moje cudeńka #2 - lakiery

11:19

Hej .

  Dawno nic nie pisałam, wiem, przepraszam, ale strasznie zamulam, do tego kłócę się z rodzicami, wychodzę ze znajomymi i mniej więcej robie to co nastolatka, ale przez to nie mam czasu na pisanie, wiem, wielu z was przez to straciłam, blog stanął, mniej komentarzy, mniej wejść, mniej wszystkiego, mam nadzieje że teraz będę mogła w marę regularnie do was zaglądać i że wy do mnie wrócicie, przepraszam. W sumie nawet jak mam czas, to moja wena i kreatywność po prostu padła. A na domiar złego, jestem chora.
  No ale, nie z tym do was przychodzę, mam dla was kolejną część 'moich cudeniek' , tym razem trochę o lakierach. Są to lakiery którymi najczęściej maluje paznokcie, lub które wyglądają pięknie i wgl, tylko że nie używam ich często, ponieważ regulamin mojej szkoły tego zabrania. No dobra! Let's go!


Lakier piaskowy, ostatnio ciągle w nim chodzę, bo jego kolor jest idealny do szkoły i wspaniale wygląd. 


Mój ulubiony utwardzacz, normalnie jest przezroczysty, ale zafarbowałam go przypadkiem na różowo. 


Ten biały, fajnie wygląda, trzeba go dużo nakładać na paznokieć, ale po za tym jest spoko. 


Świetny miętowy kolor i fajna konsystencja.


Kolejny ulubiony utwardzacz, UV. 


Jeden z lakierów których nie mogę używać w szkole, ten lakier kupiła jeszcze moja siostra, więc ma on kilka lat, ale jest bardzo fajny i tani. 


Kolejny mój ulubiony, świetnie wygląda z czarnym lakierem. 

A na koniec! Nowości! Bloga prowadzić będzie ze mną Dominika, moja przyjaciółka. Co za tym idzie? Zmiana nazwy na blogu i fejsie, ale nie martwcie się, będzie jeszcze lepiej! 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. wszyscy są teraz chorzy, masakra.
    mam taki sam lakier regenerujący paznokcie, jest bardzo dobry :)

    paaulinkax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. czesc ! :>
    bardzo mi sie podoba twoj blog, oraz sposob, w jakim piszesz :3
    zdecydowanie zostaje na dluzej :3
    pozdrawiam oraz zapraszam !
    www.blogkinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię ten miętowy lakier z Wibo :)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe