Before I Die

04:41




Co to 'Before I Die'?
To projekt, na skale światową.
Na czym polega?
Zmusza on ludzi do refleksji na temat swojego życie.
Jak to się odbywa?
Na całym świecie, na starych budynkach, montowane są wielkie tablice, które ludzie zapisują kredą, swoimi marzeniami.
Z czym do was dziś przychodzę?
Z nieco inną wersją tego projektu, wersją bardziej wirtualną.


'Przestać być nieśmiała' 

'Zobaczyć wszystkie moje ulubione zespoły na żywo' 

'Zakochać się' - to mi się już udało. <3

'Impreza na ibizie' 

'Wizyta w Dubaju' 

'żyć z moimi przyjaciółmi w NYC'

'Pocałunek pod wodą'

'Być kochanym' :)

'gotować z nim'

'Darować krew'

I wieele innych, ale to za mało miejsca na tyle zdjęc. :)
Jeśli podobają wam się takie posty to mogę zrobić jeszcze więcej takich postów,
taką mała serię. :)

You Might Also Like

41 komentarze

  1. Bardzo fajny pomysł na taki post! <3

    http://livethemoment1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry pomysł z tym tagiem :) Pocałunek pod wodą - chcę bardzo ;)

    http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Impreza na Ibizie?! brzmi ciekawie :p

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog :))
    http://dorr-dor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam akcję before i die, jak byłam w berlinie to widziałam tą tablice:3
    larcja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już dawno planuje zrobić taki post

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mi się marzy odwiedzić Dubaj. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, aj też u siebie takie cos robiłam :) Dubaj... pieknie tam ♥
    Obserwuję, swietny blog :)
    rosy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Z twojej listy moje życzenia które się spełniły to: być na koncercie na żywo, zakochać się, gotować z nim i być kochaną:)
    A ja ci życzę powodzenia w spełnianiu marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe takie posty :)
    Masz wspaniały wygląd bloga ;)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie słyszałam o tej akcji :O zakochać się i gotować z nim <3 najlepiej :>

    slodkieslodkieczary.blogspot.com zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post ! Ja bym chciała pojechać do Nowego Jorku i Paryża <3
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Make love raczej w innym sensie... ;))

    donimica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie też to chciałam napisać , ale zauważyłam , że ty to napisałaś ;)

      celinesbloog.blogspot.com

      Usuń
    2. Dla mnie ma to taki sens. :)

      Usuń
  14. Fajny pomysł. Chciałabym zrobić TE rzeczy ;)

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię czytać tagi na blogach, zwłaszcza o tej tematyce :)

    obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego bloga:
    nutkaciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pocałunek pod wodą jest strasznie fajny, romantyczny <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post!
    Ja również chcę oddawać krew.
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem czy u mnie będzie to możliwe, ponieważ chce mieć tatuaże i piercing.

      Usuń
  19. fajny post, już go widziałam na kilku blogach :)
    masz bardzo ładny nagłówek ♥

    http://our-place-is-here.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne postanowienia! Ja również pragnę pocałować się pod wodą i być kochana przez tego jedynego! Ah ♥

    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz pocałunku pod wodą ja mam już to szczęście bycia kochaną. *.*

      Usuń
  21. SUPER, BARDZO MI SIĘ PODOBA :)
    życzę miłego wieczorku, oraz zapraszam również w moje skromne progi ;*

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow masz bardzo fajny blog i świetne posty :3
    Strasznie mi się tu podoba i będę wpadac tu częściej *.*
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Zapraszam http://aloohaparadise.blogspot.com/ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Też kiedyś robiłam taki wpis ja też chcę oddać krew na cele dobroczynne
    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/
    OBSERWUJE I CZEKAM NA REWANŻ

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam posty z serii Before I Die. ;) Sama mam kilka skromnych marzeń. Wszystkie co wymieniłaś należą do tej skromnej ilości. :)

    W wolnej chwili zapraszam - duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobry post,ostatnio był taki u mnie :) Też bym chciała oddać krew,ale się za bardzo boje :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny inspirujący pomysł na posta .

    milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Musze zrobić taki post! Mam podobnie :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  28. o jezu kocham ten remiks, od jakiś 2 tyg. słucham praktycznie tylko tej piosenki <33
    http://weakbreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super pomysł. Sama mam coś takiego na swoim blogu :) zapraszam www.fashion-friend-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny post - mi marzy się oddać krew, ale zbyt często choruję i nigdy nie mogę się zebrać... :/

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam ten projekt :D I tak malutko umiescilas! :D Oj malo malo! xD wywalilabym tu cala strone tego xD

    sali-pno.blogspot.com
    klikniesz w SHEINSIDE? Proszę ♥
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe