Wieczór filmowy. :)

10:49

  Dzisiejszy dzień jest jak każda niedziela-nudna. Nigdy nie mam co robić. Zawsze siedzę na komputerze, potem się uczę, ale teraz mam ferie, nie wiem o czym napisać. No ale, jest nudno, więc postanowiłam zrobić coś w rodzaju 'wieczoru filmowego' i do tego napisać o tym post.
  Obejrzałam kilka filmów i postanowiłam że o tym napiszę.

Trzynastka 
  Jest to film z 2003 roku, o trzynastoletniej dziewczynie, która z małej, grzecznej uczennicy chce przerodzić się w popularną dziewczynę, zaczyna od ekstra ciuchów, aby przypodobać się Evie-najpopularniejszej dziewczynie w szkole. Zaczyna się niewinnie: mniej skromne ubrania, papierosy, ale potem było coraz gorzej, seks, narkotyki, alkohol, kradzieże . Mimo że stała się tym kim chciała, zaczęła spadać na dno, jej matka nie radziła sobie z nią, ona sama ze sobą też już nie potrafiła żyć. Standardowy bunt nastolatki? Czy może chęć ukrycia tego jak bardzo jest jej źle? Zobaczcie sami! Polecam, film na prawdę otwiera oczy.


Ósmoklasiści nie płaczą
 Jest to film o dziewczynce z ósmej klasy, która bardzo kochała piłkę nożną, ale okazało się że ma białaczkę.
Film ukazuje jak trudne okazują się zmagania z chorobą i życiem nastolatki.
Dziewczyna pragnie wrócić na boisko. Ale czy jej się to uda? Może zdobędzie nową miłość? Zobaczcie sami. Polecam, dawno tak nie płakałam. :(

You Might Also Like

10 komentarze

  1. dzięki za recenzję , napewno zobaczę :)
    welcome-in-my-livee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam film trzynastka i był całkiem spoko :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnego z tych filmów nie oglądałam,ale spodobał mi się opis trzynastki :)
    Dziś go sobie obejrzę wieczorem bo jestem chora a jutro nie idę do szkoły,więc :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow co za zbieg okoliczności. Moja przyjaciółka wczoraj namawiała mnie na trzynastkę i właśnie zamierzałam obejrzeć :p

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja oglądałam Trzynastkę i mnie się podoba ^^

    immortal-hell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam trzynastkę, polecam "Zbuntowana księżniczka".;)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzynastka świetny film :D gorąco go polecam każdemu :P
    Super blog

    zajrzysz ? www. blackelegancee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam obydwa filmy, są świetne <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe