#Współpraca -> Doo-mini-kaa

08:26

Cześć wszystkim! ♥
Dziś dla was nie piszę założycielka tego bloga Diana, tylko Dominika z bloga: http://oo-mini-kaa.blogspot.com/Jakiś czas temu napisałam do Diany czy byłaby możliwość naszej wspólnej współpracy i dostałam pozytywną odpowiedź w bardzo krótkim czasie. Diany bloga czytam już jakiś czas i bardzo go lubię, więc to dla mnie jeszcze większa przyjemność od czasu do czasu dodać tu wpis.  ;)

Jak już wiecie nazywam się Dominika i we wrześniu skończę 17 lat. Mieszkam w małej miejscowości w woj. zachodniopomorskim, i uczę się w I klasie Liceum Ogólnokształcącego. Bloga http://oo-mini-kaa.blogspot.com/ prowadzę już od ponad roku i muszę wam napisać, że nigdy nie powiedziałabym, że mogłabym się w to aż tak wkręcić. Blogowanie stało się bardzo ważne w moim życiu. Blog przez ten rok stał się moim uzależnieniem. Mogłabym wytrzymać tydzień bez telewizji, facebook'a, photoblog'a i portali internetowych, ale bez bloga już nie. Muszę mieć kontakt ze swoimi czytelnikami i muszę sprawdzać kilka albo i nawet kilkanaście razy dziennie co się działo na moim blogu, jak i na blogach, które czytam cały czas. 

Mój blog ma bardziej charakter lifestylowy, ponieważ piszę na nim dużo o sobie, tzn. o tym co się u mnie dzieje ciekawego. Zamieszam na nim dość sporo moich zdjęć, ale można na nim także znaleźć obrazki z inspiracjami. Co do inspiracji to każdą środę u mnie pojawia się post z serii "Cytatowe inspiracje", czyli z obrazkami, na których znajdują się różne cytaty i sentencje, które mają dla mnie jakieś większe znaczenie oraz takie, które utknęły mi jakoś bardziej w sercu. Na blogu znajdują się także różnego rodzaju TAGi jak, recenzje, ale także i playlisty bądź moje TOPY, np. 5 rzeczy, bez których nie wychodzę z domu :)
Zapraszam wszystkich na swojego bloga >KLIK<. Mam też nadzieję, że was chociaż trochę zaciekawiłam swoją osobą i że będziecie częściej zaglądać na mojego bloga. Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w rozdaniu u mnie na blogu, w którym do wygrania są m.in. 4 lakiery do paznokci. Zapraszam do zgłaszania się TU - KLIK.

POZDRAWIAM! 





You Might Also Like

12 komentarze

  1. Ooo też jestem z zachodniopomorskiego. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią wejdę na twojego bloga <3

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Domi :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią wejdę na twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się Twój blog :-) Byłam pod wielkim wrażeniem,bo prowadzisz blog od pół roku i masz już ponad 150 obserwatrów i 201 postów! :-) Będę częściej do Ciebie wpadać,a kto wie może i zaobserwuję żeby Cię nie "zgubić" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bloga prowadzę od ponad roku, a nie pół roku ;)

      Usuń
  7. Ciekawe, nie widziałam wcześniej takiej formy współpracy. Bardzo fajnie, że autorka tego bloga pozwoliła Ci zamieścić wpis :)
    _________________________________________
    Pozdrawiam,
    http://ettelienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno zajrzę ! :)

    Zapraszam na nowy post i do wzięcia udziału w ankiecie !
    aggie-agie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia fajny Instagram :D Obserwuję
    http://zozolekzozolek12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam, znam i czytam regularnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. też bym chciała się tak wkręcić,
    dzisiaj dopiero zaczęłam ;)
    obs za obs
    http://lorelei-yuki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe