Gala EMA

14:06

  Hi.

  Kilka dni temu , jak większość z was wie z Facebooka, który aż trąbi o wiadomości o tym, odbyła się gala EMA. Przez czerwony dywan przeszło wiele szokujących, pięknych i zaskakujących stroi, ale jak to już jest od kilku miesiącu całość kręciła się wokół nikogo innego, jak Miley Ray Cyrus! To właśnie ona pochłonęła facebooka ze swoimi nietuzinkowymi kreacjami. Lubie ją, bardzo ją lubię, ale przyznaje, bez bicia, przyznaje wam że czasami przesadza. Nie chodzi mi tu akurat o strój, ponieważ w XXI wieku jeżeli nie jesteś szokujący to w rzeczywistości nikt na was nie zwróci uwagi, ale chodzi mi o to iż podczas obierania nagrody za najlepszy teledysk 'Wrecking Ball' wyciągnęła ze swojej torebki Chanel blanta, po czym przepraszając za to swoich fanów zapaliła go.
  No ale, nie chodzi tu o jej zachowanie, tylko o kreacje którą miała. Podczas piosenki, bardzo znanej piosenki młodej autorki 'We can't stop' Miley miała na sobie dość długą sukienkę, w metalicznym kolorze, z długim rękawem, a do tego srebrne creepersy. Całość mi się nie podobała, nie jest to kreacja w moim stylu.
miley cyrus mtv ema performance video 2013 01

Podczas 'Wrecking Ball' Miley miała na sobie seksowne, białe body przepasane złotym paskiem, a do tego cudowne, białe sandały, które niesamowicie podkreślały i tak już piękne nogi piosenkarki.

Podczas odebrania nagród artystka miała to samo co podczas piosenki Wrecking Ball, tylko że bez paska, a z Modnym białym futerkiem i boską czarną torebkę od Chanel. 

Na czerwonym dywanie Miley miała na sobie skąpą sukienkę z twarzami znanych raperów, a do tego bardzo modne kozaki za kolano, w czarno-białe symetryczne wzory. Z całej kreacji podobają mi się jedynie buty. 


Przypominam wam że możecie wziąć układ w rozdaniu z ciekawymi nagrodami!
http://dianaashe.blogspot.com/2013/10/rozdanie-recenzja.html

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Ja uważam że Miley , jest za bardzo wyzywająca. ;/
    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam. Miley świetnie dała radę, trochę drżał jej głos, ale to pewnie ze wzruszenia ;)
    nimi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham ją za jej piosenki, ale uważam, że ostatnio za bardzo na siłę próbuje wzbudzać kontrowersje.


    valia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. widać, że się napracowałaś nad tym postem ;))
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze powiedziawszy wolałam starą Miley. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wolałam starą miley :)
    obserwuje i liczę na to samo welcome-in-my-livee.blogspot.com
    + proszę kliknij w baner sklepu voguec , dla ciebie to sekunda , a dla mnie znaczy wiele :) Z góry dziękuje !

    OdpowiedzUsuń
  7. Miley to typowa osoba, która lubi ekstrawagancje i robi wszystko aby zwrócić na siebie uwagę.
    Zachowała się wtedy moim zdaniem nie fair w stosunku do innych, paląc tego blanta, chociaż to nie moja sprawa. Osobiście nic do niej nie mam, ale wolałam jej starą wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post :)
    Obserwujemy?
    Zapraszamy do nas na nowy post : http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe