Spotkanie blogerek

15:35

Hi ♥♥♥
Dziś gdy wstałam byłam bardzo podekscytowana, ponieważ od bardzo dawna planowaliśmy spotkanie blogerek. Od kilku dni umawiałam się z Dianą, a wczoraj napisały do mnie także Ola i Magda z prośbą o doprowadzenie ich na miejsce, jako że mieszkam w mieście, w którym właśnie miałyśmy się spotkać.
Gdy pomogłam rodzicom, tata zawiózł mnie na miejsce i spotkałam się z dziewczynami. Dianę znałam już trochę wcześniej, natomiast Olę i Magdę dopiero poznałam i bardzo, ale to bardzo polubiłam. 
Spotkałyśmy się w galerii i spacerkiem poszłyśmy na miejsce spotkania. 


W restauracji złączyliśmy stoły i wszystkie zjadłyśmy desery, kilka dziewczyn zjadło coś cięższego i wciąż rozmawiałyśmy. Po jakimś czasie przyszła pani z kosmetykami dla nas i mini reklamą swojej firmy. Całe spotkanie na prawdę bardzo, ale to bardzo mi się podobało. Poznałam wiele blogerek, niektóre z nich często odwiedzałam, a o innych nie wiedziałam. Muszę jeszcze rozeznać się kto był, poodwiedzać blogi i ogółem, ponieważ chciałabym może nawiązać jakiś kontakt z poznanymi osobami. 

Diana i Madzia. ♥

Organizatorka całego spotkania była przemiła i kochana. Na prawdę. Początkowo czułam się trochę skrępowana, ponieważ byłam jedną z najmłodszych dziewczyn w całym gronie, ale moje obawy nie były uzasadnione. Wszystkie dziewczyny były przemiłe, ze wszystkimi świetnie się rozmawiało. Największe wrażenie jednak wywarła na mnie Organizatorka-Klaudia, oraz Magda, Diana i Ola. 
Obawiałam się że blogerki które już studiują, oraz pracują nie będą spoglądać przychylnym okiem na poglądy nastolatki, ale jednak myliłam się. Nie będę po raz chyba 1234 powtarzać jak wspaniała była atmosfera. Na koniec spotkania dostałyśmy kilka gratisów. 


Niestety, podczas gdy wychodziłyśmy okazało się że wszystkie nasze zamówienia zostały nabite na jeden rachunek, co przysporzyło nam trochę kłopotów, ale szybko się z tym uporałyśmy i razem z Dianą i Olą poszłyśmy do galerii na jakiś pokaz mody, na który i tak się nie załapałyśmy. 
Po wszystkim przyjechał po mnie tata i pojechałam po Tinę z którą możecie spodziewać się BFF tag'u, który nakręciłyśmy przy pomocy naszego małego kuzyna. Masa przy tym była zabawy i około 15 filmików, jeden wybrałyśmy i przez noc postaram się go dodać. 


No więc to tyle. :) 
Ostatnio bardzo poprawiły mi się statystyki, za co bardzo dziękuję. Papa. ♥



You Might Also Like

10 komentarze

  1. Ej podoba mi się to zdjęcie, tak teraz myślę...
    Fakt, było bardzo fajnie, czekam na kolejne spotkanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę w mojej okolicy nie ma takich spotkań

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, blog, autorka! Nie mogę się doczekac następnych notek :)
    ______________________
    Zapraszam do mnie:
    http://anonymous-angelika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To fajne miałyście spotkanie :)
    Jakie pyszności te desery ;3
    Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia!

    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym wybrać się kiedyś na takie spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile Was ogółem było na tym spotkaniu ?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super,że spotkanie się Wam udało ;3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie takie spotkania są bardzo na plus, może kiedyś uda mi się na takie wybrać :)
    Urocze zdjęcia,szczególnie ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe