Moje ulubione blogi.

04:34

  Hej.

  Postanowiłam że podzielę się dziś z wami kilkoma blogami, które czytam i którymi się inspiruje. Nie jest ich wiele, ale bardzo chciałabym osiągnąć to co osiągnęły te blogerki i wciąż do tego dążę.
  Nie mam ostatnio o czym pisać, Dominika też nie dodaje często postów, ale doda chyba we wtorek.
  Za niedługo święta, ja już nie mogę znieść tej szkoły, chcę sobie usiąść z herbatą przy choince i zatracić się w ten świąteczny klimat, do tego wczoraj spotkałam się z kimś dla mnie ważnym i fajnie że mogłam z nim spędzić tak miło czas, mimo że bardzo rzadko się widujemy.
  No ale, przechodzę do postu.

1.

Lucy-luucy.blogspot.com


Bardzo lubię tego bloga, Lucy bardzo ciekawie pisze, jest piękna, mój blog powstał dzięki niej, ponieważ chciałam byś taka jak ona. 

2.


meryandblue.blogspot.com


Obie autorki są świetne i pełne energii, przez co je sobie cenie, to nimi się inspirowałam dodając do bloga Dominikę. 

3.  

Siostry Andrzejewskie


Zaczęłam czytać ich bloga, dopiero gdy trafiły na aska, napisałam do nich doradzając się co co mojego bloga i szybko otrzymałam odpowiedź, podały mi kilka praktycznych rad i poczytały trochę mojego bloga. Świetnie się ubierają i są piękne, zazdroszczę im tego że mają siebie nawzajem. :)

3. 

MAFFASHION


Świetnie się ubiera i nie patrzy szablonowa, jest szefem sama dla siebie i nie popada w rutynę, za to ją właśnie lubię. 

Untitled | via Tumblr

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Też bardzo lubie te blogi ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czytam te blogi :)
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :3
    Lubię te same :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com

    Przy okazji zapraszam na Christmas Giveaway na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię kilka tych blogów a resztę muszę sprawdzić :)

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com
    Jeżeli bd miała czas to zapraszam i też zachęcam do kliknięcia w baner Vintage Shop :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię mery i blue :)

    http://take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam blog meryandblue !
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe