new in-marzec.

07:31

Już dawno zbierałam się na ten post. Mam zaplanowane posty na cały miesiąc, ale znów wyszło jak wyszło, ponieważ mój notatnik niestety utknął na górze, a ja nie mogę chodzić po schodach. Bardzo chciałabym spróbować, ale boję się. Dziś postanowiłam że napisze dla was post tu i na moim drugim blogu. Muszę również znaleźć 105 zdjęć, ponieważ postanowiłam że wytapetuje sobie ścianę zdjęciami, a do rozrywki oglądam sobie wszystkie odcinki jednego z moich ulubionych serialów 'jak poznałem waszą matkę?', ponieważ na comedy central nie lecą one po kolei, przez co sama się już pogubiłam, a bardzo lubię ten serial, na prawdę można się przy nim uśmiać. Co prawda, to prawda-widziałam już serialową matkę, ale jednak bardzo lubię wracać do filmów, rzadziej książek, seriali które już oglądałam-moja mama się z tego śmieje, nie lubi tego. 


W tym miesiącu kupiłam dość dużo ubrań, kosmetyków, książki i inne małe pierdółki. W tym poście niestety nie wymienię wszystkich, raczej będą to same ubrania i kosmetyki, ponieważ kilka ubrań było w praniu, a o tym rzeczach, których raczej na siebie nie nałożę zwyczajnie zapomniałam. Z resztą, nie pamiętam którą np. książkę kupiłam w tym miesiącu. No nic. Już nie bd się rozpisywać, bo mi to dziś nie wychodzi. 


Spódniczka z Bershki, za niedługo będzie ona na blogu, więc zobaczycie mnie w niej. :)


Mój notes w którym zapisuje posty-Empik / Okulary-eh.po prostu. sklep optyczny / 
szminka-nyx / lakier-sally hansen


spodnie z wysokim stanem, które były w ostatnim poście-Cubus


sukienka-lumpeks

Muszę sobie znaleźć inne miejsce do robienia zdjęć ubrań, ponieważ moje łóżko chyba do tego nie pasuje. Eh. Rzadko robię posty tego typu, muszę częściej je robić. ;)



You Might Also Like

33 komentarze

  1. Świetna spódniczka ;)
    Zapraszam do mnie: sistersstylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia ! :3 i post też .

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica śliczna :) I ten notes też bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadka, okulary i spódniczka mnie urzekły. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. same perełki ;)
    świetny i pomysłowy blog
    moze zgodzisz sie na wspólna obserwację? :)
    pozdrawiam ciepło ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post !!! Mam bardzo podobne okulary, tyle że w paski ;*
    Co powiesz na wspólną obserwację ? Odpowiedz u mnie !!!
    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rzeczy!
    Jestem tutaj pierwszy raz i wcale nie żałuje, na pewno zostanę na dłużej :)
    masz ochotę na wspólną obserwację?
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne są te spodnie :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko jest śliczne :) super zakupy

    http://h-ss-s.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. troszke szkoda ze zdjec spodni i sukienki nie zrobilas na czyms jasnym :)) sukienka za to wyglada slodko ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe są okulary, nosiłabym.

    ❀ yumi-yumi-chan.blogspot.com ❀

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeeny jaka świetna spódniczka ;3
    Okulary <33
    Śliczne nowości ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne ubrania :)

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post . :) Rozdanie u mnie . :) http://chcespelniacmarzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cute skirt! I love it! :) I need to go shopping *__* seriously, but I do not have time because of school, filming, blogging etc. I am stuck doing online shopping haha! :) Anyway want to follow each other also?

    xoxo
    Fash Fab

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny nowy post, lubie czytać takie wpisy :3
    nic dodać nic ująć :*
    Bardzo lubię odwiedzać tego bloga <3
    Czekam na kolejny pościk.

    Mogę tylko prosić o poklikanie w linki w poście http://aloohaparadise.blogspot.com/2014/03/sheinside-wishlist.html

    zapraszam na blog mojej przyjaciółki kate-and-her-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne ubrania. *-*
    Ciekawy blog, obserwuję.

    jestem-paulinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne new in. Mam nadzieję, że pokażesz nam się niedługo w tych nowych ciuszkach. ;)
    Zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog, możesz zaobserwować, a z pewnością się odwdzięcze.
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. n0-p3rspeciv3.blogspot.com zapraszam. obserwacja za obserwacje? świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Spódniczka i okulary świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spódniczka <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za miłe słowa odnośnie mojego blogu muszę powiedziec ze Twój też jest ciekawy :)
    http://justyneee.blogspot.com/
    również zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne rzeczy :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Oglądałam kiedyś ten serial, naprawdę przy nim można się pośmiać :)
    Co do rzeczy, śliczna spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się ogólny zarys bloga!
    http://thiefclothes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo przejrzysty i ładny wygląd bloga.
    Najbardziej podoba mi się spódniczka :)
    Nie oglądałam nigdy tego serialu.
    Pozdrawiam :)
    mój blog (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne rzeczy <3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ostatnia sukienka ejst boska!<3

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny blog, fajny post. Obserwacja za Obserwacje? Zacznij a ja odwdzięczę się jeszcze dzisiaj :) juliavlogchannel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. lakier z essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a . no tak. miałam dać dwa lakiery, jeden z sally, a drugi z essence i tak wyszło. XD

      Usuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe