Kilka rad dla początkujących bloggerów.

04:15

Hej. Wiele moich znajomych teraz zakłada bloga i oczywiście Diana jako doświadczona koleżanka,
musi wszystkim pomóc. Strasznie mnie to denerwuje, strasznie.
Dlatego właśnie piszę ten post. Przyda się moim koleżanką, jak i innym początkującym czytelniczkom.
No więc! Zaczynajmy!

Wygląd
 No właśnie. Jaki wygląd? Najlepiej estetyczny, przejrzysty i nie przesadzony.
Bo gdy wchodzę na czyjegoś bloga, widzę krzywy nagłówek, oczojebne tło i jakieś płatki śniegu,
lecące w tle, a do wszystko zwieńczone głośną muzyką, od razu wciskam X i nie interesuje mnie, czy bloggerka umie pisać, czy pisze ciekawie, bo nawet nie mam ochoty tego czytać od bólu głowy, jaki przyprawił mi wygląd. 

Ciekawe post- czyli schabowemu mówimy NIE!
Posty nie muszą być nie wiadomo jak długie i jak wyczerpujące, wystarczy że będą ciekawe.
A co za tym idzie? Nie mogą być to posty pt. 'A ja obiad zjadłam schabowego'.
Dziewczyno! Nikogo to nie interesuje!
Oczywiście, możesz powiedzieć że nie wiem, masz ciężki dzień, bo szkoła cię dobija, czy coś, ale nie pisz o tym całego post! Na co to komu? nie jesteś Madonną, żeby to kogoś interesowało.

Obserwacja za obserwacje?
Dobra, jak inni chcą to mogą to robić, ale moim zdaniem to jest nie potrzebne i tylko odstrasza większość bloggerów. Bo piszesz ten komentarzy, nawet nie czytasz tego co jest napisane w poście, chcesz tylko żeby cię zaobserwowali.
Nikt cię nie zaobserwuje!
Z resztą co ci z tego sryliona obserwatorów jak czyta cię tylko 2 osoby?
Pracujesz po to żeby innym osobom się podobało i to czytały, a nie po to żeby wchodziły, zostawiała gówniany komentarzy i jeszcze śmiały się z ciebie... no nie?


'Zajrzyj do mnie!'
Uczęszczam do grupy 'blogerzy' na facebooku. Dodaje tam tylko krótką informację że dodałam nowy post, do tego czasami dodaje link do mojego bloga przy jakimś poście.
W reklamowaniu trzeba mieć umiar.. masz FanPage, dodaj tam jedną, ewentualnie dwie notatki że nowy post, napisz w jakiejś grupie, może ktoś cię czyta i chce o tym wiedzieć,
ale po co masz komentować każdy post w grupie po srylion razy i dając tylko swój link do bloga.
Okej, skomentuj ten post, jeden raz, potem inny, też jeden raz, ale NIE 1325354 RAZY TEN SAM POST! W ten sposób tylko odstraszasz potencjalnych czytelników.

Kamerkowe zdjęcie.
Okej. Nie każdy ma lustrzankę. Czasami nawet jak ją masz, to nie możesz zrobić jakościowo dobrych zdjęć. Wtedy możesz dać jeden, czy dwa posty ze zdjęciami z kamerki, czy telefonu.
Ale bez przesady! Okej, jeśli na tych zdjęciach robisz coś więcej, niż siedzisz przed komputerem z dzióbkiem i jeżeli twój telefon jest dobrej jakości i robi fajne zdjęcia, to okej, ale błagam, nie przesadzajcie ze zdjęciami w lustrze, z dzióbkiem... a jeszcze gorsze są zdjęcia na których zastanawiam się czy to ty, czy twój obiad, bo jakość robi sieczkę. A jesli masz dawać takie zdjęcia w każdym poście, to nie dodawaj ciągle swoich zdjęć.

Mam w dupie twój post. WBIJ DO MNIE!
To denerwuje najbardziej!! Ja dodaje post, męczę się, chce żeby był idealny, a jedna z drugą dodaje komentarzy z biegu.. okej, raz możesz napisać 'fajny post' czy coś tam innego, mi też się to zdarza, bo po prostu nie wiem co mam napisać, ale jeśli ja już dostaje ten sam komentarz pod chyba 5 postem i w tym poście razy dwa to mam ochotę cię zbesztać!
No okej, ten komentarz może być miły za PIERWSZYM RAZEM. 
Ale nie za 28978468931 razem. 

To koniec. :)






You Might Also Like

40 komentarze

  1. Tak najbardziej drażniące są komentarze"obserwacja za obserwacje,jeśli tak to zacznij i mi napisz to się odwdzięczę "
    Jakby blogerce zależało tylko na obserwatorach :/
    Świetny post <3

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. sad but true :)
    irytujące są te zachowania, ale tego się raczej nie pozbędziemy c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatne rady :) Ehh te komentarze ze spamem są najgorsze. Ja może zbyt często piszę o swoim życiu a za mało postów tematycznych ale staram się to zmienić. Ładne zdjęcia ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Post jest pożyteczny! Ale nie wiem co jest nie tak z moimi blogami skoro jest max 10 obs a czasem mniej ;/ A zdjęcia w postach są wyraźne i nie jest ich tak dużo.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem. :(
      Ja też zaczynałam od zera i miałam baardzo długo chyba 4 obserwatorów, a teraz namnożyło się ich do 110

      Usuń
    2. Wkładaj w to serce, a na pewno się polepszy. :)

      Usuń
  5. bardzo przydatne rady ;) też denerwują mnie te komentarze typu: "fajny blog. zapraszam do mnie" i nawet kawałka postu nie przeczyta -.-
    milenaa-milaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. A to też bardzo demotywuje.
      Zastanawiałam się już o napisaniu post o innym tytule niż cały post, wtedy zobaczyłabym ile osób przeczytało, a ile nie. xd

      Usuń
  6. przydatny post dla niektórych...
    a stylówka świetna ....podoba mi się ten zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobre porady.Kiedyś widziałam u jednej bloggerki,że też dodała taki post i pisała właśnie o tym,że nie lubi komentarzy w stylu ,,fajny bloga,zapraszam do mnie'' co się okazało?Że nawet pod tym postem było xd Niektórzy to wszystko zrobią aby się wybić.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobre porady. Ja również ostatnio zrobiłam o tym post, ale nawet pod nim kilka komentarzy było w spamie. Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam już kilka komentarzy w spamie,.

      Usuń
  9. Piękna spódniczka! Przydatne rady i mam nadzieję, że osoby, które to przeczytały się zastosują do nich, bo naprawdę mnie irytują takie blogi, komentarze.

    Zapraszam do mnie! marpleous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tym mam w dupie twój post wbij do mnie;D Świetnie to ujęłaś:) Dobre rady, ale obserwacja za obserwację to moim zdaniem chore.
    Świetna spódnica!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże, uwielbiam Cię za ten post ! Widzę, że myślimy podobnie ;) mnie chyba najbardziej irytują te komentarze typu ' Fajny post' .. Masakra ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super blog jesteś świetna obserwujemy ? zapraszam http://misiazmisia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tym akcentem kończymy!
      Widać że nawet nie przeczytałaś tego post, bo masz to głęboko w dupie, a tak, ten post jest dokładnie o tym co teraz robisz, więc delikatnie ujmując krzyżyk na drogę.

      Usuń
  13. Świetny post :3
    Mnie też większość znajomych pyta o rady -.-

    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak,ten post jest świetny,dobre rady dla początkujących.Jednak z jednym mam lekki problem.Nie jest miłe kiedy się wchodzi na kogoś blog,komentuje się bardzo często i nie ajkimś tam spamem czy coś,a ta gospodarz tyego blgoa ma nas w dupie i nie wchodzi na naszego bloga.Nie mówię o jakis popluarnych osobach,ale o takich średnich..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami nie ma na to czasu... ja staram sie to robić, ale nie zawsze wychodzi.

      Usuń
  15. a rety, masz sporo racji! Najbardziej denerwują mnie spamy i wygląd! Płatki, jakieś świecidełka, króliki czy inne... jenyyy masakra... Poza tym to uwielbiam tę spódniczkę! :)

    donimica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny post :)

    jeśli zaobserwujesz mojego bloga napisz w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :-)
    http://veeksler.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny pościk ;) zapraszam do mnie :) jak ci sie spodoba to zaobserwuj i napisz w komentarzu że obserwujesz a ja jak najszybciej sie zrewanżuje ;)

    tagjest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć jestem na twoim blogu pierwszy raz i jestem pod ogromnym wrażeniem ile wkładasz w niego serce i pracy to cudowne, że tyle radości sprawia ci jego pisanie życzę ci dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga i wszystkiego czego sobie życzysz . Pozdrawiam
    http://mojmozg13.blogspot.com/
    + jeśli mogę poprosić cię o kliknięcia w banery na moim blogu to była bym bardzo ci wdzięczna nawet nie wież ile sprawia mi to radości .
    + i jeśli mogę zaprosić cie na bloga mojej przyjaciółki to też było by mi niezmiernie miło
    http://klaudi1299.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko super, świetnie. Szkoda tylko że ten sam komentarzy widziałam już na 3 blogach...

      Usuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia. Ze wszystkim się zgadzam. Niedawno sama utworzyłam taki post, bo obecnie jest ogrom blogów, a coraz to mniej jest tych naprawdę dobrych, które warto czytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spójrz nawet tu, pod postem o spamie mam już chyba 5 komentarzy ze spamem. Przykre. xd

      Usuń
  20. Świetny post :) Akurat zaczynam więc każda rada się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj link. :)
      Wpadnę i najwyżej zostawię kilka rad. :)

      Usuń
  21. Hej, nominowałam Cię do liebster blog award ;) Pytania znajdziesz na moim blogu: veracitysol.blogspot.com
    Jeśli nie chcesz robić osobnej notki możesz odpowiedzieć w komentarzu ;)
    Pozdrawiam, buzioole :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealny post dla mnie!
    Mnie tez irytuje 'obserwacja za oberwacje' lub 'obserwuje i licze, ze sie odwdzieczysz' (laski przeciez nie robisz) albo jakies tam wiazanki (typu - widze jak duzo pracy wkladasz w tego bloga, bla, bla) ktore wklejasz do kazdego i na koncu oczywiscie - wpadnij do mnie.
    Fajnie jesli ktos przeczyta post i skomentuje cos na jego temat.. jakis krotki komentarz typu 'fajny post' gdy juz naprawde nie wiesz co napisac, albo do outfitu.
    Pozdrawiam!
    http://to-wlasnie-ja-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystko co napisałaś jest prawdą. najważniejszy jest prosty wygląd bloga. nie lubię pstrokatych stron od których aż razi w oczy i nie można się skupić na tekście, bo dookoła wszystko się świeci, lata i niewiadomo co jeszcze :-D
    posty też powinny mieć jakieś większe przesłanie.
    a jeżeli chodzi o obserwacje, nie przeszkadzają mi wzajemne obserwacje. dzięki temu poznałam wiele świetnych blogerek, które dodałam do obserwowanych przez przypadek, a zostałam u nich na stałe :-) w każdym bądź razie, każdy chce zaistnieć na swój sposób :-D
    Ja dodałam Cię do obserwowanych, będzie mi miło jak zrobisz to samo.
    Buziaki ;-)

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie napisałaś. Zgadzam się z Tobą w 100% Wygląd jest bardzo ważny, bo na niego zwracamy pierwszego uwagę. Najgorsze, jak chcesz coś przeczytać a tu Ci sralalalala coś migocze, brzęczy, piszczy itd. Posty też są bardzo ważne, bo to jest główna część bloga. Co do obserwacji, to lepiej jak ktoś zostawi link i komentarz na temat, to wtedy człowiek wejdzie, zobaczy, może zaobserwuje.

    http://lifestyle-gogi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam się. Nie wszystkich interesuje, co jadło się na obiad. Jeszcze bardziej denerwujące jest ''obserwacja za obserwację''. Dobrze, że napisałaś takiego posta. Obserwuję <3

    http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyda się, wezmę to do serca. Super blog, estetycznie piszesz i bardzo ładna jesteś.
    http://believe-good.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. najbardziej ździwiło mnie słowo zbesztać nie myślałam że ktoś ich jeszcze używa myślałam ze tylko u mnie w domu sie tak mówi

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe