'Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą'

07:02

Cześć.

  Dziś dość smutny post. Jak pewnie , a raczej na pewno wszyscy wiecie niedawno było święto zmarłych, dla niektórych jest to święto zadumy, smutku i płaczu, a dla innych możliwość spotkania się z bliskimi. Łzy, najczęściej ronią te osoby, które niedawno rozdzieliła śmierć. Ja sama płakałam na grobie mojej ukochanej babci, która nie żyje od roku i jednej z dość bliskich moich koleżanek, która również odeszła od nas rok temu, umarła z powodu guza mózgu, jej choroba o której nic nie wiedziałam aż do jej operacji, ona sama się dowiedziała niedługo wcześniej, bardzo nas zbliżyła, ponieważ ja też chorowałam, przez co często widywałyśmy się w szpitalu i dość nas to zbliżyło.
  Wiadomo, kochałam swoją babcie, ale przyzwyczajałam się do myśli że ona umrze przez 5 lat. Chorowała, bardzo ciężko, była przykuta do łóżka i nie kontaktowała.
  Dziś natomiast uczestniczyłam w pogrzebie mojej rówieśniczki, która zmarła nagle, w poniedziałek, z tego co wiem, była jeszcze w szkole, a dziś żegnaliśmy się z nią po raz ostatni. Nie znałam jej, czasami tylko widywałam ją na korytarzu, ale coś kazało mi iść się z nią pożegnać, sama uroczystość była bardzo smutna, ale postawa jaką przyjęła moja szkoła była naprawdę niesamowita.
  Pani dyrektor zorganizowała wyjazd na pogrzeb, nie wiele osób w naszym wieku jest chętne na takie rzeczy, ale na pogrzebie było ponad 200 osób z naszej szkoły, nie wielu ją tylko znało, ale każdy uronił za nią łzę, każdy przypomniał sobie jej uśmiechniętą twarz, którą mijało się codziennie na korytarzu szkolnym. Każdy, z tych 200 osób dziś niósł dla niej jedną, białą różę. Tłum białych róż skąpanych w łzach.
  Przed wywiezieniem trumny moja szkoła stała po obu stronach alejki którą przemierzali ludzie. Postawa młodzieży była bardzo dobra, nikt nie rozmawiał, nie śmiał się, co raczej nie przychodzi łatwo uczniom mojej szkoły.
  Ten dzień był naprawdę smutny. To niewiarygodne ile łez się tam dziś polało, to niesamowite ile myśli przeleciało przez moją głowę, ile niezauważonych, a zapamiętanych uśmiechów tej dziewczyny stanęło mi przed oczami.
  Pozostanie w naszych sercach, na długo .



You Might Also Like

17 komentarze

  1. Aż mi smutno się zrobiło ;((
    Mój dziadek odszedł w lutym tego roku, w dzień moich imienin. Bardzo to przeżywałam, na pogrzebie cały czas płakałam, ale z czasem już się z tym pogodziłam.

    Buziaki :*
    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, to takie smutne :( Że nie zdajemy sobie sprawy z tego, że osoba, którą mijamy za tydzień może jej nie być. Pięknie piszesz.
    different-view-of-the-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tą piosenka jest piękna. I bardzo mi się podoba twój blog. może wspólna obserwacja ?
    http://wariata812.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Witamy ;d Bardzo fajny post ;d Obserwujemy?
    Mamy wielką prośbę ;) Wejdź w linki zawarte w naszym ostatnim poście : )
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/2013/11/sheinside.html
    To dla nas ważne. Na pewno się odwdzięczymy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny cytat, a ta piosenka- kiedy tylko ją słyszę wzrusza mnie ;(
    Obserwuję, świetny blog.
    valia-blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. aż mnie tak w środku ścisnęło. smutne, ale prawdziwe...
    nigdy nie wiemy czy dożyjemy następnego dnia...

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. yay.. to jest najgorsze.. bliscy, ukochani nagle odchodza.. :c
    "wspolczuje" to za malo

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuje, ;( bo moja przyjaciolke 2 dni temu zamordowano i wiem co czujesz ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog ♥
    Obserwujemy ?
    http://fashionneverenough.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ojeju, jaki smutny post :(
    mam nadzieje ze sie trzymasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekna tematyka;)
    super:)
    zapraszam do siebie:)---------->http://redlips-evelinafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny blog <3
    zostanę na dłużej :)
    obserwuje i liczę na rewanż :) http://fashion-juiceee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. współczuje teraz mi smutno też <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ojeju ... okropne że ludzie odchodzą
    Miło zapraszam do mnie:
    http://minnianddaisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo Ci współczuje. Też tęsknie za moimi bliskimi ;(
    Warto tego dnia zrobić refleksję o swoim całym życiu ;)
    Zapraszam na swojego bloga:
    http://magic-music-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. to bardzo przykre i smutne :/ piszesz bardzo ciekawie. obserwuję.
    milenaa-milaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe