Jesteś gruba!

04:22

No właśnie. 'jesteś gruba' jako jedne z najczęściej wypowiadanych słów XXI wieku.
Dlaczego tak jest? 
Telewizja, internet i całe społeczeństwo robi nam sieczkę z mózgu, mówiąc nam jak mamy wyglądać.
Kanon dzisiejszego piękna to kobieta na której kościach można grać niczym na dzwonkach.
Ale mimo że jesteś szczupła, dopada cię anoreksja, masz kompleksy i tak znajdzie się osoba,
która powie ci że jesteś gruba.
Czy musi tak być?
Nie!
To wszystko przez te puste szmatławce, które i tak nakładają tonę photoshopa na gwiazdeczki, ale i tak niekiedy te 'idealne' są brzydkie!
Dlatego nie warto przejmować się tym.
Całkiem niedawno, za seksowne uważało się kobiety XL , z kobiecymi kształtami,
Wielkimi piersiami i dużymi tyłkami.
Ale u nas w Polsce, niestety jest tak że kobieta seksowna, to ta, której kości można policzyć.
To wszystko przez to że za bardzo chcemy być jak wszystkie zagraniczne gwizdka.
Ale spójrzcie na taką Demi Lovato! Jest cholernie seksowna, 
mimo swoich krągłości, a właściwie dzięki nim!
Polacy nie patrzą na normalnych amerykańskich ludzi, tylko na gwiazdy, ale spójrzcie na inne kobiety
z USA, które dla mężczyzn są atrakcyjne dzięki wielkim tyłkom i kobiecym kształtom.
Dlatego czy warto mówić że jest się grubym?
Nie.
Bo nikt nie jest gruby, z resztą po co to komu?
Po co komu bycie szczupłym?
Chcesz się podobać mężczyzną?
Jeśli będziesz musiała się dla nich zmieniać to znaczy że nie są ciebie warci,
bo kocha się sercem, nie oczami.  
Dziś wiele się o tym słyszy że młode dziewczyny chcą chudnąć, ja też, nie podoba mi się moje ciało,
ale bez przesady.
Można zrzucić parę zbędnych kilogramów.
Ale czy na prawdę chcesz być w rozmiarze 32 i wyglądać jak wieszak?
Ja nie chce.
Każda kobieta jest piękna, mimo swojej wagi.
Bo powinno zakochiwać się w oczach, a nie w kilogramach.
Powinno się kochać za charakter, a nie płaski brzuch.

💛💛
😕😕😕

Why everyone want to be so skinny ?😫

You Might Also Like

28 komentarze

  1. Ostatnie zdjęcie, to jest ideał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko, żeby mieć takie ciało w tym rozmiarze, to nie wystarczy żreć, ile dusza zapragnie, ale też ćwiczyć, bo niestety, ale obwisły brzuch, cycki i tyłek już nie są takie seksi

      Usuń
  2. Zgadzam się z poprzedniczką ostatnie zdjęcie cudowne ciało:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No dla mnie np. lata 50 były przesadą :) Kobieta nie ma być chuda, ale ostatnie zdjęcie np. to zero mięśni na brzuchu czy udach - są przez to obwisłe, dla mnie zwyczajnie obrzydliwe ;) Wieszaki są tak sam okropne - znajdźmy po prostu złoty środek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Wieszaki są ble. A ostatnie zdjecie moze nie jest zle ale mimo wszystko przyjemnie mi sie na to nie patrzy.

      Usuń
    2. bardziej niż wieszaki ble jest jednak zwisający zwałami tłuszcz ;)

      Usuń
  4. Nie ma tez co przesadzac, to ze ktos jest chudy nie znaczy ze jest brzydki i krągłości sa fajne.
    Szczerze lepiej patrzy m isie na kogos chudszego niz na dziewczyne ktora przy 160 cm wazy ponad 100 kg.. do tego zaklada na siebie leginsy a celulit az sie przez nie przebija.
    Mozna byc przy kosci miec nadwage kilka kilo ale juz taka nadwaga kilkudziesięciu kg to jest zwykle lenistwo i zaniedbanie. Niektorzy maja nadwagę z powodu choroby i nie moga nic z tym zrobic, ale znam tez dziewczyny ktore mimo swojej sporej nadwagi wciskaja sie w ubrania dla szczuplych i zamiast jesc cos porzadnego to w przerwach miedzy jedzeniem ''mc'donaldu'' wcinaja batoniki, a na WF grzeją ławke.
    Wiec nie ma co sobie wmawiac ze nadwaga kilkudziesieciu kg jest seksowna bo wcale milo sie nie patrzy na osoby baaaardzo grube.Bo o ile np na tym zdj http://z5.kowbojki.pl/67790d7d2d930d5e438f95b11262dce0/pulchna2.jpg
    kobieta wyglada calkiem apetycznie tak nie ma opcji ze przy takiej ilosci tluszczu nie ma celulitu, po prostu to jest niewykonalne i to wyglada ladnie tylko na zdjeciu. Przesadna chudosc tez nie jest ok. Z reszta jak wszystko w nadmiarze.
    Reasumujac nie ma co przesadzac ani w odchudzaniu ani w nadmiernym zaniedbywaniu sie i tlumaczeniu ze kragłosci sa spoko (owszem do penego momentu są). Przepraszam za bledy ale nie mam czasu na sprawdzenie czy nie ma literówek a pisze na szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz o tym że gruba dziewczyna ubiera legginsy.
      Tak , to nie wygląda apetycznie. Ale nie można jej wyśmiewać mimo wagi. Powinna ubierać się stosownie do swojej tuszy.
      A osoby które same zapracowały na otyłość widocznie dobrze czują się w swoim ciele, więc ich też nie można potępiać. :)

      Usuń
    2. nie można jej wyśmiewać? a chude dziewczyny można? i potępiać za ich chudość? co za hipokryzja

      Usuń
  5. Ja jestem chuda ale czuje sie jak wieszak bo wszystko na mnie wisi :(
    wolała bym przytyć :))

    muszesandmuszes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałabym zrzucić kilka kilogramów, ponieważ nie czuje się w swoim ciele dobrze, ale na pewno nie przez głodówkę, a przez ćwiczenia, przez co nie będę za szczupła.
      Też kiedyś miałam ten problem że chciałam przytyć. :)

      Usuń
  6. Zgadzam sie z porzedniczkami ostanie zdjęcie cudowne ciało:)
    Ja może mam nadwage ale staram sie nia nie przejmowac i chcę byc taka jaka jestem nie zmieniajac się jak będę chciala zrzuce parę zbędnych kilogramow .
    zapraszam :
    amazing-life-girl.blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  7. "Telewizja, internet i całe społeczeństwo robi nam sieczkę z mózgu, mówiąc nam jak mamy wyglądać." - a co Wy swojego mózgu nie macie, że ślepo wierzycie w to, co Wam mówią media? to jest dla mnie śmieszne. okej, rozumiem, że można mieć kompleksy przez odgórnie narzucone kanony piękna, ale trzeba też mieć swój rozum.
    poza tym każdemu podoba się co innego i takie gadanie, że standardem powinny być zaokrąglone dziewczyny to też pieprzenie bez sensu. podobaj się sobie, znajdź sobie faceta, któremu się podobasz i nie gadaj głupot, bo dla osób o każdej wadze znajdzie się miejsce w społeczeństwie. czujesz się napiętnowana z powodu swojego rozmiaru? a sama robisz w tej notce robisz to samo - napiętnujesz chude dziewczyny i szydzisz z nich. to jest w porządku? grubemu nie można zwrócić uwagi, że jest gruby, a chudego można jechać? gdzie sens, gdzie logika?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie najeżdżam na szczupłe dziewczyny, po prostu wyrażam swoją opinię, mam do tego prawo. To mój bloga. Raczej nie obraziłam żadnej z grup, jedynie powiedziałam że nie smaczne jest to jak dziewczynie można policzyć kości? Po co ta irytacja?

      Usuń
    2. najeżdżasz. cytuję "Kanon dzisiejszego piękna to kobieta na której kościach można grać niczym na dzwonkach." - zbyt grzeczne ani neutralne to to na pewno nie jest.
      a irytuję się, bo widzę, że większość grubych... okej, będę poprawna politycznie - otyłych lasek myśli, że takie chude dziewczyny się strasznie starają o to, żeby, jak napisałaś, na ich kościach można było grać jak na dzwonach. że się odchudzamy i dążymy do bycia kościotrupem ledwo obleczonym skórą. a to kupa prawda. bo często takie dziewczyny, jak ja, są po prostu chude z natury, taki mają metabolizm i tyle. i część nawet by chciała przytyć, ale to trudne (tak, serio, przytycie może być dla kogoś trudne!). wyglądamy tak, bo tak zostałyśmy stworzone, a Ty mi tu krzyczysz, że odchudzanie jest złe i wyglądanie jak wieszak to złoooo. weź, pomyśl, metabolizmu sobie nie wybierasz, tak samo jak np. koloru oczu. to jest w genach.

      Usuń
    3. Wiem że przytycie jest dla kogoś czasami trudne, ponieważ sama kiedyś tam miałam z tym trudności.
      Ale mi nie chodzi tu o to że są dziewczyny szczupłe z natury, tylko o to że się dąży do tego, i chodzi też o to żeby nie potępiać osób które nie są w rozmiarze 32 ...

      Usuń
  8. Zostałaś nominowana do tagu u mnie na blogu :)
    Zapraszam: lusia-luusia.blogspot.com
    pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny post! Ja nie mam rozmiaru S czy nawet M ale nie przeszkadza mi to w noszeniu tego co chcę i bycia pewną siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mega wpis ! bardzo mądry ! w końcu ktoś napisał coś na ten temat :)
    zapraszam http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. hej!
    zapraszam na mojego bloga:
    mylittlelilou.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ważę 45 kg. i nie mogę przytyć,ale cieszę się nawet.Nie wyglądam jak wieszak,choć bardzo mi widać kości obojczykowe,ale nie przejmuje się tym.Często dziewczyny są grube przez leki a niektóre przez lenistwo.Każdego człowieka trzeba szanować czy jest chudy i jak wieszak czy jest gruby,otyły.Bo im też jest na pewno przykro :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i właśnie o to w sumie chodziło mi w tym poście.
      Ja wiem jak to jest kiedy wcina się wszystko i nie można przytyć, niestety ten okres życia mam już za sobą. xd
      A kości obojczykowe? Każdemu bardziej, lub mniej wystają. :)

      Usuń
  13. Ja muszę zgubić brzuch i uda,ponieważ z tym wyglądam okropnie.Zgadzam się ze zdjęciem z Marylin M.
    Obserwuję i licze na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnego masz bloga <33
    mam pytanie jaki to kolor włosków? w temacie " ferie "
    świetny kolor i jestem bardzo ciekawa :D
    na dodatek mieszkasz niedaleko mnie :) heh
    zapraszam do mnie :)

    jakbyś mi mogła odpisać u mnie byłabym wdzięczna :***

    http://patka-patki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tej firmy są chyba dwa odcienie różu, to ten jest ciemniejszy.xd

      Usuń
  15. to ostatnie zdjecie jest super ;)); bardzo mady post
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny post! Super to porownalas dzis i wczesniej! Swietne zdjecia:)

    http://lifestyle-gogi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe