Jak spędzam wolny czas?

13:15

Hi.

  Co robię w wolnym czasie? Hmm. Najczęściej to siedzę z laptopem na kolanach i z kimś piszę, coś czytam, coś piszę, zawsze coś.
  W takie zimne, smutne, deszczowe wieczory siedzę pod kołdrą z laptopem na kolanach, gazetą w ręku, najczęściej jest to Elle, lub Glamour , lub jakąś dobra książka (dziś AngelFall) i przede wszystkim, najważniejsze ciepłe kapcie i jakaś herbata. Nie lubię takich dni, są bardzo smutne, zimne, ciemne. Brr.
  Dziś nie wiem o czym mam pisać, nie lepi się to w jedną całość, nie potrafię tego napisać jakoś fajnie, tylko tak, nie wiadomo jak . Mam zły dzień, od rana, ale dziękuję jednej osobie, pewnie tego nie czyta (faceci!), ale jeśli tak to wie że o niego chodzi. Męczę go od rana moimi rozstrojeniami nerwowymi, a on mi wciąż pomaga i powoduje mój uśmiech na ustach. To właśnie z nim najczęściej piszę.
  Gdy mi zimno, smutno, nic nie leczy tego tak jak dobra muzyka, lub mój ulubiony vloger.  Co słucham? Ostatnio to jest Miley Cyrus, Asap, czasami Justin Bieber, znalazłam ostatnio też ciekawy kanał z różnymi remixami piosenek, często słucham też jakiegoś rapu, najczęściej jest to to co mi wyśle ktoś, ale czasami słucham też sama z siebie, różnie bywa.
  A vlogerzy? Przede wszystkim Red Lipstick Monster, Lucy, oglądam też gry, np. Rezi, Multi itp. Tak, tak Diana grywa gry dla idiotów i chłopców, no cóż.

Przypominam wam o rozdaniu!


You Might Also Like

7 komentarze

  1. o, wlasnie szukam jakis vlogerow fajnych ;p

    Klikniesz w banner VOGUEC i SHEINSIDE? <3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. muzyka najlepszym lekarstwem na wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! Szczegóły na moim blogu:
    ----------------------> different-view-of-the-life.blogspot.com <------------------------

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jest bardzo podobnie :D Fajny post ... Obserwuję, jeżeli tylko ci się spodoba , możesz odwdzięczyć się tym samym :>
    http://jestemolaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post! Zgadzam się muzyka najlepsza :)

    magneticloveme.blogspot.com | zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe