Przyjaźń

10:15


Wiele osób pyta czym jest dla mnie przyjaźń. Teraz jest mi trudno powiedzieć.
Przez zmianę szkoły, towarzystwa, i ogólne problemy 
nie mam szczerego przyjaciela. Z wieloma osobami
bliżej się kolegowałam, ale jakoś rozpadało się to, ciągłe kłótnie,
brak szczerości wszystko zawala. ;/


Przyjaźń jest bardzo ważna w życiu człowieka, bo ludzie są stadni,
nie potrafią żyć samotnie, mimo że
wielu się oszukuje i wmawia sobie że nikogo mu nie potrzeba
to tak nie jest. Nawet ja,
ostatnio zmieniłam się w samotnika,
ale jednak potrzebuje bliskości z innymi osobami,
zwyczajnie potrzebuje mieć do kogo otworzyć usta.


Jedynymi osobami którym ufam jest moja kuzynka Tina,
którą znam od dziecka, jestem od niej rok starsza i zawsze ze sobą razem
spędzaliśmy czas. Nie wiem czy mogę nazwać ją przyjaciółką,
bo ona dojrzewa, tak jak i ja i trochę się od siebie
odsunęłyśmy, ale ostatnio powiedziałam jej wszystkie moje
tajemnice i mam nadzieje że będzie dobrze.
Drugą osobą którą uważam za przyjaciela jest mój chłopak,
w sumie za nim ze sobą byliśmy on uważał mnie już
za swoją najlepszą przyjaciółkę.
On chyba jako jedyny wie o mnie wszystko,
wie co siedzi obecnie w mojej głowie,
zawsze jest przy mnie i zawsze mnie wspiera.
Mimo ostatnich kłótni i różnic, na prawdę mu ufam.
Przyjaźń w związku to podstawa,
bez tego ani rusz, bo osoba którą się kocha powinna o nas wiedzieć wszystko,
nie powinniśmy przed nią nic ukrywać.
Jak dla mnie miłość i przyjaźń to chyba jedne z najważniejszych rzeczy w życiu.


A wy? Co o tym sądzicie? 

You Might Also Like

34 komentarze

  1. Prawdziwe związki powstają na przyjaźni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja moją przyjaciółkę uważam za siostrę, jest dla mnie na prawdę ważna ♥

    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju cudowny post...ja mam dwie przyjaciółki i nie wyobrazam sobie bez nich zycia juz teraz ! :)

    Z jedna z przyjaciolek prowadze bloga....zapraszam :)
    obserwuje !
    www.fashion--our--passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohhh Dianka też cię kocham :3.

    Jakii feejm o mnie wspomniał uhuhu ;d

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Tobą :) Po za tym przyjaźń jest podstawą miłości, także jedno wywodzi się z drugiego :D

    tosamocozwykle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie mam prawdziwej przyjaciółki..
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. powiem tak, nie do końca wierzę w przyjaźń, szczególnie między dziewczynami, zawsze wkrada się zazdrość i rywalizacja, natomisat jeśli chodzi o miłość, to jestem już szcześliwa od 10 lat i oprócz tego, że jesteśmy parą, jesteśmy również najlepszymi przyjaciółmi :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą :)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja swoją przyjaciółkę spotkałam dopiero w gimnazjum ;)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O prawdziwego przyjaciela jest bardzo trudno w dzisiejszych czasach :(
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fałszywość szerzy się jak jakaś zaraza .;/

      Usuń
  11. ja niestety nie mam przyjaciółki :)
    ale myślę ze fajnie jest mieć osobę której można zaufać w 100 %

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja swoją przyjaciółkę i przyjaciela poznałam dopiero w gimnazjum,w podstawówce miałam ''najlepszą przyjaciółkę'',ale kiedy w gimnazjum nas rozdzielili wszystko prysło.Nawet teraz mi cześć nie potrafi powiedzieć ;x
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo dobrze prowadzisz bloga, w miarę możliwości staram się tu często wchodzić :)

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam sie z tym. Bardzo ciekawie o tym napisalas :)
    Przyjazn jest najwazniejsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie z tą przyjaźnia jest dźiwnie, co trzy lata mam nowego ''przyjaciela'', ale mówiąc szczerze ja jestem typem zamknietego w sobie samotnika

    OdpowiedzUsuń
  16. przyjaciel to osoba której możesz zaufać w 100 % :)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyjaciel jest jak członek rodziny :)
    A tak wogóle to jestem pod ogromnym wrażeniem czytając twoje posty. Są takie przemyślane. Do tego ten śliczny wygląd bloga. Naprawde masz zadatki na prawdziwą blogerkę. <3
    Może masz ochote na obserwacje, oczywiście jeżeli Ci się spodoba mój blog. Napisz w komentarzu :*

    ¦¦¦ WWW.MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ¦¦¦

    OdpowiedzUsuń
  18. przyjaciel jest na prawdę ważny! *.*

    http://l0vetight.blogspot.com/ / zapraszam, obserwujemy daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super to napisałaś, aż coś mnie tknęło też sobie wmawiam że nikogo nie potrzebuję że sama dam rade! że moje sekrety, to co mnie dręczy będą bezpieczne i nikt się nie dowie :)) A tak naprawdę?? brak mi osoby z którą mogłabym o wszystkim porozmawiać .. Ty masz to szczęście(tak jak piszesz) że masz chłopaka, z którym się kochacie i jesteście szczęśliwi a ja życzę Wam jeszcze wiecej SZCZĘŚCI MIŁOŚCI I WYTRWAŁOŚCI!!


    ps. i abyś wiecej takich świetnych postów pisała;* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Dziś mija miesiąc kiedy jesteśmy razem.

      Usuń
  20. też zaniedlugo strace moje przyjaciolke zmienia szkole i jestem pewna ze urwie nam sie przez to kontakt chodz ostatnio miedzy nami jest juz nie za dobrze no coz ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kiedyś przyjaciółkę, ona najpierw zmieniła szkołe, bo była starsza, nic się w sumie nie zmieniło między nami, miałam iść do tej samej szkoły, ale nie poszłam i teraz prawie nie mamy ze sobą kontaktu.

      Usuń
  21. Hm...Moi przyjaciele, że tak powiem zniszczyli moją ufność do ludzi, także jakoś ciężko dogadywać mi się ogólnie z każdym.

    http://palinablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam podobnie, ale nie martw się. ;/

      Usuń
  22. Hej :)

    Jestem Lu - początkująca blogerka, która od dawna podziwia twojego bloga i wreszcie zdobyła się, żeby napisać :)
    Czy jesteś w stanie pomóc mi jakoś w rozwijaniu się i udzielić kilku rad ?

    http://happy-lu-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kiedyś u ciebie byłam. :)
      Myślę że powinnaś zadbać o estetykę bloga, postaraj się aby zdjęcia na blogu były w miarę równe.

      Usuń
  23. Przeprowadzka, czyli odsunięcie się od wszystkich ludzi, przyjaciół wyszło mi na to, że przestałam być otwarta i nie mam przyjaciółki. Wspaniale, czyż nie?

    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo zmieniła zmiana szkoły, też się zamknęłam w sobie.

      Usuń
  24. Ja jedną kiedyś miałam i niestety mnie oszukała :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ostatnio wiele moich niby przyjaciół oszukało. ;/

      Usuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe