Bycie Fit

14:16

Hej. ♥♥♥
Zbliżają się wakacje, a ja jestem jednym, wielkim flaczkiem. Dlaczego 'flaczkiem'? Bo to chyba odpowiednie określenie mojej figury. Nie jestem gruba, wydaje mi się że jestem zgrabna... dopóki nie usiądę, ponieważ mam zero mięśni. Co się stało że tak się zaniedbałam? To że nie ćwiczę, zero, nic. Na wf wgl mnie nie widzieli od 3 lat, ciągle tylko siedzę i nic nie robię, płaszczę tyłek.
girl

Co dla mnie znaczy 'bycie fit'?
W dzisiejszych czasach wiele nastolatek odchudza się na siłę. Głodzą się, jakieś nadmierne ćwiczenia, lub ich całkowity brak, nie odpowiednia dieta. Ja chciałabym może nie tyle że schudnąć, a po prostu, żyć zdrowo, odżywiać się jak najlepiej, co w sumie i tak robię od jakiegoś czasu. No, i przede wszystkim ćwiczyć. 

Untitled

Jaki jest mój plan?
Chciałabym ćwiczyć z Mel B, na brzuch. Zależy mi również na bieganiu, ale to nie wypali, bo za 14 dni niestety trafię na stół operacyjny i nie będę mogła za bardzo nawet chodzić. Bardzo zależy mi na brzuchu, trochę mniej na tyłku, ale też chciałabym nad nim popracować. Moim celem jest idealny brzuch, ponieważ chce sobie zrobić kolczyk w pępku. 

Fitness | via Tumblr

Mam nadzieje że dzięki wam uda mi się osiągnąć swoje cele!

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Nie jest trudno zacząć, gdy mamy motywację ... gorzej jest z wytrzymaniem w tym dłużej, ale wszystko przychodzi z czasem i staje sie rutyną, bez której dzień bez cwiczeń to dzień stracony :)
    Mel B bardzo polecam. Ćwiczę i szybko widzę efekty. (fakt jest taki, że się nie odchudzam, bo nie chce, tylko głównie chodzi tu o mięśnie, dobre samopoczucie i kondycja)
    Aktualnie korzystam z różnych wyzwań, polecam te blogi :
    http://www.bycidealna.pl/search/label/Wyzwanie
    http://uwodzicielkaodadoz.blogspot.com/p/wyzwanie.html
    oraz zdjęcia na zszywka , które utrzymają motywację :)
    Powodzenia.

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cele masz,motywacje też :) Ja trzymam za Ciebie kciuki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać że mam wielkie motywacje i cele! :))
    Zapraszam do siebie. Jeśli Ci się spodoba zostaw ślad po sobie! ;>
    http://sylllandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. o ludzie co za figura!! a tyłek marzenie <3

    http://imcorneliaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia w ćwiczeniach :)
    Pozdrawiam serdecznie ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  7. W związku z początkiem sezonu tennisowego również chcę być fit !
    Ta notka jest świetna !
    Zapraszam , meetann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mam w planach zacząć bycie "fit" ale nie wiem czy to będzie możliwe, bo jestem w 2 klasie liceum, mam masę nauki i jeszcze późno kończę lekcje..

    lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe ciało to podstawa szczególnie na lato :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno Ci się uda tylko się nie poddawaj ;)

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/---> zapraszam, jeśli spodoba Ci się mój blog, zaobserwuj proszę ;>

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe