TOP 10 przedmiotów bez których nie wyjdę z domu

11:13

 Cześć kochani!
Taktak, inspiracje do posta zawdzięczam Patrycji
która bardzo podobny post dodała chyba dziś, lub wczoraj.
No ale, post bardzo mi się spodobał, chyba się nie obrazi jak podkradnę.
Przecież to nie zbrodnia!
No ale, ale. Nie rozpisuje się już o tym, bo nie o to tu chodzi.
No właśnie, chodzi o 10 rzeczy,
bez których nie ruszam się z domu.
Huh, no to zaczynajmy.

I. Telefon
Na prawdę bardzo nieswoja się czyje, jeśli nie ma go w kieszeni,
lub w torebce (mój obecny telefon nie mieści się w kieszeni).
Od razu mam dziwne wyobrażenie,
o tym że coś mi się stanie i nie będę miała jak zadzwonić po pomoc,
wiem że przesadzam, ale taka już jestem. 

II. Wiadomo że ubrania.
No wiadomo, to normalne. W wielu filmach mówi się o tym,
że najgorszym koszmarem jest przyjście do szkoły nago,
mam bardzo podobnie.
Fashiongirl
III. Torba, torebka, plecak. 
Jakoś czuję się nieswojo gdy mam wypchane kieszenie,
mam wrażenie że zgubię, lub ktoś mnie okradnie.
Tumblr

IV. Portfel
Portfel musi być, nie ważne czy pełen,
wole żeby był posty, niż żebym nie miała
gdzie włożyć swoich 
pieniędzy. 
Louis Vuitton

V. Szminka
Nienawidzę gdy moje usta są spierzchnięte,
gdy skóra na nich przypomina falbankę.
Falbanka powinna być u spódnicy,
nie na ustach. 
Lips..

VI. Pieniądze
Wyznaję zasadę że wole mieć ich za dużo, niż za mało.
Nie lubię też gdy ktoś za mnie musi 
płacić, oraz gdy muszę
się poniżać i pożyczać. 
Jedynie mój chłopak może za mnie płacić,
jedynie na początku mu
na to nie pozwalałam.
Oh ta męska duma. 
Wikipedia | via Tumblr

VII. chusteczki
Zawsze staram się je mieć przy sobie,
lecz nie zawsze mi się to udaje. 
Get well soon!

IX. Gumy do żucia
Nie lubię mieć nieświeżego oddechu,
staram się je mieć, 
lub przynajmniej pożuć jedną z rana.
Nie wyobrażam sobie randki bez gum do żucia. 
L o v e. ❤️

X. makijaż. 
nie zawsze pełen, ale na pewno 
nie obejdzie się bez tuszu do rzęs. 
Tumblr

You Might Also Like

27 komentarze

  1. U mnie tak samo - bez tuszu się nie obejdzie :) Torebkę też zawsze przy sobie mam. Pozdrawiam :)

    http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nie obejdzie się bez telefonu i makijażu :)

    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie obejdę się zimą bez szminki i ubrania:)

    http://lifestyle-gogi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie bardzo podobnie, też nie lubie wypychać kieszeni ;p

    http://dbamyonaszewlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. podobnie jak u mnie ;) telefon musi być! xD

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :
    fluynderthesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. też się nie roszę bez telefonu i ciuchów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam o co być zła ;*.Super,że post Ci się spodobał.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowy post! ♥

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna notka ;) U mnie jest chyba bardzo podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie te rzeczy są również moimi;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też tak mam nie dam rady wyjść bez tych rzeczy które wymieniłaś, no może oprócz szminki ale zawsze mam przy sobie pomadkę
    zapraszam do udziału w konkursie
    http://klaudiaandclauudia.blogspot.com/2014/02/giveaway-z-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  13. mam baaardzo podobnie, praktycznie bez takich samych rzeczy nie ruszam się z domu :D
    Blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  14. super torebka<3 kiri1998crazylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post ;) Ja na pewno nie wyszłabym bez telefonu :P Bez makijażu przezyje bo i tak sie nie maluję :P

    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też bez telefonu nie wyjdę. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. hahaha xd mam tak samo chusteczki, tusz i gumy to podstawa! Fajneee zdjęcia ;>

    KONKURS! Zapraszam :)
    maddie-maddiee.blogspot.com/2014/01/konkurs-na-post-promujacy.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny design. Ja na pewno nie wychodzę bez torby, pieniędzy i telefonu :)
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. ja jak nie wezmę ze sobą jakiejś torby lub plecaka czuje się tak jakos dziwnie

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacyjny post ! ^^
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny post !


    jeśli zaobserwowałaś mojego bloga daj znać w komentarzu, na pewno się odwdzięczę :)
    http://veeksler.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ja nie wyjde z domu bez telefonu, gdy nie czuję go w kieszeni normalnie w panike wpadam :)

    http://karolablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie wyjdę bez telefonu, a tak to bez innych rzeczy sie obedzie ;d
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Też nie wyjdę bez telefonu,po prostu dziwne uczucie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Też nie wyjdę bez telefonu, nawet do sklepu, łazienki do zabieram :D
    Podoba mi się Twój blog :)
    Wpadniesz? http://dusiandkajra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdzie się nie ruszam bez telefonu, nawet do drugiego pokoju ;)
    Obserwuję ;)
    rewolwerowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe