barokowe barwy

10:26

Jako że ten blog miał od początku być modowy, zacznę pisać o modzie. :)

Już na sylwestra tego roku sklepami zawładnęły metale i kamienie szlachetne.
Wszędzie złoto, cyrkonie,cekiny i gdzie nie gdzie dodatki srebra, 
nie byłam zbyt do tego przekonana, myślałam że to tylko chwilowy szał,
ale jak pisze 'Harper's Bazaar' moda idzie do przodu.
Do złotych sukienek, spodni zaczęto dodawać coś w rodzaju ikon pisanych na złocie.
Największe domy mody wypuszczają coraz to bardziej rozmaite, 
świecące, oraz zachwycające stroje.
Przyznam. Najlepiej moim zdaniem złoto wygląda na sukniach balowych,
ale jest też świetną alternatywą na co dzień, 
Złote spodnie, a może tunika z wizerunkiem Jezusa?
Jak daleko pójdzie ten trend? A może to tylko chwilowy szał? 
Trzeba mieć niezłą odwagę, żeby wyjść w całości pokryta złotem na ulice, 
ale czego nie robi się żeby zabłysnąć. :)

You Might Also Like

20 komentarze

  1. moda jak moda. chwilowy szał :)))))
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. ten styl całkowicie podbił moje serce, oby zagościł na dłużnej :)
    świetny post :) Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o klikniecie w banery reklamowe, jest to dla mnie bardzo ważne. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny blog. :) Moda idzie w przód. Co możemy się spodziewać za 5 lat? ;) Zapraszam :) http://patricia-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie moda jest jak gdyby grupą zamkniętą, bo przecież nikt nie ubierze się na co dzień tak jak ubierają się światowe modelki na różnych pokazach mody :) Ale fakt, uwielbiam popatrzeć jak ubierają się profesjonaliści w świecie mody :) Masz genialnego bloga, taaak miło tu u Ciebie!
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, wtedy ja postaram się odwdzięczyć

    ✿✧☽♥☆ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿✧☽♥☆

    ps. Mam wielką prośbę, mogłabyś wejść na mój blog i kliknąć w banner z SHEINSIDE i linki przy kolażu z sheinside? to dla mnie bardzo ważne do nawiązania współpracy a dla Ciebie to tylko minuta! Z góry dzięęęęękuje bardzo! + jeżeli kliknęłaś, napisz w komentarzu u mnie na blogu, dam link do Twojego bloga w następnej notce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi to złota nie leży ale jak komuś się podoba to czemu nie.
    milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku :)Cudnee <33
    Obserwujemy? Jak tak to zrób to a ja zaraz się odwdzięczę :)
    10vee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog i fajna jego właścicielka ^^
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. barokowe rzeczy są świetne :D

    obserwujemy?^.^
    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne, ale nie wyszła bym cała błyszcząca :)
    za każdą obserwacje staram się odwdzięczać :)
    http://minnianddaisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog ;D
    obserwuję i liczę na to samo :*
    Jeśli to nie problem, to czy poklikasz w moje banery?
    http://wiktoria-victory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne kolory!:)


    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny trend <3! Ale ja w zyciu chyba bym tak nie poszla, ta trche jak choinka nie moj styl ;p

    juka-juku.blogspot.com skom?♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Złot stylizacje na Sylwestra bardzo mi się podobały :)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Anja ma na sobie genialną kreację <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne kolory! :)

    Bardzo proszę o klikanie w linki w tym poście!
    http://domi-day.blogspot.com/2014/01/dyskoteka-szkolna.html
    http://domi-day.blogspot.com/2014/01/dyskoteka-szkolna.html
    http://domi-day.blogspot.com/2014/01/dyskoteka-szkolna.html

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podoba mi się ta kolekcja :)

    dorey-doorey.blogspot.com
    skom?obs?

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe