Cotygodniowe inspiracje #7

14:19

Jak co tydzień przychodzę do was z kolejną dawką inspiracji. Od wczoraj chodzę do szkoły i jest na prawdę ciężko. Moja szkoła ma trzy piętra, a ja o kulach... na prawdę wstrzymuję ruch na schodach. Ciężko jest też z otwieraniem drzwi, wciąż ktoś mi musi pomagać, ale już niedługo. 

summer | Tumblr
Tumblr
♥
Purity زكية | via Tumblr

Wczoraj miałam zwiększyć kąt zgięcia w ortezie, ale okazało się że mam więcej metalu w kolanie niż mi się wydawało i muszę pomęczyć się jeszcze dwa tygodnie z 30 stopniami. Zaczęłam też chodzić na rehabilitację, znaczy się 'zaczęłam', byłam tylko raz, ale opuchlizna nie pozwalała na żadne ćwiczenia, a mięsień praktycznie mi zanikł. 

Untitled | via Tumblr
Amazing Hairstyle Tutorials | via Facebook
pinkheartsandsparkledreams.tumblr.com
NewYorkBabe

W najbliższych dniach muszę się także wybrać do fryzjera. Muszę ściąć włosy, ponieważ są bardzo zniszczone, najbardziej końcówki. Idę również na farbowanie, za niedługo zobaczycie efekty mojego mieszania na włosach, ale na to chyba trzeba będzie poczekać.

Fit:3 | via Tumblr
💪🎀
Untitled
Tumblr

Dziś także przyszedł do mnie EOS, jest to balsam do ust z teledysku 'We can't stop' Miley Cyrus, jest świetny, więc jeśli bardziej się rozeznam z nim to na pewno napiszę coś o nim na blogu. ;)

A tutaj macie bonusowe zdjęcie z niedzieli, nie dodam więcej zdjęć z tego dnia, bo są na prawdę złe, a to jest jedyne jako takie. 

Przypominam także o klikaniu w linki http://dianaashe.blogspot.com/2014/04/wspopraca-z-sheinside.html , to ważne. 

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Współczuję Ci :( Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :))
    Obs za obs? Odpisz u mnie :) Ja na pewno się odwdzięczę

    Zapraszam do mnie: dotsblogcolour.blogspot.com Organizuję konkurs, może Cię zainteresuje:))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne inspiracje! ;)
    Niech ta Twoja noga szybko wraca do pełnej sprawności :*
    Blog!♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ah jakie cudne inspiracje, super zgrałaś je kolorystycznie

    http://agabierkophotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne inspiracje :)
    zdrówka :>

    OdpowiedzUsuń
  5. mam takiego kota jak na zdjęciu kawał drania :))

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Są świetne te inspiracje!
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje :)
    Pozdrawiam ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. niechby się już to lato załadowało :D fajne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  9. te pierwsze zdjęcie jest megaśne!
    zdrowia!

    ♥ h-ss-s.blogspot.de
    obs=obs?

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze zdjęcie super <3 Ustawiłam na tapete

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia z kolanem,super inspiracje ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jednym słowem, kalekaa

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne inspiracje! :) Świetny post! Z niecierpliwością czekam na następny!
    Zapraszam do mnie:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go , a na pewno się odwdzięcze ;) .

    OdpowiedzUsuń
  14. wakacyjne sa cudowne!
    poklikasz u mnie? odwdziecze sie :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne inspiracje ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne inspiracje. Miło się ogląda :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. super inspiracje ;3
    wpadniesz i skomentujesz najnowszą notkę?:) ( będzie mi miło jeśli klikniesz w baner sheinside♥)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam takie inspiracje!:)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne inspiracje, właściwie odliczanie do wakacji można zacząć ;)
    I ta plaża...*.*
    Szybkiego powrotu do zdrowia i miłego dnia!

    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne :)


    ps. a u mnie ? konkurs z GLITTER na blogu :)

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe