2013

08:50



  Wiele blogerek pisze że rok 2013 był złym rokiem, jak dla mnie to nie prawda. :)
  Owszem, zdarzały się wzloty i upadki. Ale to właśnie w tym roku założyłam bloga, za niedługo będę juz rok z wami, to naprawdę długo jak na mnie, do tego strasznie mnie to nakręca.
  Upadki. No tak, każdemu się zdarzają, dla mnie była to utrata przyjaciół, niestety, tak się dzieje, mimo tych wszystkich wspaniałych chwil nasze dogi się rozeszły, ale mimo wszystko dzięki tym że straciłam jednych, zyskałam drugich, o których w życiu nie powiedziałabym że kiedyś będą dla mnie tak ważni.
  Do dziś wspominam historię z moich urodzin, jak przez pół miasta szłyśmy z Piccolo w dłoni, po czym usiadłyśmy na trawie przy deptaku nad nasze rzeką i otworzyłyśmy, niestety, towarzyszyło temu dużo pisku,  gdy juz piłyśmy to akurat przechodziła policja, i już do nas podeszła, nieźle się śmiali jak okazało się że to tylko piccolo, potem świetnie spędziłam dzień. :)
  Bardzo też ucierpiał kontakt z moimi rodzicami, ciągle się z nimi kłóciłam, dużo przez to było płaczu i zamętu, ale już jest dobrze, a przynajmniej lepiej.
  Pod koniec Września pojechałam do Turcji, wiecie, post był, już na lotnisku spodobał mi się pewien chłopak, potem szukałam go w hotelu, nie było go, straciłam jakąkolwiek nadzieje, ale ona znów zawitała w dzień wylotu. 'Błagam, żeby też leciał' - powtarzałam i tak się stało, niestety, nie miałam odwagi żeby do niego podejść, na ogół jestem bardzo nieśmiała, bałam się że nie podejdzie też on ze względu na mój wygląd (szerokie dresy z kroczem po kolna, szeroka koszulka, związane włosy, zero makijażu, okulary na nos, książka pod pachą i inne) , bardzo się bałam, krążyłam obok niego, ale on nie zwracał uwagi, i znów, straciłam nadzieje... ale nie potrzebnie, bo mimo mojego niekorzystnego wyglądu on zagadał, potem miałam problem z jego odnalezieniem na facebooku, nie mieszka on w moim mieście, lecz dość daleko, a dziś? Dziś mam z nim 14 tysięcy wiadomości, kilka cudownych spotkań i naprawdę jest wspaniały. :)


 Mam nadzieje że rok 2014 będzie jeszcze lepszy i że Kacper nie wścieknie się że udostępniam tu historię naszego spotkanie. :) No nic. Pozostało mi życzyć wam dużo szczęścia w nowym roku. :)

Tumblr



You Might Also Like

23 komentarze

  1. świetny blog
    obserwujemy? <3

    http://feelmagicintheair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku ;)

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za życzenia, my Ci również życzymy wszystkiego dobrego.

    http://nicola-nicolla.blogspot.com
    Obserwujemy? Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, genialna jest ta historia z urodzinami xd

    palynaaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog:*Obserwuję :>


    http://muszesandmuszes.blogspot.com/
    KONKURS!!WYGRAJ POSTA!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej jak scena wyjeta z filmu<3
    zazdroszcze:) ja niestety naleze do tych blogerek z gorszym 2013:P
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się z tb ten rok był fajny XD
    +zapraszam do mnie:
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    obserwacja za obserwacje? <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie rok był świetny.
    Mam nadzieje, ze ten bedzie jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie 2013 nie był ani rokiem złym ani też dobry, był przeciętny.
    BLOG-klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny i ciekawy blog jestem pod jego całkowitym wrażeniem . Masz wielki talent do pisania ale też i bardzo interesujący wygląd jest twojego bloga .Obserwuje oczywiście i dalszej motywacji do pracy . Pozdrawiam Spider i cudownie jest u ciebie . .
    mojmozg13.blogspot.com
    + chciała bym cię serdecznie też zachęcić do kliknięcia w link SHEINSIDE.com jest to dla mnie ważne, a jeśli skomentujesz i powierz, że kliknełaś udostępnie twój adres bloga w kolejnym moim poście . Zachęcam i pozdrawiam . :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku historia jak z filmu, zazdroszczę Ci!



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog! Fajna notka! Śliczne zdjęcia!
    Może obserwacja za obserwację? Napisz u mnie! <3
    http://aki-akkie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie też nie był złym rokiem,ale liczę,że ten będzie jeszcze lepszy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Maialam to samo z rodzicami.. ale teraz musi byc juz tylko lepiej, musi! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog <3

    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne podsumowanie, aby 2014 był lepszy :D.
    BLOG-klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna notka :) Widać, że roczek był udany^^

    OdpowiedzUsuń
  20. O to pewnie byłaś strasznie szczęśliwa jak zagadał :)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również życzę Ci wszystkiego dobrego w 2014 :*
    Świetny gif :D

    http://my-fashioncity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę Ci , aby rok 2014, był lepszy niż 2013 :*
    I życzę ci żeby Kacper nie był zły na cb za to :D

    Obserwuję.
    Zapraszam do mnie
    Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :D
    http://karolina-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog <3
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Zapraszam nikej-nikeej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe