Bycie Fit-czas start!

08:08

W poprzednim poście pisałam że chce zacząć robić coś ze swoim ciałem, ze chciałabym ćwiczyć i ogółem żyć zdrowo. Dziś natomiast przychodzę do was z notatką, którą chciałabym pisać co tydzień, przez jakiś czas, kilka miesięcy, aby móc wam pokazać moje efekty ćwiczeń i nie tylko. Co miesiąc chciałabym wam udostępniać moje zdjęcia, a tym samym porównywać je do wcześniejszych, do wakacji już nie wiele czasu, więc mam nadzieje że uda mi sie zrobić coś z nadmiarem tłuszczu. 

Perfff

Chciałabym wyglądać tak jak dziewczyna na zdjęciu wyżej, jak na razie nie jestem w stanie pokazać wam mnie teraz, ze względu na moje kompleksy, mam nadzieje że uda się mi je zwalczyć za miesiąc. 

Podjęłam się trzydziestodniowego wyzwania z Mel B na brzuch, pośladki i uda, z czego niestety nie dam razy wykonywać ćwiczeń na pośladki i przez jakiś czas nie będę mogła na nogi. Na pośladki nie mogę ze względu na choroby stawów i po prostu, ból uniemożliwia mi podniesienie nóg w taki sposób jak życzy sobie tego Mel B, nie jest to ból do zniesienie, po prostu, przewracam się i nie mogę podnieść. A co do ćwiczeń na nogi, to czeka mnie zabieg 28 marca, do tego czasu będę ćwiczyć, a potem będę musiała sie jakoś ograniczyć do kilku ćwiczeń, ale dam radę. :)


Wyżej macie wyzwanie. 

Co do mojego odżywiania się. Już od jakiegoś czasu sie za to zabrałam, ponieważ zostało mi to nakazane przez lekarza, z powodu bardzo osłabionej wątroby. Sama ograniczyłam do zera kolorowe wody, ograniczyłam również słodycze i FastFood, ale zdarza mi sie za nie złapać. 
Wczoraj ćwiczyłam po raz pierwszy, dziś mnie męczą zakwasy, ale od rana wciąż chcę iść ćwiczyć, bardzo mi się to spodobało. :)


You Might Also Like

21 komentarze

  1. Ja wolę E. Chodakowską od Mel B, ale fajnie, że ćwiczysz!:)
    rosy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeszłam przez te wyzwanie i na brzuchu efekty były natychmiastowo, a także bardzo lubię ćwiczenia Mel B. :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia i liczę, że uda Ci się zwalczyć kompleksy! Ja ćwiczę od 4 dni i jestem z siebie dumna. Może też pokażę moją przemianę na blogu.. zobaczymy ;) Również mam problemy ze stawami i czasami ciężko mi wykonać niektóre ćwiczenia ale jakoś daje radę. Powodzenia!! Trzymam za Ciebie kciuki ;)

    to-wlasnie-ja-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze z tymi ćwiczeniami to tak nie najgorzej ale jak tu zrezygnować z cukru !? ;)


    http://maggxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia ; )
    Również muszę się za siebie wziąć :D
    Obserwuję i liczę na rev ;v
    http://dajzsiebiewszystkox3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dużo cwiczę, tancze, jezdze na rolkach i gram w tenisa! aktywność i długie spacery bardzo przyczniają sie do płaskiego brzucha. Robiąc brzuszki nigdy nie bedzie on płaski, ponieważ dzięki nim kształtują się mięśnie, ktore bedą ukryte pod tkanką tłuszczową. :) fajny blog♥ obserwuję---zrewanzuj sie--- jasia-jasiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w ćwiczeniach :D
    Pozdrawiam serdecznie ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia !
    Też ćwiczę ale mam teraz przerwę :c
    http://misieeek-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia !
    ja staram sie cwiczyc regularnie

    http://anddreamsbecomeareality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia !
    http://kamisia-kamisia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. o ja tez cwicze, powodzenia ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ćwiczę z Mel B :)) Fajne ćwiczonka polecam :)
    Życzę powodzenia w operacji iżeby nic ci się nie stało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zycze powodzenia w byciu skinny ! :) Ja tez od jutra zaczynam cwiczyc i sie zdrowo odzywiac ! :D
    http://veronicablogger7.blogspot.co.uk/ <-- zajrzyj ! :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam za Ciebie kciuki,powodzenia :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia;)
    ZAPRASZAM NA KONKURS !:)
    http://ggaabii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post. Wpadniesz do nas i klikniesz w baner Choies to dla nas bardzo ważne.
    http://www.nutka-and-ludka.blogspot.com/2014/03/choies.htm

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie <3 Cudowny post! Mega fajny wygląd bloga ;*
    Zapraszamy do nas! Zostawisz komentarz? Może zaobserwujesz? Na pewno się odwdzięczymy! <3
    http://linfashionn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję planów i motywacji, jestem ciekawa efektów! Wiosna to najlepszy czas na takie postanowienia :)

    Obserwuję i pozdrawiam :)
    personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. powodzenia z ćwiczeniami :))
    fajny, motywujący post ;)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe