Turcja .

08:36

  Hej. Nie wiem czy wiecie, ale byłam ostatnio, tydzień temu w Turcji. Spędziłam tydzień kąpiąc się w ciepłym morzu, palącym słońcu i w jednym z 3 hotelowych basenów. No po prostu żyć, nie umierać.
  Wylot? 22.05, bez opóźnień z lotniska Jasionka, spokojna podróż. Nie wiem o której wylądowaliśmy, cały lot spałam i słuchałam muzyki przeglądając gazety o modzie i zajadając się czekoladą. Więc w hotelu byliśmy około 3 nad ranem czasu ich, tego Tureckiego (godzinę w przód), ok 5 poszłam spać, rano śniadanie, zebranie , basen, basen, basen, basen, morze, basen, basen.
  Drugi dzień wyglądał podobnie, tylko że dłużej spałam i wgl. Trzeciego dnia pojechałam do Kapadocji , są to miasta wykute w skałach i ziemi, bardzo ciekawa wycieczka, dłuugo jechaliśmy, ale na dwa dni, moja siostra leciała balonem, któremu zabrakło gazu. xD Standardowo fabryka skór, gdzie bardzo spodobał mi się pewien płaszczyk, ale go nie dostałam, nie ubolewałam, bo chciałam wrócić do domu.
  Wróciliśmy, kolacja, spanie i na następny dzień zwiedzanie meczetu i bazar. Jako coś co uwielbiam najbardziej. Kupiłam sobie świetne okulary i koszulkę Obey za  euro , mało, ale to nic. W Polsce jest to samo. Następnie do środy sam leżing, plażing i spażing. Bardzo wypoczęłam. W dzień wylotu, w środę, jeszcze siedzieliśmy na basenie, ok 15 pojechaliśmy na lotnisko i o 19.45 wylecieliśmy, na lotnisku kupiłam sobie świetne perfumy Escada-Cherry in the air. Lot nie przeszedł jednak tak spokojnie jak pierwszym razem, napotkaliśmy turbulencje, nie duże, ale jednak ja się popłakałam. -,- No nic, na lotnisku w Polsce czekaliśmy chwile na bagaże i poznałam bardzo ciekawego osobnika. Nie będę się o nim rozpisywać, bo to dziwne, ale jest ciekawy. hahhahaha, no nic. Chciałam napisać ten post dzieląc go na każdy dzień, ale nie, jednak nie robiłam aż tylu ciekawych rzeczy.
  Może dostaniecie też filmik z pakowania i lądowania, ale to zależy od was, piszcie czy chcecie w komentarzach.

PS. Dziękuję z te 15 komentarzy pod ostatnim postem. Kocham was. <3

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Tak, z chęcią zobaczę filmik *-* Pozazdrościć wszystkiego, oprócz turbulencji..ja bym się na miejscu zsikała ze strachu ;o;
    Obserwuję!

    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog obserwujemy :) ? http://ruuciaa-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. coo? :D tak w środku roku wyjechalaś? JA pierdziele, tez tak chce :3 Kocham tamte hotele 5 gwiazdkowe :3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie środek roku. hahaha, 25.09 do 02.10 .

      Usuń
  4. mi też przydałyby się takie wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahha, a komu by się nie przydały? Ja bym chciała jeszcze. ;c

      Usuń
  5. Kocham Turcję i jest to mój ulubiony zagraniczny kraj ;)
    Obserwujemy? jeśli tak to napisz mi na blogu

    nussia890.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Turcja jest niesamowita :D też niedawno byłam i chciałabym tam wrócić :)

    Alex *.*
    galaxyberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hotele-niesamowite, kultura-wspaniała, życie normalnych ludzi-niezbyt wspaniałe.

      Usuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe