Post promujący.

04:05

Witajcie! Dziś mała zmiana - nie piszę do was Diana, a Marta z bloga meyssely.blogspot.com Dzięki wygranej w konkursie zorganizowanym przez Dianę mogę tutaj dla was napisać :)
Tym postem chciałabym was zachęcić do odwiedzin mojego bloga oraz żebyście trochę mnie poznali.


Mam na imię Marta, w grudniu tego roku skończyłam 13 lat. Od urodzenia mieszkam w Poznaniu. Tu od 4 lat chodzę do szkoły baletowej, gdyż jedną z moich pasji jest taniec. Jest on idealnym sposobem na smutek i oderwanie się od rzeczywistości - polecam każdemu! Jestem również miłośniczką kotów oraz fotografii. Marzę o profesjonalnej lustrzance i tym cudownym domowym pupilu, lecz na razie muszę zadowolić się moim małym chomikiem :)
 

Mój blog powstał 14 czerwca 2013 roku. Od razu poczułam, że jest to coś co chcę robić i przede wszystkim sprawia mi to przyjemność. Znajdziecie na nim moje przemyślenia na konkretne tematy jak i o życiu codziennym. Bloga założyłam z myślą podzielenia się z czytelnikami cząstką mojego życia, pokazaniem jak postrzegam świat, co mnie interesuje.
Mam nadzieję, że chociaż w małym stopniu zachęciłam was do siebie i do odwiedzenia mojego bloga. A z okazji zbliżającego się Nowego Roku 2014 życzę wam dużo szczęścia, zdrowia, radości z życia, samych sukcesów w blogowaniu (i nie tylko) oraz spełnienia najskrytszych marzeń!
Trzymajcie się cieplutko! :*
 
Jeszcze raz zapraszam na mojego bloga!

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Świetny blog ! ♥
    Wspólna obserwacja ?
    http://fashionneverenough.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog ! ♥
    Wspólna obserwacja ?
    http://fashionneverenough.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny blog, obserwujemy? :)

    http://inspirations-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak. Zacznij, ja sie odwdzięczę. :)

      Usuń
  4. Zostałaś nominowana do LBA! Więcej informacji znajdziesz na moim blogu http://nastolatka-ty-ja-wy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadnę :)

    http://swiat-widziany-na-waniliowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, widać że pisany od serca ! ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    Szczęśliwego nowego roku ! ;D
    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kwiatek XD
    +zapraszam do mnie
    obserwacja za obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świetnie napisałaś <3
    wejdziesz na mojego bloga?
    zaobserwuj jak się spodoba :*

    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe