Haul

13:36

Cześć ♥♥♥
Wczoraj wybrałam się z mamą i siostrą na małe zakupy, ponieważ miałam zły humor i musiałam się jakoś wyluzować, a że dawno nigdzie z nimi nie wychodziłam to gdy skończyłam lekcje spotkałam sie z mamą.
Początkowo nie miałam nic kupować, jedynie soczewki, bo mam już dość okularów i spodnie w H&M.
W H&M spotkałyśmy sie z moją siostrą, która wracała z wykładu i zaczęłyśmy przegrzebywanie sklepu.
Raczej nie patrzyłam na nowe kolekcje, a na te tańsze, bo jakoś wolałam tanie perełki, a większość ubrań z nowych kolekcji mam. Patrzyłam na wiele rzeczy, w sumie kilka z nich było z tych najnowszych, ale ciągle coś mi nie pasowało. Na dodatek schudłam i za nic w świecie nie mogłam dobrać idealnego rozmiaru, bo mam obecnie rozmiar XS/S i ciężko było mi coś znaleźć. 

Sukienka- H&M

Sukienka której zdjecie jest wyżej, bardzo mi się spodobała ze względu na to że jest taka zwykła, nie przesadzona, i mogę ubrać ją na imprezę, a jednocześnie do szkoły, gdy nie wiem co na siebie założyć i nie mam siły nad wymyślaniem szałowego stroju. Cena sukienki była powalająca, ponieważ kosztowała jedyne 40 zł. Druga sukienkach jest całkiem podoba. Z podobnego materiału i z podobną ceną.

Sukienka-H&M

Sukienka jest szeroka i również mam zamiar nosić ją gdy nie będę wiedziała w co się ubrać, jest fajna i na co dzień, wydaje mi się jedynie że trochę jest za poważna jak dla mnie, ale i tak mi się podoba. 

Moje pomysły na noszenie obu sukienek

Żakiet-Bershka / korale i złote coś- H&M / Czarne rajstopy-Gatta 

Sukienki dla mnie są tak bardziej na wiosnę, przejściowe, dlatego oczywiście jak dla mnie nie obejdzie się bez czarnych, grubych rajstop, uwielbiam je, i na prawdę ubieram za każdym razem do spódnic, lub sukienek. 


Soczewki. Nie mam dużej wady wzroku, ale jednak muszę nosić okulary. Nie lubię tego, dlatego kupuje soczewki, to dla mnie idealne rozwiązanie, ponieważ nie przepadam za moimi, brązowych oczu. Miałam też zielone soczewki, ale w niebieskich zdecydowanie jest mi najlepiej, ponieważ w pomieszaniu z moimi ciemnymi tęczówkami są granatowe i przy odrobinie makijażu wyglądam jak lalka, taka anime. Nie wiedzieć dlaczego, czasami mi się to podoba. Ale oczywiście bez przesady i sztuczności. XD

Dla wszystkich zaciekawionych soczewki kupuje w sklepie 'twoje soczewki' w Millenium Hall, jest to informacja dla moich znajomych, bo często zadają to pytanie. 

Wiem że post nie ma większego ładu, ani składu, ale nie potrafię jakoś bardziej się rozpisać. Jestem już zmęczona i taki post raczej nie pozwala pochwalić mi się tym jak piszę. 

You Might Also Like

41 komentarze

  1. super rzeczy! Piękne w swojej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne sukienki :) Ładnie ci w tych soczewkach ^^
    Pozdrawiam serdecznie ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nowości :). Obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne sukienki! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna notka :3
    Super rzeczy kupiłaś ;)

    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne sukienki:)
    ta druga stylizacja najlepsz:)
    moze wspolna obserwacja? :) ja już:)
    http://sisterrforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne sukienki ;3 ta szara mi się podoba strasznie, cudna ♥ Sama muszę w końcu jakieś kupić, bo tak to całe życie w spodniach, a chłopak pewnie się ucieszy jak mnie zobaczy w sukience :)
    www.lovealeks.blogspot.com - liczę również na pozytywny komentarz ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienki bardzo ładnie sie prezentują.

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne niebieskie soczewki ; )
    zapraszam ---> http://acneass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. co powiesz na wspólną obserwację?
    ----------------------------------------------------
    http://nutka-and-ludka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie obserwuje blogów, jeśli mi się nie spodobają, a taki spam jest bardzo irytujący. Nawet nie wysilisz się żeby udawać że podobał ci się post, tylko spamujesz.

      Usuń
  11. Fajne stylizacje :-) I blog także. Pozdrawiam :-)

    http://zycie-wsrod-ludzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam podobną sukienkę do tej niebieskiej, którą kupiłam w C&A na wyprzedaży za 14zł :D
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post *-*
    Obserwacja za obserwację?

    http://myworldpati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna ta szara sukienka <3

    http://myfashionandlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem dlaczego, ale H&M jest jednym z moich ulubionych sklepów, chyba uwielbiam go za prostotę:)
    Świetne rzeczy!<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja rzadko coś tam kupuje, ale czasami coś fajnego można tam znaleźć.

      Usuń
  16. Jesteś bardzo ładna.Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet :*
    Obserwuję i liczę na to samo :3

    http://aworld-alone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaciekawiły mnie te soczewki ;d Chętnie kupiłabym sobie jasne szare, też mam ciemne oczyska naturalnie :P i niezbyt to pasuje do moich rozjaśnianych włosów...

    Crystal's Charm Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ich bardzo nie lubie. ;-; mimo że mój chłopak mówi że są słodkie.

      Usuń
  19. Zakupy zawsze poprawiają humor,super soczewki i ciuszki ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, ale mimo wszystko nie często na nich jestem.

      Usuń
  20. Fajne zakupy!
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy post ;) Super wybór ;) Wpadnij do mnie, jeśli chcesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Bardzo lubię tego typu posty. ;)
    Podoba mi się twój blog, chyba zostanę tu na dłużej :)

    Może masz ochotę na wspólną obserwację?
    Jeżeli zaczniesz, napisz w komentarzu, a ja na pewno się odwdzięczę :)

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale nie uznaje obs=obs, jeśli blog mi się spodoba to zaobserwuje.

      Usuń
  23. śliczny wygląd fajny post czekam na kolejny
    http://tiffani426.blogspot.com/

    obejrzałabyś któryś z moich filmików (gram na keyboard'zie)
    https://www.youtube.com/channel/UCeFS5QPTy9Mchl32Z_bjjZg

    OdpowiedzUsuń
  24. Druga sukienka bosko wygląda!

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe