Must have jesień 2013

10:21



Warto posłuchać. <3


Hej, siema, witajcie, hi, hallo.

  Przychodzę dziś do was z postem typu 'must have' na jesień 2013. Robi się zimno, temperatura spada, a ty nie masz się w co ubrać? Nie martw się , ja też. Na to nic nie zaradzę, ale pokaże wam kilka rzeczy które sama bym chciała i wam na pewno też coś się spodoba (taka lista życzeń). No nic. Obecnie nie mam co robić, mam sobie 4 dni wolnego. Może jakaś sesja? Nie wiem, mam kolorowy dym, ale brak chęci do tych zdjęć. No nic #2 , zapraszam was do posta.

EMU Australia Platinum Stinger Hi Mushroom (EM63-c)

Buty Emu. Wielu osobą się nie podobają, ale to idealne rozwiązanie na poniedziałkowy poranek, gdzie temperatura sięga -10 stopni, a ty nie masz ochoty zakładać szpilek, ani nawet pokręcić włosów. Sama zastanawiam się nad kupnem oryginalnych butów tego rodzaju, ale nie Emu, tylko Ukale? Coś takiego, sama nie wiem jak się nazywają, ale zamiast 1066 zł, kosztują 400 zł. Opłaca się? Moim zdaniem tak!

Ciepły szali, to jest coś co musisz mieć. Zgadzacie się? Bardzo spodobały mi się właśnie te szaliki z firmy www.bbnb.eu. Bardzo podobają mi się te żywe kolory, a na dodatek wyglądają ciepło. Zastanawiam się również nad zakupem takiego . Tego pierwszego .


































Wieczory coraz dłuższe i zimniejsze, nie ma co robić. Mam dla was idealne rozwiązanie. Ta książka. Jest świetna, zakochałam się w niej, to jest druga część (pierwsza to 'krąg') . Opowiada ona o kilku dziewczynach i jednym chłopaku którzy są wybrańcami i czarownicami i ratują świat przed demonami, ale to nie tak że oni nie wiadomo co robią cięgle. Między walką i czarami pojawiają się wątki normalnego życia nastolatka. Depresja, imprezy, chłopak, miłość, zdrada, papierosy, alkohol i wiele innych. Warto przeczytać, ja przeczytałam ją w kilka dni, mimo że ma 700 stron.

Zdjęcie 1 SPODNIE Z WYBLAKŁEJ DZIANINY DRESOWEJ z Zara

Ostatnio przerzuciłam sie na spodnie dresowe, w których czuję się jak w piżamie. Mam dwie pary ulubionych, w tym jedne są z Zary, tak jak te powyżej. Ogólnie uwielbiam spodnie z Zary, mam już 2 pary i kilka za sobą, które już znosiłam. Świetnie leżą, wysmuklają pupę, nie są twarde, nie dokuczają, są spodniami idealnymi.
Zdjęcie 1 SKÓRZANE BOTKI Z KORALIKAMI z Zara

Skoro jesteśmy przy Zarze to podobają mi się te buty, co prawda, to prawda ich cena powala (600 zł), ale wyglądają zjawiskowo, mimo to wolę kupić sobie kolejne air maxy (już mam upatrzone ^^) niż buty które będę mieć tylko na jeden sezon .

Jest zimno, a nic nie ogrzewa tak jak ciało ukochanego. <3

Papa. <3


You Might Also Like

29 komentarze

  1. Ja już obserwuję teraz twoja kokej ;p

    nussia890.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja buty typo Emu miałam w tamtym roku teraz widziałam Relaxy i podobają mi się ale cena przeraża ;

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiem, dlatego ja chyba kupie w tym ukale, czy jakoś tak, bo są ponad 1000 zł tańsze.

      Usuń
  3. Bardzo fajny blog! :)

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej ten ostatni obrazek. jest taki slodki! jejku <3
    Ja mam "zwykle" popularne podroby emu ;)
    i naprawde nie trzeba sie do nich nadwyrezac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahhaha, ja też mam jedne , za 40 zł z lidla.
      Uwielbiam twojego bloga, dziękuję za to że mnie zauważasz.

      Usuń
  5. śliczne są te kominy (szaliki) :)
    a air maxy stanowczo lepsze :) też je mam i je po prostu kocham <3

    Alex *.*
    galaxyberry.blogspot.com (mam o podobnej tematyce:) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 2 pary, i teraz zastanawiam się nad nowymi, ale jak coś to na wiosnę, i z Warszawy . <3

      Usuń
  6. Śliczne są te buty emo xdd

    Zapraszam do mnie
    +obserwacja za obserwacje ?
    http://dariia-darria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te buty są ale ich cena mnie przerosła. ;)

    http://prywatna-ksiega-z-mego-zycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog, czekam na kolejny post, podoba mi sie tutaj :)) zapraszam równiez do siebie luuvmy.blogspot.com + obserwujemy ? :))

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne szaliki, też szukam podobnych : 3

    OdpowiedzUsuń
  10. Też muszę sobie kupić szalik, chociaż chyba wolę komin :)


    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny komin!
    Śliczna jesteś xxx
    obserwujemy?
    http://two-faces-onee-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne rzeczy ♥

    Zapraszam - meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam jedna spodnie z zary i bardzo je lubiłam :) Buty też fajne, ale ja chyba tez wolę air maxy ;D obserwujemy?

    http://basiek-baasiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe