Tuesday's inspiration #2

11:30

Hi ♥♥♥
No więc, przy okazji tego posta mogę sobie poględzić co tam i jak tam u mnie. 
W ostatnim poście pisałam że jest źle, ciężko,  i inne, czyli w dwóch słowach: do dupy. W sumie mogę powiedzieć że dziś jest podobnie, ale nie jest już spowodowane to czymś, a raczej niczym.  Po prostu. Jest mi źle. Mam ogólnego doła. Ostatnio nawet bardzo poważnie zastanawiam sie nad zrezygnowaniem z bloga. Jest ciężko. Nadrabiam wszystkie zaległości mojej trzytygodniowej nieobecności w szkole, co jest bardzo trudne. W tym tygodniu mam sześć sprawdzianów. Już na szczęście połowa tygodnia. 

Untitled | via Tumblr
Exclusive photos (@exclusiivephotos)'s Instagram photos | Intagme - The Best Instagram Widget

Wiele z was, pod ostatnim postem na prawdę dodało mi wiele otuchy miłymi słowami. Pisaliście mi że mogę porozmawiać z chłopakiem, że będzie dobrze, że jestem cudowna i inne, z co wam ogromnie dziękuję. To wiele dla mnie znaczy, nie wiem co bym bez was robiła. To cudowne wiedzieć że mimo złych dni, gdzieś tam, setki kilometrów jest ktoś kto czyta mojego bloga i potrafi szarpnąć się na proste słowa 'będzie dobrze'. Teraz siedzę, uczę się chemii, bo na prawdę bardzo zależy mi na tym przedmiocie mimo że kompletnie go nie ogarniam, ale Biol Chem czeka i tak w sumie pisze tego posta na szybko. 

Apple | via Tumblr
. | via Tumblr

Mimo tego że wiem iż jest źle, ja w tym momencie siedzę i próbuje powstrzymać napływające do oczy łzy, katując się piosenką 'Karmelove' Marceliny i Piotra Roguckiego. To na prawdę piękna piosenka. Bardzo ją polubiłam. Mogę ją uznać jako jedną z największych inspiracji tego tygodnia. Siedzę, studiuje każde słowo tekstu i za każdym razem gdy słyszę ich głosy przechodzi mnie dreszcz. Tekst jest prawdziwy, szczególnie podoba mi się fragment 'Karmelova skóra twoja, porysował czas ramiona...'. Dawno nie słyszałam tak dobrego, Polskiego kawałka. Lubie takie klimaty. Co do mojego gustu muzycznego. Eh. to temat rzeka. Początkowo słuchałam rapu, ale stało się coś w moim życiu, co sprawia że nie potrafię już go słuchać, po prostu, brzydzi mnie. 

fashonista | Tumblr
Hair❤️

Justin Bieber, Miley Cyrus, Selena Gomez? To też przechodziłam. Teraz wciąż słucham stacji 'American Hipster' i ta muzyk do mnie przemawia. Przewija się wielu artystów, ale ja nie mam ochoty zatrzymywać muzyki, po to żeby spisać nazwisko wykonawcy, tylko dlatego żeby móc określić sie czego słucham gdy ktoś się mnie zapyta. Nie chce poznawać ich historii. 

Heart
Chilarious | via Tumblr

Pisze tylko o złym. Ale jest też cos dobrego. Coś, o czym nie myślałam jeszcze kilka miesięcy temu, byłam święcie przekonana że to się nie stanie, ale po prostu. Zakochałam się. Tak cholernie się zakochałam że nie potrafię przestać. I nie chce myśleć o tym co będzie gdy go nie będzie. W sumie on to teraz czyta i dobrze wie że o niego chodzi. Więc: Kocham cię


Na sam koniec mój nowy TAG, który znajdziecie na YouTube, pojawił się dziś rano. Mam nadzieje że wam się spodoba.
Eh. Długi wyszedł ten post. Nie lubię pisać o tym co u mnie. 

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Zaraz oglądne tag...ja lubię twoje posty bo są długie i bardzo przemyślanie napisane^^

    Buziaki
    muszesandmuszes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog:)
    zapraszam: http://unc0ver.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piekne inspiracje, dzieki za nie :)
    zależy mi żebyś przeczytała post u mnie <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super inspiracje :D.Zaraz obejrzę tag a ty kochana się trzymaj tam jakoś ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post i fajnie piszesz :) '
    Zapraszam do mnie :) Jak Ci się spodoba to ZAOBSERWUJ :) ( odwdzięczę się )
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super inspiracje :D
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sa wyprzedaze w h&m?

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny filmik. :)

    alexshia-a.blogspot.com | xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny wygląd, fajny post czekam na kolejny
    http://tiffani426.blogspot.com/

    obejrzałabyś któryś z moich filmików (gram na keyboard'zie)
    https://www.youtube.com/channel/UCeFS5QPTy9Mchl32Z_bjjZg

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe