Recenzja Perfum- Escada 'Cherry in the air' .

06:59

 Hi.

  Escada to od jakiegoś czasu moje ulubione perfumy, ich cena nie za bardzo przekonuje moich rodziców. Moimi pierwszymi i jak na razie ulubionymi perfumami tej marki są 'Ocean Lounge' . Nie potrafię opisać ich zapachu, są dość mocne, ale słodkie, takie inne. Natomiast Cherry in the air, są bardzo słodkie, pachną wiśniami. Zakupiłam je na lotnisku za około 60-70 euro , wychodzi to około 300 złotych, ja mam te większą wersję, 100 ml . Ja wprost ubóstwiam słodkie zapachy. No dobra.
  Zapach: Słodki, Wiśniowy.
  Trwałość: Wiadomo, na skórze utrzymuje sie krócej, ale na ciuchach czuje bo po kilku dniach.
  Cena: Dość wysoka.
  Butelka: Podobna do każdej Escady.
  Wydajność: Dość wydajny.
  Bonus: Jakiś pierścionek, czy coś.


Wiem, ostrość ostatniego zdjęcia jest powalająca, ale pochodzi ono  Google.

PS. Za około 4-6 dni, czyli za 2 lub 3 posty chciałabym napisać post z odpowiedziami na pytania od was, dlatego zwracam się do was z prośbą o zadawanie mi pytań tu i na Asku . Ale jeśli chcecie żebym na nie odpowiedziała na blogu dopisujcie '[P]' np. [P] jak masz na imie? 
Czekam na jak najwięcej pytań, jak już mówiłam, tu i na asku .<3

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ja teraz mam zamiar kupić perfumy Someday <3 + świetna recenzja :):)

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też chciałam kupić, ale nie są dość trwałe.

      Usuń
  2. He, he kiedyś zrobiłam takie coś, żeby zadawało się pytania na ask'u i wiesz co? Nikt o nic nie zapytał ;-;

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog ! :) obserwujemy <3 ? http://ruuciaa-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe