nowe uzależnienia.

04:20

  Hej.

  Dziś przychodzę do was z postem typu 'ulubieńcy...' , niestety, nie mam jakichś wybranych ulubieńców, że ulubieńców, z resztą nie będę pisać tyko o kosmetykach, a też o rzeczach na które choruje.
  1. Paznokcie. Wcześniej nie zwracałam na nie uwagi i nie dbałam o nie, żyły własnym życiem, ale od jakiegoś czasu coś mnie trafi. Obecnie mam na nich mój prezent mikołajkowy, a mianowicie tipsy. O takie!  A raczej podobne, ponieważ moje mają różne wzory i kolory, ale bardzo podobne, też z Claires.
  Ostatnio zainwestowałam też w kilka lakierów z GoldenRose, a dokładniej w lakiery z linii Carnival (Biały) i piaskowy (Holiday chyba)



2. Muzyka tej jesieni w moich czterech ścianach króluje głownie Miley Cyrus-Bangerz , Asap Rocky- Long Live, ale od niedawna i mam na dzieje że na dłużej gości również Dawid Podsiadło. Ten młody, polski artysta na prawda wprowadza w niesamowity klimat swoją muzyką, ma cudowny głos i bardzo żałuję że nie zainteresowałam się nim wcześniej, ponieważ był jego koncert u nas w Rzeszowie całkiem niedawno. 


3. Fotografia. Interesuje mnie odkąd pamiętam, ale całkiem niedawno postanowiłam że się nią zajmę w 100% procentach. Założyłam sobie kilka różnych kont, na kilku stronach związanych z fotografią, czekam aż zacznie się kolejna edycja kursu dla młodzieży, a na dodatek startuje w konkursie. Mam nadzieje że mi się uda coś osiągnąć, ponieważ sam aparat to nie wszystko, ja bardzo wiele osiągnęłam zwykłą cyfrówką . O tutaj!  

4.  Buty. Jak już pewnie większość za was wie, mam wielkiego kota na punkcie butów, szczególnie Air Max'ów, mam ich dwie pary i wciąż jest mi ich mało, muszę zniszczyć tej najstarsze i na ferie chyba kupuje nowe, więc wiecie. Te buty stały się bardzo sławne, i teraz każdy je ma, ale ja ich nie chce dla lansu, dla mnie są to buty najwspanialsze, najwygodniejsze i najpiękniejsze i będę w nich chodzić nawet jak już nie będą modne. 

5. Seriale i Filmy. Hmm... po raz setny oglądam LoL'a , mimo że nie przepadam za takimi filmami, ale z reguły filmy z Miley to filmy udane. Dlatego też z ręką na sercu mogę powiedzieć że 'ostania piosenka' to świetny film. A seriale? Zakochałam się ostatnio w 'Plotkarze' bardzo znany serial, do tego śledzę też poczynania 'przyjaciół'. 

To na tyle. 
Ale przypominam wam że jeśli chcecie przeczytać o czymś na moim blogu to piszcie! dianajarema99@gmail.com 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. mam tak samo z butami, ale Air Max'ów nie cierpię :c

    pozdrawiam
    http://awesome-shadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe