Liebster Blog Award

05:26

cześć!

No więc, muszę się za to zabrać. No to się zabieram. Zostałam nominowana przez: http://different-view-of-the-life.blogspot.com/ (super laska, fajna blogerka i niesamowicie miła dziewczyna :3 )

Zasady:
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrą robotę". Jest przyznawana dla bloggerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań. UWAGA! nie wolno nominować bloga, który cię nominował"


Odpowiedzi na pytania: 

1. Ulubiony przedmiot w szkole?
Nie mam. ;c Nie lubię szkoły. 
2. Hobby?
Taniec, Fotografia, Blog, Pisanie, Czytanie, Moda i Sztuka.
3. Czy założyłaś bloga z jakiegoś konkretnego powodu czy tak po prostu?
Blogi prowadzę od ok 7 roku życie, miałam ich już (jeden, dwa, trzy...) sama nie wiem ile .
4. Oglądasz i/lub nagrywasz filmy na YT?
Oglądam i czasami nagrywam .
5. Ulubiona strona społecznościowa?
Facebook, TT
6. Ile razy dziennie wchodzisz na bloga?
Nie zliczenie wiele. 
7. Ulubione zwierzę i jego rasa?
Mam sobie dwa kochane pieski : Maltańczyk i Berneński 
8. Czy dobrze się uczysz?
Przeciętnie
9. Lubisz robić zdjęcia?
Uwielbiam. *.*
10. Czego nie lubisz w swojej klasie, a co lubisz?
nie zastanawiałam się nad tym .
11. Czy masz chłopaka?
Nie.

Nominowani:
1. Daisy
2. Sali

You Might Also Like

15 komentarze

  1. też kocham taniec i fotografię :)
    śliczny blog, zazdroszczę :)
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :*

    http://mindelsewhereee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałam przez ciebie nominowana ... ale jakie są pytania dla nominowanych ? Bo nie podałaś ;)

    jestemolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie piszesz, miło się czyta =)
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nominacji ;)

    gabaa-gabiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje nominacji c:

    klikniesz w banner VOGUEC? Błagam ♥

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super odpowiedzi ;*

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne pytania i odpowiedzi :)
    Obserwujemy?
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas : http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne pytania i odpowiedzi :>>
    dziekuje za nominacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne odpowiedzi :D
    poklikałabyś u mnie w banner choies? z góry dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy blog.
    Obserwuję ;) Zapraszam do siebie - może też zaobserwujesz i skomentujesz ? Będzie mi bardzo miło ;)
    www.sistersstylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny blog :D miło się czyta :) gratuluję nominacji! Sama też niedawno zostałam nominowana :D

    obserwujemy? ;)
    adelerys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog!

    Zapraszam do mnie, pomóżcie rozkręcić mi bloga: http://smakiemnapisany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe