Kilka piosenek sprzed lat...

05:33

Hej.
 Jak sam tytuł wskazuje-mam dla was kilka piosenek, które na myśl przynoszą mi mile
chwile. Skąd taki pomysł?
Ztąd że jedna z zaprzyjaźnionych mi bloggerek, dodała post 
'10 piosenek roku 2013', postanowiłam trochę
zmienić ten post i opisać wam piosenki sprzed lat, które wciąż mam w głowie,
i które przywodzą na myśl ciekawe historie .
Miałam ochotę napisać 'top 10 piosenek sprzed lat'
ale nie wiem czy jest ich aż tyle. 
No dobra. Zaczynajmy. 

Mirami - Sexualna ft. Vova Zi Lvova
 Z tą piosenką na ustach i w głowie spędziłam lato 2011.
Dlaczego? Ponieważ przed samym latem byłam an wycieczce szkole z moją przyjaciółką Sarą,
gdzie poznałyśmy paru chłopaków i oni własnie całą noc słuchali tej piosenki. :)
Wycieczkę bardzo miło wspominam, piosenki utkwiła nam w głowie,
przez co caaałe wakacje ją śpiewałyśmy - może nawet wykrzykiwałyśmy. 


V-UNIT & Letni Chamski Podryw - Tylko hit na lato
Z tą piosenką natomiast kojarzą mi się wakacje 2012 roku .
Rolę główną znów odgrywa Sara, z którą świetnie bawiłyśmy się do tej piosenki,
znam caaałe jej tekst, ponieważ nie raz zdzierałam gardło przy tej piosence. :)



Jamal-Peron
To już ostatnia piosenka. Ta nie kojarzy mi się z wakacjami i szaloną zabawą, 
a z kimś kogo naprawdę mocno kocham-z moim chłopakiem.
Dlaczego? Sama nie wiem. Ta piosenka powstała podczas gdy my się dopiero poznaliśmy,
ale za każdym razem gdy ją słyszę uśmiecham się, a przed oczami pojawia mi się obraz mojego ukochanego. 





 

You Might Also Like

24 komentarze

  1. fajny pomysł,ehh te stare piosenki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. moje piosenki byłyby jeszcze starsze. ale te także były i są świetne :) Jeżeli zajrzysz do mnie prosiłabym o poklikanie w banery reklamowe. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudoowny blog, piękny wygląd <3 Uwielbiam czytać twoje posty, są bardzo ciekawe! :*

    + kliknęłabyś w banner aupie.com na moim blogu?
    + jeśli zaobserwujesz i napiszesz w kom, to na pewno się odwidzęczę :*
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh..te hity :D lubię je ;3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog będę wpadać częściej ;p Wygląd przyjemny dla oka. ;D
    hahahahah! Pamiętam te hity :D

    +zapraszam do mnie:
    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuza ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :) Dopiero zaczynam przygodę z blogami i liczę na rady od tak fajnej blogerki :)

    happy-lu-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha dużo wspomnień z tymi piosenkami mam :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. peeeron ♥ uwielbiam tą piosenkę <33

    Obserwuje ;)
    dbamyonaszewlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. oo , bardzo dobry pomysł :D nam teraz chodzą po głowie, hahaha ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Te piosenki nie są aż z tylu lat, max 2 lata wstecz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam szczególnie pierwszą piosenkę haha.

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. http://inspirations-blogg.blogspot.com/
    zapraszam
    KONKURS http://inspirations-blogg.blogspot.com/2014/01/konkurs.html
    OBSERWACJA=OBSERWACJA <3
    SUPER PoSt ~~~~

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny pomysł na posta :) bardzo fajny blog :)
    obserwujemy? :)
    http://everythingandnothinng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję:) znalazłam cię u Sali, blog baardzo fajny:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach te hity :) Ile wspomnień xd

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Heejjooo Diana <3 Masz śliczne imię :**
    Jak pierwszy raz weszłam na Twojego bloga , zachwycił mnie nagłówek *.*
    Widać że wkładasz w bloga dużo serca i czasu :)) Podziwiam <3
    Mam również dobre wspomnienia z tymi piosenkami :DD Są świetne !
    Obserwujemy ? :**
    Zapraszam do mnie ; magia-zielonego-serca.blogspot.com (niebawem pojawi się 7 rozdz :** )

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba każdy ma takie piosenki :))
    zapraszam - donimica.blogspot.com

    piękny nagłówek!!!!!! + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. haha, sexualna to same wspomnienia
    super blog

    http://julkkaxx.blogspot.com/ - zapraszam. Jeśli zajrzysz to będzie mi bardzo miło. Za każdą obserwację, staram się odwdzięczyć. Mam nadzieję, że ci się spodoba :))

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne piosenki, 'Peron' to po prostu ubóstwiam ^^

    http://spowiedz-na-blogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. jejku ile wspomnień związanych z tymi piosenkami :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog. Ja też lubię nieraz posłuchać sobie piosenek z przed lat. Obserwuję i liczę na to samo. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak pierwszą odsłuchałam to aż mi się płakać zachciało na wspomnienie dawnych czasów ;) Tej drugiej nie znam ale nowsze piosenki ich słuchałam całkiem spoko ale podziwiam, że całego tekstu się nauczyłaś ;D Ostatnia mi się kojarzy ze sprzątaniem pokoju, yhm... x) Pozdrawiam
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe