Outfit

14:03

Hej.

  Dziś coś w klimacie lata. Wiem, trochę za późno, ale są to zdjęcia  Turcji, czyli ja miałam sobie 37 stopni, więc mogłam sobie na to pozwolić. Było ciepło, słonecznie, a ja zawsze marzyłam o zdjęciach przy takim wielkim basenie, nie no, nie zawsze, tylko odkąd zaczęłam się interesować modą, odkąd takie sesje stały się modne.
  Jeszcze opowiem wam o moim dniu, tak żeby zapełnić linijki.
  Zaczęło się d obiadu, na którym wybłagałam u siostry żeby zatrudniła mnie jako niańkę u pewnego najsłodszego, najukochańszego chłopczyka (wybłagałam to u szwagra bardziej, ale to nic). No więc odwieźliśmy moją mamę do domu i pojechaliśmy na miejsce, bałam się że Hubercik (bo tak ma na imie) mnie nie pozna, ale jakoś dałam radę, bo stało się odwrotnie i tylko się trochę wstydził, potem nie chciał mnie wypuścić z domu, bo musiałam wcześniej wracać, Tina przyjechała, z nowym aparatem i genialna Diana, super fotograf musiała biednej kuzyneczce pokazać co i jak. No dobra, przejdźmy do zdjęć.

Spódniczka - New Yorker / Podkolanówki - ecarla.pl / Buty - Vans / Koszulka - Turecki Targ / Okulary - turecki targ / Bransoletka nie jest ważna, bo to hotelowa bransoletka. 

 I widoczek z balonu. ;)





You Might Also Like

29 komentarze

  1. Fajna koszulka! Ja taki widoczek balonów mam z okna kilka razy do roku, bo mieszkam obok lotniska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna koszulka i spódniczka :D obserwujemy? :)

    http://basiek-baasiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, ten widok jest cudowny! :D Nie było Ci ciepło w tych podkolanówkach ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia, bardzo fajnie wyglądasz :)
    mała propozycja, może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkolanówki... kocham zakolanówki i podkolanówki. Przez Ciebie zatęskniłam za upałami *^*

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz tak sie jeszcze ubrać, tylko pod kieckę zarzuć jakiejś rajstopki. <3

      Usuń
  6. Wow, ten widok jest świetny *o*

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. no zdjęcia !! :** Cudoo *-*
    obserwuje i liczę na to samo welcome-in-my-livee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Leciałaś balonem? Jejku! Zazdroszczę! Zawsze o czymś takim (i o takim widoczku właśnie) marzyłam ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniale miejsce :)

    http://streetwearplace.blogspot.com/ - zapraszam, odświeżony blog streetwearowy, wiele nowości !

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post :)
    śliczna bluzka!
    obserwujemy? :)
    http://onlymycuree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Widok z balonu świetny, ale nie rozumiem po co te podkolanówki?
    Wpadnij do mnie ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja, super blog. Powodzenia :)
    Obserwujemy?
    Wesołych Świąt !
    Zapraszam do mnie : http://etiennette-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe