Project Hair

06:27

Przepraszam że nie pisałam nic wczoraj, ale nie miałam po prostu weny, a nie chciałam pisać na siłę. Ten post co prawda piszę 2 minuty po północy, ale do głowy wpadł mi świetny pomysł na post. Wiele blogerek pisze o byciu fit, lub innych, a ja pomyślałam że opiszę wam moją walkę o piękne i zadbane włosy. O włosy nigdy nie dbałam i były one zawsze bardzo ładne i zdrowe, niestety. Dopadł mnie okres dojrzewania i bardzo się one zniszczyły. Są twarde, łamliwe, suche i wypadają. W tych postach, które będą pojawiały się raczej nieregularnie chce wam pokazać jakich odżywek używam i w jaki sposób dbam. Zależy mi również na szybkim poroście włosów, więc będę wam wklejać ich zdjęcia, a gdy osiągnę ten wymarzony efekt to wszystko ładnie podsumujemy. Mam nadzieje że uda mi się je odbudować i że farbowanie które czeka mnie za niedługo nie zniszczy ich tak bardzo. :)


Tak wyglądają moje włosy teraz. Jak już pisałam wyżej-są bardzo zniszczone. Do tego ostatnia narkoza, pod która byłam bardzo je osłabiła. Końcówki są rozdwojone, a ja nie mam czasu wybrać się do fryzjera. Tracę wiele włosów podczas czesania. Obecnie używam kilku odżywek. Pierwszą z nich jest: 

Radical-serum ziołowo-witaminowe 

'Wyjątkowo skuteczny preparat do włosów osłabionych i wypadających, suchych i matowych, wymagających intensywnej regeneracji, wzmocnienia i ochrony. Specjalnie opracowana nowoczesna formuła, ze starannie dobranymi składnikami aktywnymi-naturalnym ekstraktem ze skrzypu polnego, witamina E, prowitamina B5, wyciąg z zielonej herbaty, Inulina z cykorii...'


'...błyskawicznie poprawia kondycje włosów, przywracając im piękny, zdrowy wygląd.'

Radical-mgiełka wzmacniajaca



'... chronią przed szkodliwymi działaniami środowiska zewnętrznego, oraz doskonale wzmacniają i regenerują włosy, przywracając im jedwabistą gładkość'

Oba produkty stosowałam zaledwie po kilka razy, ale jak na tak krótki okres stosowania, mogę przyznać że mgiełka dobrze się sprawuję, a następnym poście powiem co i jak po ok miesiącu stosowanie. :)


You Might Also Like

18 komentarze

  1. Mi też ostatnio się włosy osłabiły, a że chcę mieć długie to muszę je odbudować. Ja stosuję różne maski, które nakładam na co najmniej 30 min :)

    http://melissa-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze wyprobowac, bo sama mam zniszczone wlosy :( poklikasz u mnie w linki sheinside byłabym bardzo wdzieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam szamponu z tej marki i zdecydowanie go polecam! Włosy już po kilku umyciach są gładsze i wyglądają na zdrowsze ;*

    http://tocouwielbiam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny post, genialnie go napisałaś! :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie:
    http://dariaa-blog.blogspot.com/2014/04/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja polecam akurat szampony z Timotei z serii róża z Jerycha,świetnie odbudowały moje włosy
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. no trochę są te włosy poniszczone . Bardzo podoba mi się ten post ;*
    obserwuje ;)
    http://zycie-z-andzikiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wgl nie znam się na pielęgnacji włosów ale powoli zaczynam coś ogarniać w tych sprawach haha :D
    still-casual.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z moimi włosami nic nie robię, a są, nie przechwalając się, w znakomitej formie :D

    nikoletta-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem włosomaniaczką i również zaczynałam swoją przygodę z pielęgnacją, więc zycze powodzenia i regularności w stosowaniu produktow. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chce zapuszczac. I bedzie troche trudno, bo nie lubie dbac o wlosyy ;//

    Zapraszam na mojego i mojej przyjaciolki bloga.

    renia-zarowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Niedawno sama zastanawiałam się nad kupieniem tej mgiełki, ale ostatecznie jeszcze nie wypróbowałam.

    Będzie super jeśli zaobserwujesz: Message to you :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam biowaxa kup maske i szampon ja uzywam. pomoga. kupisz w aptece.
    zapraszam do obserwacji. http://mooooonika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze chciałam spróbowac kuracji z radical, ale postawiłam na inny produkt

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też to stosowałam.

    a może wspólna obserwacje?
    Zapraszam do mnie. Dziewczęcy blog z nutką abstrakcji.
    http://loczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też muszę się zabrać za moje włosy, od pewnego czasu mam straszne końcówki! A szkoda mi je ścinać, nie cierpię mieć krótkich.

    http://liilys-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam szamponu z tej firmy, ale to było tylko chwilowe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem ciekawa tej mgielki wzmacniajacej, swietna recenzja ♥

    Mogłabym liczyć na kliki w najnowszym poście?
    To dla mnie bardzo ważne, odwdzięczę się ;*
    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe