Tuesday's inspiration #1

11:46

Hej ♥♥♥
Taktak, kolejna seriach, postanowiłam zrobić ich teraz dużo, żeby nie martwić się o to że nie będę mieć pomysłu na post. Taki własnie post ostatnio widziałam u wielu zaprzyjaźnionych bloggerek, tylko że to najczęściej były niedzielne inspiracje i na dany temat, a ja mam plan zrobić taki ogółem post o wszystkim co mnie zainspirowało. Niektórzy mogę nie wiedzieć ale prowadzę tumblr'a właśnie z inspiracjami, są to inspiracje modowe i nie tylko, dlatego serdecznie tam zapraszam. Link znajdziecie pod nagłówkiem, lub z prawym rogu strony. 

pale pink | via Tumblr
LEAVETHEWORLDBEHINDYOU
Flat stomach workout
(66) Tumblr

Chciałabym też opowiedzieć wam trochę co u mnie słychać. Bo bardzo dawno tego nie robiłam.
Ostatnio moje posty są krótkie i takie trochę infantylne, ale przechodzę właśnie mały kryzys, co niestety odbija mi się na statystykach. Robię ciągle jakieś błędy, powtórzenia i inne takie. 
Rano nie mogę wstać, w nocy spać, wciąż jestem smutna i przygnębiona, nie potrafię sie ogarnąć, a tym bardziej napisać czegoś sensownego. Do tego strasznie tęsknię, nie wiem czemu pisze to do was, ale jakoś potrzebuje powiedzieć co u mnie i nie mam zamiaru udawać że wszystko jest okej i jakie ja to mam wspaniałe życie. A za czym tęsknię? Za moim chłopakiem, za jego uśmiechem, za chwilami spędzonymi z nim, kurde, nie widzieliśmy się coś ponad miesiąc. To chore że tak rzadko widuje osobę którą tak bardzo kocham. 

• I'm lovin' it • | via Facebook
Untitled
http://www.espoirvie.tumblr.com
🙈

A do tego wszystkiego co dzieje sie u mnie, w mojej głowie, dobija mnie okropnie sytuacja, która rozgrywa się na wschodzie. Jak dla mnie to strasznie płytkie, mały konflikt między politykami prowadzi do śmierci tysięcy ludzi, nie wnikam zbytnio o co im poszło, o co chodzi i inne takie, ale i tak staram się śledzić wiadomości, bo przecież jak każdy nie chce żeby doszło do wojny. Po co nam to? Po co ma umierać tylu niewinnych ludzi? Dla czyjej satysfakcji? 

Bé Picoito | via Tumblr
Summer outfit || fashion
Сохранённые фотографии | 252 фотографии

Cholerka, mam dla was nagrać to video, ale nie mam na to kompletnie siły, mam nadzieje że rozumiecie. 
Spodziewajcie się na blogu w najbliższych dniach posta promującego zwyciężczyni konkursu, jakiegoś posta tematycznego, głębokiego posta tematycznego i czegoś o moich ćwiczeniach i próbach bycia fit. 

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    + Te inspiracje są niesamowitte ! :)

    Pozdrawiam !

    jagodowa-fantazja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, inspirujące zdjęcia! ♥

    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje. Może pogadaj z nim, żeby częściej się widywać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozmawiamy, ale wiesz... kilometry. ;/

      Usuń
  4. Świetny post :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ? Bardzo podoba mi się Twój blog, więc pytam
    Zapraszam: http://so-happily33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też przechodzę mały kryzys,ale nie ze względu na sympatie,bo jej nie mam heh =)
    Ta cała sytuacja na Ukrainie powoli mnie dołuje. Taka wojna domowa i tyle ofiar,nie?
    A co do fotek są świetne,pozdrawiam =) Ooo fajnie zrobisz już zakonczenie konkursu.Brałam udział i trzymam za siebie kciuki heh xD
    Obserwuję od dłuższego czasu i gdybyś mogła wpaść do mojego bloga,zaobserwować? =D
    ayshablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne są takie akcje, a inspiracje cudowne! :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne inspiracje;) Szczególnie te papierosy i szminki ;)
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/ --> zapraszam, jeśli spodoba Ci się mój blog, zaobserwuj ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post i inspiracje ;)
    Zapraszam miło będzie zobaczyć komentarz czy obserwację ;)
    http://alwaysbeeyourselff.blogspot.com/2014/03/after-winter-holidays-now-just.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Super inspiracje,ja właśnie denerwuje się,że dojdzie do tej wojny ;x
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post i blog oczywiście. Bardzo ładny desing. Widać że bardzo dużo pracy wkładasz w tego bloga :)
    Zapraszam do mnie, jeżeli Ci się spodoba zachęcam do obserwowania i komentowania
    http://tarita-taritaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny mix ;)

    whiteffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super inspiracje:) A przecież każdy ma czasem taki kryzys i to minie:) Tez irytuje mnie sytuacja na Ukrainie:(

    http://lifestyle-gogi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super inspiracje :D
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe