Co sprawia że jestem szczęśliwa?

13:34


W XXI wieku wiele osób zapomina o szczęściu. Dla wielu osób liczą się tylko pieniądze i kariera. Nikt nie potrafi zatrzymać się na chwilę i spojrzeć na niebo, lub po prostu delektować się promieniami słonecznymi. Nawet planowanie rodziny, dzieci jest dopinane na ostatni guzik. 'Najpierw kariera, potem dzieci'. Nikt nie ma czasu na szczęście. Nie mamy czasu na to aby usiąść na ławce w parku, wystawić twarz do słońca i pomyśleć o tym co dziś nam sprawiło szczęście. To nie muszą być wielkie czynności. 


Przychodzę dziś do was z właśnie tymi niewielkimi czynnościami, które wywołują uśmiech na mojej twarzy. Myślę że warto założyć taki dziennik, lub pamiętnik, w którym będziemy wpisywać to co nas uszczęśliwiło danego dnia. Nie muszą to być długie notatki, mogą to być krótkie informacje, ale po jakimś czasie możemy do tego powrócić i przypomnieć sobie to wszystko. 

Tumblr
Uszczęśliwiają mnie:
♥ chwile z rodzicami, ♥ wyjścia ze znajomymi, ♥ robienie zdjęć, ♥ blog, ♥ czytelnicy, ♥ bliskie mi osoby, 
♥ wyżsi chłopcy, ♥ słodkie uśmiechy. ♥ dołeczki, ♥ ładne oczy, ♥ słonce, ♥ wyjścia ze znajomymi, ♥ żelki, ♥ zakupy, ♥ taniec, ♥ wakacje, ♥ morze, ♥ ciepłe kąpiele, ♥ dobre książki, ♥ słodkie rozmowy,
 ♥ telewizja, ♥ seriale, ♥ to że ktoś mi ufa, ♥ prezenty, ♥ zakupy, ♥ osiągnięcia związane z blogiem, 
♥ moje psy, ♥ seriale, ♥ dobre oceny, ♥ muzyka, ♥ śmieszne zdjęcia, ♥ miłe komentarze, ♥ jazda na rowerze, ♥ dobre książki, ♥ pisanie, ♥ śpiew ptaków, ♥ świeże powietrze, ♥ słodycze, ♥ fast food,
♥uprzejmi ludzie, ♥ dobre uczynki, ♥ dużo wejść na bloga, ♥ komentarze i obserwatorzy na blogu, 
♥ coca cola, ♥ urodziny, ♥ święta, ♥ Tina, ♥ odpały ze znajomymi, ♥ ładny wygląd, ♥ mój pokój,
♥ facebook, ♥ Twitter, ♥ komedie, ♥ pytanie na asku, ♥inspiracje, ♥ szum morza, ♥ sukienki, 
♥ spódniczki, ♥ buty na obcasie, ♥ przerwy w szkole. 

Outfits

Na pewno jest jeszcze wiele rzeczy które wywołują uśmiech na mojej twarzy, ale nie mogłam ich teraz wymienić. :)

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Bardzo podoba mi się Twój blog, jest ciekawy, ładnie zrobiony :) Będę często wpadać! Widzę, że zaglądasz do Lucy.

    Zapraszam do mnie :)
    www.julie-juliette-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To fakt. Mało kto pomyśli o czymś innym jak pieniądze czy kariera. A potem ludzie dziwnie się patrzą na osobę,która siedzi bez stresu na ławce,uśmiecha się jak zobaczy zupełnie obcą osobę...
    Serdecznie zapraszam :
    aysha-aysh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Małe codzienne rzeczy mogą wywoływać uśmiech na twarzy, ale podczas tej czynności nie zdajemy sobie z tego sprawy, np. wchodząc do szkoły i widząc czekających znajomych od razu pojawia mi się szeroki uśmiech na twarzy i przez całe lekcje w szkole mi towarzyszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też uszczęśliwiają podobne rzeczy! :)

    Mam wieeelką prośbę! Klikniesz w linki do rzeczy z ostatniego postu?
    Jeśli klikniesz napisz w komentarzu, postaram się jakoś odwdzięczyć! <3
    lilianka-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie uszczęśliwia muzyka, miłe komentarze, seriale :)

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post ;) Jestem tutaj pierwszy raz i mi się spodobało !!!
    Zapraszam do mnie jak Ci się u mnie spodoba to możesz ZAOBSERWOWAĆ ( na pewno się odwdzięczę )
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy podobnie :D Dołeczki są mega urocze :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka dni temu napisałam post o takiej samej tematyce ;) Ja jestem szcześliwa gdy...ojej..za duzo tego :P

    martyna-k.blogspot.com <--- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog godzien wyświetleń! Będę wpadała częściej :)
    Zapraszam do mnie:)
    http://madiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post :) Mnie też niektóre z tych rzeczy uszczęśliwiają

    Pozdrawiam Miki :*

    U nas nowy post - zajrzysz i skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale sświetny post! :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, stanowczo za mało czerpiemy radości z drobnych rzeczy. Szkoda, że z kolei właśnie nimi się najbardziej przejmujemy ;/
    Pozdrawiam/ MojeMalinoweLove

    OdpowiedzUsuń
  13. Z zeszytem trafiłaś w dziesiątkę !! :D Prowadzę sobie taki zeszyt od 1 października - początkowo niemal codziennie coś w nim zapisywałam, a teraz mam mniej czasu na to, więc jeśli jest coś co zasługuje na szczególną uwagę, to na pewno znajdzie swoje miejsce w tym zeszycie ;)
    A jeśli komuś brakuje codziennej dawki szczęścia to zapraszam do lajkowania fp Gośki ~ SZCZĘŚCIARZE ~ Gosia to niezwykle zarażająca szczęściem i stale uśmiechnięta Warszawianka :)))))))))) ♥

    OdpowiedzUsuń

  14. hej mogę prosić o kliknięcie w '' linki '' w tym moim poście? http://simplecurls.blogspot.com/2014/03/sheinside.html
    jeśli klikniesz napisz co chcesz w zamian a obiecuję że się odwdzięczę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tina Cię uszczęśliwia ?! Jej, czuję się zaszczycona XD

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe