Tumblr

05:48

Cześć.
Bardzo, bardzo lubię oglądać strony z inspiracjami. Początkowo chciałam zrobić zakładkę na blogu z inspiracjami, ale postanowiłam że lepiej będzie jak założę Tumblr'a , więc założyłam.
Będę tam dodawać rzeczy, zdjęcia które mnie inspirują, coś jak WeHeartIt, tylko że w mojej
wersji, raczej nie będę reblogować, ale to też oczywiście będzie się zdarzać,
jakoś nie zależy mi na nie wiadomo jakiej ilości obserwatorów, bo to raczej będzie coś
w rodzaju mojej prywatnej tablicy z inspiracjami. Ale mimo wszystko. Zapraszam.
Obserwujcie, reblogujcie i zaglądajcie. 

http://inspirationbydianaashe.tumblr.com/


You Might Also Like

9 komentarze

  1. Ja nie mam tumblra no i raczej go nie założę ; )
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym Ci powiedzieć, że bardzo podoba mi się twój blog. Jest tu tak miło i przytulnie. A do tego ten śliczny wygląd bloga. <3 Naprawde masz talent do prowadzenia bloga. Oby tak dalej!:* Może masz ochote na obserwacje, oczywiście jeżeli Ci się spodoba mój blog. Napisz w komentarzu :*

    ♥♥♥♥♥♥♥ WWW.MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ja gdy kiedyś dowiedziałam się o ,ze jest w ogóle coś takiego ja tumblr...to potem oszalałam na jego punkcie :)))

    +zapraszam do mnie blondeprincesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w nim <33

    10vee.blogspot.com za poklikanie w linki sammydress zaobserwuje twój blog <33

    OdpowiedzUsuń
  5. przejrzyste zdjęcia to podstawa u ciebie ich nie brakują ,są przepiękne

    zapraszam do siebie http://goodaay.blogspot.com/ prosiłabym i poklikanie w baner sheinsaid
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Super tumblr :) Ja też prowadzę i jestem od niego uzależniona !

    Zapraszam do mnie www.prostozszafy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe