List do świętego Mikołaja.

12:57

Drogi Święty Mikołaju.

  Przez cały rok byłam grzeczna, choć zdarzały się wyjątki, ale mam nadzieje że przymrużysz na to oko, bo wiesz. Masz taką fajną brodę i mam dla ciebie ciasteczka, choć kilka kilogramów mniej by nie zaszkodziło. Ale nie! Ja nic nie mówię!
  Zbliża się twoje święto, jest trochę bardziej moje, bo ja dostaje prezenty, ale to nic, wszystkiego najlepszego .
  Bez zbędnego owijania w bawełnę. Byłam grzeczna, coś mi się należy, więc. Chce Rudolfa, na jeden tydzień, nich mi zazdroszczą. Do tego torebka od Chanel, najlepiej cała szafa, a co! I kilka par boskich szpilek które nie zrobią nic z moimi nóżkami. Chłopaka, modela, piękne ciało i sławę. Hmm. Coś jeszcze? Fajniejszych rodziców, niech mi na wszystko pozwalają. Nowa parka by się przydała, bo ta już wymięka.
Byłam grzeczna. Mam do tego prawo.
  Oczywiście, standardowo, żeby poszło w cycki, lub żeby odbierało kilogramy, żeby wigilia nie przypominała o sobie przez cały rok i żeby była cudowna.
 Hahahha. xd Xoxo . Czekam.
                                                                                                    Diana.



Post napisany dla zabawy, nie bierzcie go na poważnie. xoxo

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Hej świetny post :))) oczywiscie ze dla zabawy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha :D Super post <3

    http://treletomorele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny blog <3
    obserwacja za obserwacje?
    ja już ;D
    zapraszam do mnie http://wiktoria-wikusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam twojego bloga do nagrody Liebster Blog Award . Więcej informacji u mnie : ) Obserwuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł na post :))
    zapraszam do mnie na rozdanie z Oasap! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog pozdrawiam

    http://style-crazy-girls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. CIasteczka go przekupiły ;D
    obserwuje + zapraszamm do mnie !
    by-julqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny post ! ♥ zapraszam do mnie na konkurs ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. :)) super, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe