Wreszcie outfit!

02:09

  Hej, cześć, siema.

  Co dziś dla was mam? Outfit! Wow! Wreszcie outfit! Tak wiem, długo to trwało, bo ostatni outfit był w październiku... no tak, ale miałam dobre chęci i zamiary, tylko że albo brak czasu, albo fotografa. Phi. Różnie bywa, a teraz znalazłam to i to, i wszyło jak wyszło, powiem wam że jestem mega zadowala z tych zdjęć, są naprawdę ładne, co z moją twarzą jest rzadkością.
  A co dziś robicie? No bo wiecie. Sylwester. Jak go spędzacie? W jakim gronie? Moje plany... boże, najpierw miałam jechać do Koleżanki , potem miałam sama robić, potem na rynek, a teraz jade do ciotki, nie chciało mi się, ale w sumie spoko, bo mój kuzyn robi domówkę, więc spoko. Ale nie chce mi sie, może jak się uprę to też zrobię jakiś outfit jak byłam ubrana. Ale nic nie obiecuje. No dobra, przechodźmy do zdjęć. :)







Koszula - Mango / Spodnie - Mango / torba - Mango / kamizelka - Mango / Okulary - Turcja / Kurtka - Zara, ale podobno w tym roku jest w New Yorkerze ... to nic że za połowę ceny. 


You Might Also Like

14 komentarze

  1. Bardzo ładny outfit, w szczególności kurtka ♥
    pozdrawiam :*
    valia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny outfit! Śliczna jesteś :*
    Szczęśliwego Nowego Roku! ♥

    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :) śliczna jesteś
    zapraszam http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog :)
    obserwacja za obserwacje ? http://aaleexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Outfit jest świetny, a w szczególności ta koszula *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog! Będę wpadać częściej :)


    http://rymowanemysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba! A koszula cudowna :*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna koszula i kurtka :)

    notthisstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog , może obserwujemy ?
    Jeśli tak to napisz u mnie ♥
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny outfit:)
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny outfit, najbardziej podoba mi się koszula :)
    Wszystkiego dobrego w 2014 :* juleque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny outfit! Bardzo podoba mi się ta torebka!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczna koszula *o* zapraszam na http://disappear-in-the-shadows.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe