Pomoc

10:39



  Nie będę pisać wam o noworocznych postanowieniach, jak robi to większość blogerek, ponieważ jest dopiero 4 stycznia. Chciałam was uświadomić o tym jak bardzo pomoc jest ważna, nie ważne jaka, po prostu.
  Większość ma mnie za rozpuszczoną, pustą lalę. Może i taka jestem, ale już od najmłodszych lat zastanawiałam się jak pomagać, jak byłam mała miałam plan żeby kupić mieszkanie, do którego będę zapraszać bezdomnych i będę im pomagać, ale to przecież głupie.
  Ostatnio więcej się słyszy o gwiazdeczkach i ich wybrykach, niż o tym jaka pomoc jest ważna. Małe, ludzkie gesty mogę wiele pomóc. Co ja robię? Zawsze cieszę się gdy zrobię coś dobrego, potem ide do moje mamy jak mała dziewczyn i mówię 'zrobiłam dziś dobry uczynek'.
  Kiedyś w autobusie mojej koleżanki pękła opona, więc zaproponowałam jej że może jechać ze mną moim autobusem, ale ona nie miała pieniędzy na bilet, więc kupiłam jej go, to nie dużo, ale jednak byłam z siebie dumna bardzo długo.
  Również pewnego dnia, było bardzo zimno, więc kupiłam sobie kawę, ale musiałam wejść do kościoła, a nie miałam co z tą kawą zrobić. Pod kościołem stała pewna kobieta, żebrała, było jej zimno, więc dałam jej kilka złotych i oddałam moją kawę, która była prawie pełna,ponieważ nie piłam jej, gdyż była gorąca.
  W telewizji słychać o wysyłaniu sms, nie wiem czy warto, nie wiem czy trafiają do tych rodzin, czy dzieci, ale można spróbować.
  Mimo wszystko, nie liczy się tylko pomoc ludziom, czy dzieciom, ważna jest też pomoc dla roślin, ponieważ jak będzie wyglądał nasz świat gdy będziemy takimi świniami? Powinniśmy o niego dbać, segregować śmieci i używać pewne rzeczy po kilka razy.
  Przeraża mnie również sytuacja lasów Amazonii, tam jest tyle wspaniałych gatunków, które są tylko tam, a ludzie w pogoni za forsą ciągle je wycinają, to nie fair, co będzie za kilka lat gdy te lasy znikną? Nie będzie zieleni... nie będzie nic, umrzemy w smrodzie z chemicznych fabryk.
  Dlatego właśnie powinno się dbać o ludzi i przyrodą. Nie wiem czy spodoba wam się to że zamiast mody piszę tu o tym, ale trzeba apelować o pomoc. :)

You Might Also Like

21 komentarze

  1. ja też zawsze staram się pomagać każdemu kto tej pomocy potrzebuję,przeczytałam całego posta i naprawdę to co napisałaś było mądre i ciekawe :)
    aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł na posta, mądrze napisany :) Ja staram się pomagać, nie zawsze wychodzi, ale staram się łapać każdą okazję <3

    different-view-of-the-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry zrobiłaś uczynek z tą panią co zebrała :) Ja też staram się pomagać. W autobusie np. ustępuję miejsca starszym osobą lub innym osobą, ktore są chore

    palynaaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. ja zawsze staram się pomagać ludziom !
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomocna z ciebie osoba, chciałabym się takimi otaczać w moim życiu. Ja także staram się pomagać ludziom :D
    ♥blog♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię Twój blog więc bardzo bym się ucieszyła gdybyś mnie zaobserwowała :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piekny post, takie drobne gesty a innych jak ucieszyc moga :3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, masz bardzo dobre serce ♥ Trzymaj tak dalej kochana ♥

    pozdrawiam
    sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś bardzo pomocną osobą, ja tez pomoge ♥

    dorey-doorey.blogspot.com
    skom?

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy post i fajny blog :) może obserwacja za obserwację ? lub dodanie blogów w ,,ulubionych blogach'' ? jeśli nie to sorki :( http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjecie : ) No masz rację . : * Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję : * Pozdrawiam Serdecznie : *

    OdpowiedzUsuń
  12. Staram się pomagać innym, a z postem masz rację :) Cudowna fotka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomoc jest ważna! :)
    śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo często wysyłam sms ,mam nadzieję że coś to daje.Widzę ,że jesteś bardzo dobrym człowiekiem ! tak trzymać :*
    Może wpadniesz do mnie i ocenisz mój blog ? obserwacja za obserwacje ? / odp u mnie :*
    hejtutajsandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy post! Śliczne zdjęcia! Świetny desing!
    Może obserwacja za obserwację? Napisz u mnie! <3
    http://fotografingbejbe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ten post jest jezszcze lepszy od poprzedniego, pisanie ich coraz lepiej ci idzie,
    dlatego z niecierpliwością czekam aż opublikujesz kolejny post
    http://tiffani426.blogspot.com/

    obejrzałabyś któryś z moich filmików (gram na keyboard'zie)
    https://www.youtube.com/channel/UCeFS5QPTy9Mchl32Z_bjjZg

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna z ciebie osoba, cieszę się, że istnieją jeszcze tacy ludzie na świecie :D.
    ♥blog♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeeny, ale widok :))
    http://welcometomyworldbecause.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie potrafie przejść obok potrzebującego obojętnie ;c

    http://brawn-and-blond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny post, cieszę się, że są jeszcze wg takie osoby, teraz naprawdę ciężko znaleźć takie osoby :)

    http://dieeeyoung.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe