Uśmiechnij się.

07:04

  Hi .

  Uśmiechnij się. Dlaczego taki post? Ponieważ ostatnio zrozumiałam jaki uśmiech jest ważny. Twój uśmiech, daje nadzieję obcym ludziom.
  Wczoraj jadąc do szkoły byłam bardzo zła, ponieważ pokłóciłam się z tatą, który mnie wiózł. Był korek, a obok naszego samochodu przechodził pewien chłopak słuchający muzyki i pierwszy raz z czymś takim się spotkałam. Chłopak ciągle był uśmiechnięty, nie zwracałam na to uwagi dopóki nie spojrzał mi prosto w oczy, a na moich ustach pojawił się szeroki uśmiech, mimo tego wszystkiego, tego że się śpieszyłam, że byłam zła i zmęczona to przez moją głowę przeleciało tysiące miłych wspomnień.
  W dzisiejszych czasach, w XXI wieku, w szarych miastach, szarzy ludzie zapominają o ludzkich czynnościach. A taki jeden, zwykły, prosty uśmiech nie wymaga dużo, a daje nadzieje, daje radość. Dlatego uśmiechajcie się jak najwięcej, dzielcie się radością. Większość, a może nawet wszyscy moi czytelnicy nie są dorośli, mają wyobraźnię i mniej złych wspomnień, dlatego ten uśmiech mniej kosztuje, a wiele daje.

Uśmiechaj się! Uśmiech daje ci zwycięstwo!



Jeśli chcecie żebym napisała na jakiś temat, nie ważne jaki, cokolwiek, nawet o tym jaki kolor oczu lubię to piszcie na mojego mejla i uzasadniajcie dlaczego akurat to, wybiorę coś ciekawego i o tym napiszę. mejl: dianajarema99@gmail.com

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Masz race uśmiech nawet udawany poprawi nastrój tobie i osobom naokoło ciebie. Bo siedzenie, narzekanie i zamartwienie może przynieść tylko depresje tobie i nie tylko. Pozytywnie myślenia sprawia że jesteśmy szczęśliwi :)

    http://byc-jak-czlowiek-renesansu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. podpisuję się pod tym stwierdzeniem obiema dłońmi, obiema stopami, obiema...nie wiem czym, po prostu wszystkim, zgadzam się z tym w stu procentach!
    to niesamowite, że XXI wieku zwykły człowiek może chodzić cały czas uśmiechnięty, to aż nie do wyobrażenia, a jednak. ile bym dała za bycie uśmiechniętą cały czas. czasem trzeba odpuścić, nie dać się ponieść tornadzie szarego życia by tylko wszystko było perfekcyjne, idealne.
    dałaś mi tym postem wiele do rozmyślania, za co bardzo, ale to bardzo ci dziękuję
    http://bittersweetsymphony-this-life.blogspot.com/ -jeśli chcesz, zajrzyj nie ugryzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak usmiech jest bardzo wazny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. UŚMIECH TO PODSTAWA!:)
    może wzajemna obserwacja?:) zaczniesz?

    malinkaxpp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny post :)))
    obserwujemy? jeżeli tak to zacznij i napisz u mnie w komentarzu! <3

    ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog ;)
    Powodzenia w blogowaniu! ♥

    •Zapraszam na mojego bloga•

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post :)
    Obserwujemy? http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Tobą : ) Świetny post : ) Obserwuję ;3

    http://daaria-daaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. masz naprawde świetnego bloga ;-}
    bardzo ciekawie piszesz.
    jestem pierwszy raz- może obserwacja? zaczniesz?
    MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny ten post ;)
    zapraszam do mnie ---------> seebil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post :3

    Co powiesz na wspólną obserwację ? ;)
    by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog <3
    Obserwujemy ? jak tak to zacznij i napisz u mnie , odwdziecze sie :)
    http://dzienniknastolatki14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham uśmiechniętych ludzi <3.

    OdpowiedzUsuń
  15. moja bff- dzięki niej się uśmiecham :)
    poprzeglądałam trochę twojego bloga i naprawdę zrobił na mnie duże wrażenie, wygląd, twój sposób pisania naprawdę wszystko dopięte na ostatmi guzik. Zostaję na dłużej i z niecierpliwością czekam na następną notkę
    ----------------------------------------
    obserwujemy wzajemnie?
    ja już.
    majkamoryn.blogspot.com
    -----------------------------------------
    PROSZĘ KLIKNIJ NA BANNER SKLEPU SHEINSIDE NA PRAWEJ KOLUMNIE NA MOIM BLOGU, DLA CIEBIE TO TYLKO SEKUNDA, A DLA MNIE MA TO
    OGROMNE ZNACZENIE. ZA KAŻDY KLIK DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERCA :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uśmiech jest ważny.
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe