoka, za gruba, mam trądzik, moje włosy się kręcą i wgl. ;p ale umiem z tym żyć :)
    zapraszam do mnie ;)
    _________________________________________________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Każdy ma kompleksy ;3
    Przecież nikt nie jest idealny ;3

    loveinmyworlds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Większość ludzi ma kompleksy. ;)

    http://prywatna-ksiega-z-mego-zycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale każdy jest piękny na swój sposób.

      Usuń
  28. Akurat ja mam wielkie kompleksy,ale ze względu na moją wagę i już od pięciu dni stosuję metodę Pro-ana. Lubię to uczucie głodu.

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jesteś piękna, jak każda z nas.

      Usuń
  29. kazdy ma kompleksy, probuje pokonac moje ale jest to trudne :(

    zapraszam juka-juku.blogspot.com skom?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bardzo Ciężkę, ale jeśli ci się uda to się pochwal, ja też ze swoimi walczę, ale chyba wygrywam dzięki jednej wspaniałej osobie płci męskiej która ciągle powtarza mi że jestem piękna. ;)

      Usuń
  30. fajny blog Strasznie miło się czyta Widać że masz talent do pisania. Rób dalej to co robisz Zapraszamy również na naszego bloga miło by było gdybyś zaobserwowała i zostawiła miłe słowo --------------------------> http://oliviandclaudia.blogspot.

    OdpowiedzUsuń
  31. nie martw się kochana! :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też mam kompleksy :/
    Fajny post :)
    Obserwuję i zapraszam
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziewczyno cudowna notka *.* Czytając ją aż się popłakałam .. Z tego co widzę u ciebie wyglądało to praktycznie tak samo jak u mnie .
    Obserwuję ! ♥
    Zapraszamy : http://zakupoholicyznadulicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny blog ;) Powodzenia w blogowaniu! :)

    • Zapraszam na mojego bloga: •

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialny blog ! :)
    Obserwujemy ? Jeśli tak to zacznij i mi napisz a ja się odwdzięczę tym samym ! :**
    http://ideas-style-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe