Tuesday's inspiration #3

05:47

Jak co tydzień-post z inspiracjami. :)
Hmm. Siedzę sobie dziś w domu, ponieważ mam rekolekcje, na które nie poszłam, eh, oni się muszą męczyć. Za chwilę jadę do okulisty, zastanawiam sie czy chce nowe okulary, czy po prostu zmienię szkła. Dziś nie będę się dużo rozpisywać, bo po prostu, nie mam o czym. 

Tumblr
xx | via Tumblr
Outfit

Na dniach wbiło mi 20 tysięcy wejść, za co wam cholernie dziękuje, bo gdyby nie wy, nie osiągnęłabym tego, wiem ze to niewiele, ale i tak jestem z was dumna. Żeby nie było, moje wejścia nie są wliczane w statystyku, to oszustwo jak dla mnie, a po co mi te sztucznie nabite, skoro i tak nie wyświetlam ich na blogu?

Bokeh
@swatisuman13 | via Facebook
@swatisuman13 | via Facebook

A u mnie, jeszcze na aparacie już czeka na was nowy filmik. :) Taktak, pierwszy raz o czasie! Co to będzie? Jak to będzie? Przekonacie się już jutro. Ewentualnie w czwartek. Postanowiłam że posty będę ukazywały się dokładnie co dwa dni, ponieważ jeśli są codziennie to bardzo spadają mi statystyki, mniej osób wtedy tu zagląda, jest mniej komentarzy i w ogóle całość drastycznie spada w dół. 

(25) Одноклассники
Hair | via Tumblr
 Awh

Za niedługo też moje kochane maleństwo będzie miało urodziny! Pierwsze. Dokładnie 12 kwietnia, jako zakompleksiona i nielubiana 13 latka do was po raz pierwszy napisałam, od tego czasu moje życie przewróciło się do góry nogami, a to co było wtedy się skończyło, blog otworzył przede mną wiele drzwi, o których nawet wtedy nie marzyłam, zmieniałam się, wewnętrznie, zamknęłam stary rozdział w życiu i dzięki wam jestem tu gdzie jestem, dzięki blogowi i ludziom których poznałam.  Mam nadzieje że na urodziny bloga zrobię coś wow, coś dla nas wszystkich. :)


Ta piosenka, te remiksy, to coś co mnie inspiruje najbardziej, to dzięki nim mam najlepsze pomysły. :)


You Might Also Like

19 komentarze

  1. Gratuluję tylu wyświetleń i urodzinek bloga :)
    Też mam rekolekcje i siedzę w domku, haha
    Uwielbiam takie inspiracje! :)

    Pozdrawiam :)
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! :)
    Też mam rekolekcje ahaha, ale jutro idę :(((
    ja wole electro <3

    Zapraszam do mnie. xoxo
    http://peaceloveempathylol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodawanie postów co dwa dni to wporządku rzecz. To samo też zauważyłam w związku z statystyką i kom.

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam posty z inspiracjami. ;} Ja też mam rekolekcje i niedługo będę musiała wymienić okulary albo szkła.
    Gratuluję statystyk. :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie - duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyświetleń :).Ja też nie mam ustawionych aby wliczało mi moje bo to jest nie fair ;).Fajna ta piosenka :3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. love your blog!
    x
    www.sprfrk.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kiedyś chciałbym mieć tyle wyświetleń- zazdroszczę
    world-of-oblivioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! :D

    http://deep-fall-often-leadstogreathappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje :)

    DODASZ KOMENTARZ? Będzie mi bardzo miło. ;)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć !
    Masz świetny blog. Może wspólna obserwacja ? Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post. Wpadniesz do nas i klikniesz ba linki lub baner choies? To dla nas bardzo ważne.
    http://nutka-and-ludka.blogspot.com/2014/03/choies.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne inspiracje! :D

    ✿its-l0vely.blogspot.com✿ | zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. super post, uwielbiam posty takiego typu zastrzyk inspiracji
    -zapraszam do siebie http://goodaay.blogspot.com/ przydał by się komentarz kogoś z większym stażem :D
    +ja już obserwuje licze że u mnie też ci się spodoba i również zaobserwujesz

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne inspiracje i czekam na filmik :)

    Mam do Cb prośbę poklikałabyś mi w linki w poście. To dla mnie bardzo ważne, a Tb zajmie kilka sekund :***
    http://carolin-blog.blogspot.com/2014/03/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post ! :) Bardzo mi się podoba,ładnie tutaj u Ciebie :)
    Zapraszam do mnie,już jest nowy post :
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajniutkie inspiracje :)
    Życzę abyś prowadziła swojego bloga jeszcze bardzo dłuuugo :)
    izz-izzy.blogspot.com
    Jeśli Ci się spodoba,zaobserwuj i skomentuj a na 100% się odwdzięczę :)
    Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe