Ogłoszenia

12:49

Witajcie kochani, dziś przychodzę do was tylko z krótkimi ogłoszeniami.

#1 chciałabym zmienić wygląd bloga, dlatego poszukuje kogoś kto mógłby mi z tym pomóc, zrobić jakiś nagłówek, podać jakieś kody i poinstruować. Nie wiem jak to się odbywa na innych blogach, ponieważ sama zawsze to robiłam, ale mój blog się rozwija, a to co jest teraz to szczyt mojej inteligencji. xoxo

#2 Proszę was o to abyście zadawali mi pytania na asku, lub w komentarzach pod postami najnowszymi, pytania trafią do jednego z moich postów i na nie odpowiem. Ale! Ale! Jeśli twoje pytanie ma trafić do mojego postu musisz koniecznie dopisać [P] np. [P] Co lubisz robić? . Jeśli chcecie się rozreklamować to zadajcie pytanie po czym dodajcie link do jakiejś swojej stronki, a ja udostępnię ją jako podpis.
Ask - http://ask.fm/asheyolo

Potrzeba jeszcze ok 10 pytań żeby post ruszył. xox

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Mogłabyś wejść na mojego bloga? Chodzi mi o to, żebyś zobaczyła mój design. Jeśli Czy byś chciała podobny (właściwie chodzi mi tylko o pół ogrągły nagłówek xd) to na pewno zrobisz go sama, bo ja używałam do niego tylko paint'a. Odpowiedz mi na blogu, lub w kolejnym poście

    PYTANIA!
    [P] Jakie sa twoje ulubione słodycze?
    [P] Co robisz w wolnym czasie?

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. [P] Lubisz swoje imię?
    [P] Wolisz Vansy czy Convsery
    [P] W jakich zagranicznych krajach byłaś?
    [P] Masz zwierzę?
    [P] Uruchamiam komputer/laptop. Trzy pierwsze strony na które wchodzę.

    Mam nadzieję, że pytania ci się spodobały <3 Lubię twój blog i obserwuję :)
    different-view-of-the-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, odwdzięczam się tym samym.

      Usuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe