Post promujący

10:59

Jestem Dominika, z bloga DOMINIQUE ( http://dominiqueofficial.blogspot.com/ ). Zupełnie nie wiem, w jaki sposób mogę powiedzieć coś o sobie, to ciężka sztuka, ale chyba też nie o to chodzi żeby wypromować siebie, tylko bloga. Gdybym miała go opisać to powiedziałabym "fashion i for everyone that feels beauty inside".


Stawiam na kreatywne kopiowanie. Staram się nawiązywać swoimi strojami do kreacji z wybiegów, które mnie inspirują. Mam nadzieję, że kiedyś ktoś z Was założy na swój ślub zaprojektowaną przeze mnie brązowo- karmelową sukienkę z kapeluszem w tym samym kolorze. HIHI :) O to właśnie mi chodzi, żeby uciekać od wszystkiego, co jest kanonem, żeby powiedzieć STOP bluzie, jeansom i trampkach, a przywitać się z męską koszulą, muchą,


albo ze spodniami w krokiem w kolanach połączonych z koralami.


W końcu moda to sztuka, a ta musi być kontrowersyjna ! :)


I o tym właśnie jest mój blog.

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Wpadnę na twój blog :)
    Pozdrawiam
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią wejdę na twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post, z chęcią wpadnę do ciebie :*
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. twój post wypadł strasznie zachęcająco ;d już wchodzę na twój blog ;)

    http://ayumigirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajrzę :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam :) Zaraz zajrzę ;P
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe