Kilka postanowień #1

06:02

Hej. Przychodzę dziś do was z czymś w rodzaju serii notek o postanowieniach, celach które chciałabym osiągnąć. Dlaczego seria, a nie jeden post? Dlatego że przez to będę miała więcej postów i będę mogła zaciekawić was jednym celem, a nie wszystkimi zebranymi na raz w tym każdy opisany po może 3 zdania i nic więcej. Na samym końcu podam też wyniki konkursu. 
No. to zaczynajmy.

Chce ogarnąć PhotoShop'a 
Dlaczego akurat to? 
Chcę się tego nauczyć, ponieważ jest to dla mnie jakoś nie do ogarnięcie, kiedyś umiałam kilka funkcji i to nie tak jak trzeba, tylko bardzo po swojemu. Ale ostatnio znalazłam bardzo, ale to bardzo fajny poradnik tego programu i mam szczerą nadzieje że uda mi się tego nauczyć. Bardzo bym chciała umieć bardziej manipulacje, a nie retusz, oczywiście to jest podstawa, ale jakoś nie zależy mi na tym niesamowicie jak bardzo. Chodzi mi o np efektu lewitacji, lub takich magicznych efektów, efekty świetlne, po prostu, chcę aby moje zdjęcia nie wyglądały nudno i zwyczajnie, tylko żeby było w nich coś takiego wow, serio podziwiam dziewczyny które robią zwykłe zdjęcie w którym nie ma na serio nic zwyczajnego, a potem przy użyciu niewielkiej ilości PhotoShop'a wychodzi naprawdę cudowne, magiczne, no po prostu piękne zdjęcie.
Kto mnie do tego zainspirował? Przede wszystkim:





Moja przeróbka:

Wyniki konkursu:

Numer 5, czyli Dominika Furtak
Proszę ją o kontakt, dziś wieczorem ja wyślę e-mail .




You Might Also Like

35 komentarze

  1. Świetne efekty można uzyskać przez PhotoShop'a. Twoja przeróbka i tak jest świetna :)
    Zazdroszczę Ci, że posiadasz w ogóle ten program do przerabiania zdjęć :)
    http://oo-mini-kaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiadać-posiada go moja siostra, bo potrzebny jej do pracy, ja czasami robię jej włam na komputer. ;-;

      Usuń
  2. O matko? Faktycznie efekty powalające!:D
    Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Photoshop jest na pewno ciężki do ogarnięcia, ale trochę wprawy i na pewno Ci się uda tworzyć magię. Powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś miałam ten program,ale nie umiałam się nim dobrze obsługiwać.Gratuluję wygranej :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy poszukać dobrego poradnika i wcale nie jest tak źle jak się wydaje.

      Usuń
  5. Bardzo fajny blog!
    ~ zapraszam do mnie ~

    www.niktniewidzi.blogspot.com/



    /pomożesz dobić do 250 obserwatorów? :)
    (obserwacja=obserwacja)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z każdą kolejną przeróbką będzie coraz ciekawiej :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie powiedziałabym.
      moja druga przeróbka wyszła tragiczna. XD

      Usuń
  7. Ale super zdjęcia i te efekty :D
    Obserwuję :3

    http://wercia-blogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, też podziwiam te dziewczyny. ;/

      Usuń
  8. Świetny blog! Życzę powodzenia :)

    Skomentujesz? To waażne...:) --> http://c0nfident.blogspot.com/2014/03/happy-brithday-justin.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w ogarnianiu PhotoShop'a! :3 Poza tym ciekawy blog, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog!! :--)


    Zapraszam do siebie!! http://aiko-chaan.blogspot.com/
    (obs=obs)

    OdpowiedzUsuń
  11. no to powodzenia dla mnie to czarna magia haha:)
    buziaki
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest trudny, to fakt, ale wszystko jest do opanowania. :3

      Usuń
  12. Dla mnie PhotoShop to coś czego chyba nigdy nie zrozumiem :)

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga. :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, przy dobrym poradniku jest do ogarnięcia. :3

      Usuń
  13. oj też kiedyś próbowałam go ogarnąć, do takich codziennych potrzeb udało mi się go troszkę nauczyć obsługiwać, ale w końcu i tak przerzuciłam się na photoscape, łatwo, szybko, a ja i tak przerabiam tylko rozmiar zdjęcia i kolory haha :) ale powodzenia, trzymamy kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :3
      tak w sumie to jeżeli wie się gdzie szukać pomocy to PS wcale nie jest taki trudny.
      ale jednak, retusz to co innego niż przystawianie komuś kolejnej ręki. :3

      Usuń
  14. Powodzenia! :) Dobrze Ci idzie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę powodzenia ;) Jak na razie nieźle ci idzie ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. :)
      Ale retusz to jeszcze nic przy tym czego chcę się nauczyć.

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog:)
    zapraszam do mnie http://unc0ver.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama kiedyś chciałam go oblukać, ale skończyło się na instalacji próbnego- nieudanej instalacji :D

    OdpowiedzUsuń
  19. hej super blog! może zaobserwujesz? a ja na 100% zrobie to samo!
    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. kurcze, nie mam żadnego maila. mój to dominique.frtk@gmail.com lub dominiqnia@gmail.com pOZDRAWIAM, BUZIAKUJĘ I PRZEPRASZAM ZA KŁOPOT... I DZIĘKUJĘ <3

    OdpowiedzUsuń
  21. PhotoShop hmm nie łatwy ale podobno do ogarnięcia, powodzenia :)
    zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe