Wreszcie wiosna?

13:44

Ostatnio zrobiło się bardzo ciepło. Temperatura po południu osiąg nawet 13 stopni, niestety rano jest zimno, bardzo zimno. Ale nie będę się bawiła w pogodynkę, bo przychodzę do was z czymś innym.
Mianowicie. Dziś wybrałam się na mały spacer po moim ogrodzie... to dziwnie brzmi, bo po ogrodzie to raczej nie spacer, ale uwierzcie, mam ogromny ogród więc to trochę jak spacer, na dodatek wzięłam ze sobą aparat. Strasznie dawno nie miałam swojego kochanego Canona w dłoniach, praktycznie całą zimę. 
Może kilka razy zdarzyło się że robiłam jakieś zdjęcia na bloga i raz robiłam 'sesję', więc wiecie, nie wiele tego. No nic. Przepraszam że nic nie piszę, ale bardzo długo nie było mnie w szkole, przez co mam mnóstwo zaległości i ogółem się z tym męczę. Na sam poniedziałek mam dwa sprawdziany, rozprawkę i kartkówkę, a na dodatek dialog z angielskiego. ;-; No i co ja mam zrobić? Ogółem muszę napisać te rozprawkę, a kompletnie nie umiem tego zrobić. No nic, chyba będę musiała pogodzić się z pałą z polskiego, ogółem mam bardzo złe oceny z polskiego, najgorzej mi idzie ten właśnie przedmiot. No nic. Nie będę wam ględzić o tym co robiłam, a co nie, bo to nudne, więc przechodzimy do zdjęć, przepraszam że nie są równe, ale jakoś nie mam siły na obrabianie ich. ;-;

















Przypominam o rozdaniu, które trwa do niedzieli. :)


You Might Also Like

13 komentarze

  1. Przepiękne zdjęcia. <3 Naprawdę masz talent! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, uwielbiam ten okres kiedy wszystko budzi się do życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne zdjecia ;)
    powodzenia w szkole, mi w tym roku też polski idzie najgorzej niestety :/
    http://oo-mini-kaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie zdjęcia ♥
    Ja w tym tygodniu będę miała podobnie ♥

    muszesandmuszes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I to wszystko w twoim ogrodzie? Wow.
    Mimo wszystko życzę miłego tygodnia:)

    http://lifestyle-gogi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia. Powodzenia z polskim! Mi najgorzej idzie z fizyką :( Damy radę :)

    http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No w końcu ładna pogoda,aż chce się żyć :3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdjęcia :)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej bądź dobrej myśli, rozprawki nie są trudne, a jaki masz temat może dam radę Ci pomóc? ;)
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę takiego ogrodu :)
    http://monikaa-monikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe