Post promujący

10:59





Hej :)

Dzisiaj nie pisze dla was Diana,a Paulina z bloga amazing-life-girl.blogspot.com. Jakiś czas temu napisałam do Diany i zapytałam ją czy by nie chciała napisać na moim blogu tak zwanego posta promującego jak mi napisała ,że się zgadza bardzo się ucieszyłam.Powiem szczerze ,że to jest mój pierwszy taki post ,nigdy wcześniej takiego posta nie pisałam żadnego posta promującego.Nawet nie wiem jak go zacząć pisać. Postaram się napisać wam klika słów o mnie  i mam nadzieję ,że was nie zanudzę i miło Wam będzie się czytało tego posta.:)


Uczę się w szkole gastronomicznej o profilu kucharz powiem wam ,że jestem z niej bardzo zadowolona tylko zmieniła bym podział godzin dla tego ,że mam codziennie na po południe i do domu wracam jak jest już ciemno.Bardzo lubię gotować oprócz tego wiele innych zainteresowań np.fotografia ,turystyka. Mam osiemnaście lat jestem brunetką..Jestem osobą dobrą ,wrażliwą ,miła ,koleżeńska ,uśmiechnięta .



W blogosferze jestem już rok jest to mój pierwszy blog którego zaczęłam pisać.Pewnie jesteście ciekawi jak to się stało ,że zaczęłam pisać  bloga .Zainspirowały mnie blogi Ankyls, Lucy,Jessiki i wiele innych.Wtedy sobie pomyślałam założę bloga  wiec założyłam .Wtedy nie myślałam o tym czy coś osiągnie czy ktoś będzie go czytał.Powiem wam ,że początki  były trudne,ale z czasem tych czytelników było więcej i więcej i na moje twarzy pojawił się uśmiech .Piszę na nim na różne tematy i staram się ,żeby każdy znalazł coś dla siebie.

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Fajny post, ale postaraj się nie powtarzać tak wiele razy tych samych słów, bo niezbyt dobrze się to czyta ;)

    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślałam o tym kierunku, ale na razie nie jestem pewna i raczej go zmienię :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie tu :)
    Zapraszam też do mnie: milennpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe