Ferie .

02:28

  Hmm.
Od tygodnia mam ferie, a dopiero teraz o tym do was pisze. 
No nic. Chciałam wam trochę opowiedzieć jak wyglądał mój 1 tydzień leniuchowania. 
No więc tak, w weekend leniuchowałam, nic nie robiłam, nic. 
W poniedziałek pobudka o 8, potem pojechałam na miasto i przyjechał mój chłopak, z którym spędziłam caaały dzień. *.*
Wtorek nic, próbowałam ogarnąć kogoś do zdjęć, ale się nie udało.
W środę miałam spotkać się z chłopakiem, ale było ślisko, pociągi nie jeździły, więc nie przyjechał. :(
W czwartek miałam robić zdjęcia koleżance, ale przełożyłam to i leniuchowałam. :(
W piątek kolejne cudowne kilka godzin z Kacprem. <3 
I tak znajdujemy się dziś, dla mnie dziś jest Sobotą 23:27, a dla was Niedzielą .
No tak, ale i tak nic nie będę robiła. :)
A nie! W niedziele mam robić zdjęcia i ide na Sushi i do tego wszystkiego targi ślubne. :(
No, jeden dzień bez leniuchowania to bardzo dużo.
Wiem, post nie ciekawy, ale jakoś tak wyszło.
Ale mam pomysł na serię notek dla was, więc spodziewajcie się jej za niedługo!
O! I wreszcie na moim blogu pojawią się moje zdjęcia!
I będę częściej! 
Haha, do tego wszystkiego troszeczkę zmieniłam kolor moich włosów. 
Podoba się?






You Might Also Like

32 komentarze

  1. Ja dopiero za tydzień zaczynam ferie. Super zdjęcia ;) closertotheedgeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero za tydzień zaczynam ferie. Super zdjęcia ;) closertotheedgeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ferie dopiero zaczynam za tydzień ;/ Zazdroszczę Ci tego leniuchowania :) Bardzo fajne zdjęcia
    Zapraszam do mnie może Ci się coś spodoba :)
    marysia-zawlocka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tę samą koszulkę, kocham to logo <3 Wgl masz bardzo fajne zwierzaczki i życzę szczęścia z chłopakiem :D
    Zapraszam do mnie :)
    UNICORNSDAY.BLOGSPOT.COM
    obserwuje twój genialny blog i pozdrawiam, liczę, że wpadniesz do mojego ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! Ja też mam akurat ferie i spędzam je w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny pies, miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja staram się te ferie wykorzystać w 100 procentach :) Świetne zdjęcia ^^ Obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam ferie i nie wiem nawet kiedy ten tydzień mi zleciał xD szok ;P
    Zdjęcia super ♥
    Fajny blog ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam ferie od 17 lutego,jeszcze sobie trochę poczekam,ale wiem,że wykorzystam je w 100 %
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie napisałaś o sobie notke, przed chwilą odwiedziłam czyiś blog i nawet nie spojrzałam kogo to, bo mnie strasznie zaciekawiłaś :)
    A co do posta, ja mam ferie dopiero w następnym tygodniu i już nie moge się doczekać, tak leniuchować jak ty! :)
    bardzo podoba mi się twój design bloga, jest mega przejrzysty, wszystko jest na swoim miejscu, co jeszcze przyciąga czytelników, na pewno będę częściej tutaj wpadać :)
    obserwacja za obserwację? :)

    http://dieeeyoung.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło tu u Ciebie. ^^
    Obserwuję.

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. obejrzałam mnóstwo twoich postów i mimo tego, że jestem pierwszy raz u Ciebie na blogu to bardzo mi się spodobał! i obserwuje :)
    Zapraszam również do mnie: lusia-luusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. też mam takiego białego pieseczka

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Ty jesteś śliczna! :)
    Kolorek włosów bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również już rozpoczynam swój 2 tydzień ferii, masz naprawdę piękne pieski i śliczna jesteś :)
    + Czy mogłabyś rzucić okiem na ten post: http://luszii.blogspot.com/2014/01/przyjazn.html ?
    była bym bardzo wdzięczna :)
    obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam ferie od tygodnia, aa tak strasznie szybko zleciały ;C
    Jeejku jakie słodkie psiaki <33
    Ten większy jest mega ♥
    A Ty śliczna ;3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. jaka to rasa? :D sliczne zwierzaki ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodkie psiaczki *O*
    Ja też mam ferie ;3
    Udanych Ci życzę :>

    Obserwujemy?
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia <3 Udanego 2 tygodnia ferii :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*
    Jeśli chcesz wywołać uśmiech na mojej twarzy to proszę o klik w banery:)

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Powiem Ci, że bardzo podobają mi się twoje posty, miło się je czyta i widać, że wkładasz w nie wiele serca ! :) A jeśli chodzi o wygląd to jest meega <33 Aż się wychodzić nie chce ! Może obserwacja za obserwację lub dodanie blogów w ulubionych blogach ? Byłoby mi bardzo miło. (odpisz u mnie)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ohh dianka, fajny post. Chamska reklama , kocham cie <3.


    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. uwazam ze ogolnie twoj blog moze byc interesujacy, ale nie wsatwiaj nie swoich zdjec, poniewaz moim zdaniem to znieksztalaca bloga, a ciekawiej czyta sie i oglada zdj wlasciciela bloga :)) POWODZENIA W BLOGU :) takze pamietaj, ze poprzez zdjecia na blogu nie musisz sie w nich upiekszac, badz oryginalna, BADZ SOBA :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CO? dodałeś ten komentarz pod ostem z moimi zdjęciami mówiąc mi żebym dodawała swoje zdjęcia? Serio? Do tego nie musisz mi dawać rad... przecież nic od nikogo nie kopiuje. czyli jestem oryginalna i jestem sobą .

      Usuń
  24. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia ;))

    http://gabaa-gabiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. do twarzy ci w tym kolorze :D a jakie cudne psiaki ;3

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe