Cele Marca ♥

12:10

Hej ♥♥♥
Przychodzę dziś do was z postem pt 'Cele Marca'-co wiecie z tytułu, 
będzie to kolejna seria na moim blogu, obecnie chyba druga, lub trzecia.
Ostatnio też zastanawiamy się z kilkoma blogerkami nad czymś w rodzaju dużej serii na naszych blogach, którą zrobimy wspólnie i która ogółem będzie czymś w rodzaju wspólnej reklamy, ale nie mamy pomysłów i nie wiadomo jak nam to wyjdzie. 
No więc. Zaczynajmy. :3

♥ | via Tumblr

♥ Chce przejść na dietę
♥ chce ogółem być fit
♥ zacznę biegać
♥ zacznę trening z mel b na brzuch
♥ schudnę do rozmiaru 32 
♥ zmienię wygląd bloga
♥ będę dodawać posty codziennie, lub co dwa dni
♥ rozpocznę serię z blogerkami
♥ zrobię dużo zdjęć i zorganizuje wszystkie plany na sesje
♥ ogarnę PhotoShopa

ɪᴍ ғᴀʟʟɪɴɢ ғᴏʀ ʏᴏᴜʀ ᴇʏᴇs | via Tumblr

Seria jest podobna do 'kilku postanowień' ale kilka postanowień będzie przez góra 4 posty, a tego rodzaju post będzie pojawiał się co miesiąc i na koniec miesiąca będę pisała czy mi się to udało.
Do tego wszystkiego na dniach spodziewajcie się ulubieńców miesiąc na moim kanale. :3

A na koniec: Jak wam sie podoba mój nowy wygląd? 

You Might Also Like

38 komentarze

  1. Do 32?! Nie przesadzasz? Dziewczyno, zastanów się! Lepiej sobie wyrzeźbić sylwetkę, niż być wychudzoną. Nie chcę być złośliwa, nie o to mi chodzi. Tylko, że to nie jest dobre dla zdrowia. Powodzenia w spełnianiu postanowień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam 34 , więc to chyba nie za duża różnica. :(

      Usuń
    2. To kiedy biegamy ? :)

      Usuń
  2. Fajnt tag...też muszę mieć jakieś cele

    Buziaki :*
    muszesandmuszes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy mozna nazwac to tagiem. :(

      Usuń
  3. Dobra motywacja to podstawa! Życzę powodzenia w dążeniu do celu i w spełnianiu postanowień :)
    Pozdrawiam i zapraszam! www.caramel-curls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam juz partnera do biegania, teraz tylko trzeba pozbyc sie lenistwa

      Usuń
  4. niezly tag

    obserwuje, zapraszam do mnie http://h-ss-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę Ci powodzenia :)) na pewno dopniesz swego
    Co powiesz na wspólną obserwację?

    http://calineczka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł. MAsz dodatkową motywację, aby wykonać zaplanowane cele, aby się później 'pochwalić' i być z siebie dumnym. Trzymam kciuki. :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieje ze się Uda. :3

      Usuń
  7. Świetny pomysł na serję postów :)

    Pastel-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. heej, masz fajne ciekawe posty, jestem pod wrażeniem ! *.*
    jeśli chcesz, zapraszam tez do mnie, mam nadzieję, że początki Ci się spodobają :)

    http://love-little-berry.blogspot.com/
    (obserwacja=obserwacja)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląd bardzo ładny :) Życzę powodzenia!
    Pozdrawiam serdecznie ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego bloga:
    nutkaciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chce schudnąc do rozmiaru 32:)
    powodzenia:*
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję,że nam sie to uda.Bardzo dobre cele,życzę powodzenia
    Ślicznie jest tu u Ciebie :) !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjny post ^^

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie tutaj, czekam na kolejny post *.*
    + Mam prośbę, czy kliknęłabyś w linki do choies na moim blogu ? Jeśli to zrobisz - zareklamuję twój blog w następnej notce! <3
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post :)
    Naprawdę :)
    Świetny pomysł na notkę <3

    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny designe! Życzę żeby Ci się udało:)

    http://lifestyle-gogi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląd bloga prosty, ale pasujący tutaj i naprawdę udany :) Mam nadzieję, że uda ci się spełnić wszystkie rzeczy z "listy". Życzę powodzenia ;3

    Pozdrawiam ♥ Zapraszam do mnie :
    nussia890.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe