Ja wygrałam.

13:48

Dlaczego wygrałam? Dlaczego taki tytuł?
Nie, nie chodzi tu o wygranie jakiegoś konkursu czy czegoś, a o coś dużo bardziej wartościowego. 
Jako że mieszkam na wsi bardzo, ale to bardzo często moi rówieśnicy nie akceptują mojej 'inności'. Dlaczego jestem dla nich inna? Hmm, może dlatego że zamiast rurek, jakiejś koszulki i trampek ja wolę założyć na siebie różową marynarkę do żółtej koszuli a na to futerko? Na pewno bardzo odbiegam od ich kanonu normalności. Do tego wszystkiego że jestem inna, dziwna i w ogóle zła to prowadzę bloga i kanał. To nie do pomyślenia! Ale do czego zmierzam? Chodzi tu o to że bardzo często spotykam się z nieprzyjemnymi docinkami moich rówieśników, nie widuje ich często, najczęściej gdy wracam do domu, wtedy oni zachowują sie przeróżnie. Krzyczą, pokazują na mnie palcami, wyśmiewają, jednym słowem mogę ich ująć jako 'wieśniaków', ponieważ ich poziom inteligencji nieco odstaje od ludzi cywilizowanych.
Ostatnio grupka chłopców wybiegła za mną z autobusu i wrzasnęła coś typu 'patrzcie, to Diana Ashe! Patrzcie co ma na sobie, prawdziwa gwiazda!' nie były to raczej komplementy, a kpina. Ale dalej nie wiecie dlaczego taki tytuł i o co w ty chodzi. 

. | via Tumblr

Ja z każdą taką docinką czuję że wygrałam, że jetem górą. Bo przecież taka, nie oszukujmy się, wieśniackie hasła nic nie ukazują, jedynie ich głupotę. A to wszystko dlatego że oni naśmiewają się z osoby która coś robi, osiąga coś, może nie za wiele, ale przede wszystkim robi to co lubi, podczas gdy oni nie spełniają swoich marzeń tylko siedzę i śledzą mojego bloga po to żeby znów mogli mnie wyśmiać, i tylko nabijają mi kolejnych wyświetleń, robią reklamę wśród znajomych, dlatego ja wygrywam. 1:0 dla mnie. 
Dlatego, i tu mówię do wszystkich blogerek które nie mówią o swoich blogach bo boją się reakcji znajomych, nie macie się czego bać! Bo osoba która wyśmiewa was za to że coś robicie jest naprawdę żałosna. Osoba na poziomie w życiu czegoś takiego by nie zrobiła, ewentualnie w jakiś kulturalny i mało obraźliwy sposób powiedziała by że blog nie jest w jej stylu, na pewno nie będzie ona obraźliwie go komentować. Ja, z każdym komentarzem moich rówieśników wznoszę się, czuję ŻE WYGRAŁAM. 
1:0 dla mnie. :)

accept it


You Might Also Like

20 komentarze

  1. Bardzo dobrze napisalas, poprostu piekny post ! ^_^
    Oni specjalnie wchodza na bloga, zeby Cie powysmiewac, a tak naprawde Ci zazroszcza tego. :) Czyli tak jak napisalas 1:0 dla Ciebie! ;3 Dobre posty naprawde piszesz

    http://veronicablogger7.blogspot.co.uk/2014/03/world-book-day.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Ja boję się powiedzieć moim znajomym o blogu. Nie mam pojęcia jaka będzie ich reakcja. Pamiętam, jak ktoś znalazł profil koleżanki na maxmodels. Jest na prawdę śliczna i mogłaby być modelką, ale wszyscy zaczęli się śmiać z tego, że myśli, że ma jakieś szanse. A ma na prawdę spore.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Typowe zachowanie ... jeszcze zobaczą na co Cie stać i będą dla Ciebie pracować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. PRostackie zachowanie innych ludzi czasami mnie naprawde zniewala:)
    Dobrze ze tak odbierasz te docinki kochana, tak trzymaj. Ja sie czasami boje pokazywac bloga, ale stwierdzilam ze zycie mamy jedno i nie jest ono od tego zeby sie przejmowac czyimis dokcinkami:) Od dzisiaj jestes moim wzorem!
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze powtarzam, że jeżeli ludzie nie potrafią osiągnąć tego co inni to ich wyśmiewają. Nie ma się co przejmować, bo Ty coś osiągniesz a oni nie.
    A czytając ten Twój post przypomniała mi się piosenka Taylor Swift "Mean" i Rachel Crow "Mean Girls". Posłuchaj tekstu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma co na takie komentarze reagować.Nie spotkałam się jeszcez z takim zachowaniem,może dlatego,że nie mówiłam jeszcze nikomu o moim blogu..
    ayshablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo prawdziwy post. Codziennie spotykamy takie sytuacje. Nie przejmuj się ^^

    Buziaki
    muszesandmuszes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ma co się przejmować takimi ludźmi

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że się nimi nie przejmujesz ^^ Wiedz, że masz na prawdę świetnego bloga i oni na 100% ci zazdroszczą. W sumie dobrze dla ciebie, że ci nabijają wyświetlenia hehe :D Wszystko co się wyróżnia czy 'odstaje od normy' jest wyjątkowe, mało niestety jest oryginalnych ludzi ostatnio :/
    Pozdrawiam serdecznie
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację, nie ma co sobie zawracać głowy takimi ludźmi :)

    http://kalkosiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio widziałam jak pisali o tej twojej koszulce na fb na profilowym.Szkoda,że się tak zachowują.Pamiętaj wierz zawsze w siebie !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie napisałaś :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeczytałam jednego posta i zostawiam obserwację. Jeśli nadal będziesz pisała na tak ciekawe tematy, to możesz być pewna, że będę tu wracać :))
    olanai.blogspot.com --- konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie piszesz - wciąga do dalszego czytania

    http://lethaal.blogspot.com/
    Zapraszam do obserwacji
    Dobijmy do 300 obserwantów ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że się tym nie przejmujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie napisane, ja też mieszkam na wsi i czasami zachowanie ludzi z mojej szkoły, wsi jest tak prostackie, że aż żałosne.

    Skom? http://caaarolyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dobrze napisany post. Bardzo dobrze że piszesz takie posty ciekawie się je czyta :) jestem u ciebie pierwszy raz ale zastanawiam się nad obserwacją :)

    Zajrzysz do nas ? skomentujesz nowy post ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. niektórzy ludzie są okropni, nie rozumiem jak można oceniac kogoś po wyglądzie zupełnie go nie znając :)

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe