Inspirujmy się! + urodziny bloga.

11:09

Zacznę dziś od urodzin mojego bloga które były... 2 kwietnia. TAK. Przegapiłam je! Nie wińcie mnie za to. Po prostu. Mój mały, niedojrzały móżdżek zakodował sobie że są one 12 kwietnia, aż tu nagle! Wchodzę na bloga, postanowiłam że przeczytam wszystkie posty te stare i jak się okazało, pierwszy post był dokładnie 2 kwietnia. Z tej okazji postanowiłam że usunę większość starych postów, ponieważ jak to ostatnio zauważyłam były na prawdę złe i tylko niszczą to co jest teraz, taka zła aura z przeszłości, również nic z tej okazji nie przygotowałam. Mogę jedynie krzyknąć 'wow', bo blog to chyba jedyna rzecz którą tak długo prowadzę i mam zamiar prowadzić jeszcze dłuuuugo. TAK! Diana się w tym nigdy nie podda, kolejny śmieciowy blog w blogosferze i nie upadnie tak szybko. 

No ale koniec już o przegapionych urodzinach. W dzisiejszym poście powiem wam co mnie inspiruje, związane to jest z tym że przez ostatni czas szukam wielu inspiracji, ponieważ ta świetność mojego bloga minęła, staną w miejscu, licznik obserwacji nie leci, a ja łapię się już chyba wszystkiego żeby znów ruszył. 

Tumblr
Pierwszą rzeczą na tej liście jest nic innego jak tymblr, tambler, tumbler, tablerel czy inne takie. Dla tych co niewiedzą jest to strona na której tworzymy własnego bloga ze zdjęciami, inni nas obserwują i reblogujemy posty, dodajemy muzykę. Najczęściej są to gimboswagodajewżyłe blogi, które ociekają seksem i krwią, ale czasami znajdują się też te normalne które bardzo mnie inspirują, sama prowadzę takiego bloga, nie wiem czy należy on do tych normalnych, ale nie ja mam to oceniać. 


We heart it
Uwielbiam te stronę, mogłabym przeglądać ją godzinami i nigdy mi się nie znudzi, to na niej znajduje najwięcej inspiracji. Posiadam także ich aplikacje na telefon i gdy mam dostęp do internetu to praktycznie zawsze zaglądam właśnie do niej. To najlepsza z tego typu strona.



Inne blogi
Uwielbiam czytać blogi które zostawiacie w komentarzach, te która znajduje w różnych grupach również. To własnie z nich czerpie najwięcej inspiracji na wygląd, posty czy filmiki. 


A was co inspiruje?

klikajcie w linki wyżej, bardzo mi zależy, są to linki z sheinside. :)


You Might Also Like

19 komentarze

  1. Piękny blog!! Ja swoje inspiracje biore z YouTube :)
    Oto moj moj blog ZAPRASZAM http://artofreadingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie najbardziej inspirują codzienne sytuacje i moje rozmyślenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam tumblra. Za dużo by tego było. Za to mam weheartit.com i zgodzę się z Tobą. Tams ą świetne inspiracje! :) Poklikała kilka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to spóźnione wszystkiego najlepszego dla bloga :D
    We♥it najlepsza stroonka <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Tumblr'a uwielbiam <3 Na resztę stron nie mam czasu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam weheartit :)
    Każdemu zdarza się pomyłka :) Spóźnione życzenia na urodziny bloga składam w takim razie :)

    Pozdrawiam
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. :-) super post! ja również uwielbiam we heart it :-)) super strona! :-)
    może obserwacja? zacznij i daj u mnie znać :-)

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wzięłam udział w ankiecie :)

    wpadniesz? ♥ h-ss-s.blogspot.de
    obs=obs

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy blog :) Będę wpadać :)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy ma inne pole działania i każdego inspirują inne rzeczy ;) Mnie w pracy inspiruje moda, w życiu otaczający ludzie, a w swojej prywatnej walce spadające kg :)
    Pozdrawiam/ MojeMalinoweLove

    OdpowiedzUsuń
  11. no no.. pieknie tu :3 ale zdjecie po prawej ma byc Twoje! :p

    sali-pno.blogspot.com
    Klikniesz w SHEINSIDE? Proszę ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też uwielbiam czytać inne blogi i inspirowac sie nimi! :)
    ♥ rosy-bloog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się załamuję jak widzę swoje pierwsze posty, ale ustawiłam je sobie jako kopie robocze :)

    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  14. No to długo już masz tego bloga :D
    Jeju, tumblr ja kocham, siedze tam 24/7 i rebloguje zdjęcia, tez mnie wkurzają te wszystkie blogi "nastolatków", gdzie jest tylko krew i nic więcej...

    obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://positive-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :) mnie inspiruje, życie i wszystko co mnie otacza.
    Jednak mam konto na We♥it i lubię często po oglądać sobie tam zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy blog. :)

    Zapraszam ---> http://green0floor0.blogspot.com/
    Jutro nowa notka. :))
    Może obs. za obs.? Odpowiedz u mnie. :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się inspiruje tumblr i weheartit

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post :)

    poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe